8 glavnih razlike između prosječnih i kompanija sa visokim rastom

Razvili smo prilično dobro razumijevanje onoga šta kompanije s visokim rastom rade drugačije od svojih vršnjaka prosječnog rasta.

Zašto neke kompanije doživljavaju snažan rast iz godine u godinu, dok ostale rastu polako, ako uopće i rastu? Razvili smo prilično dobro razumijevanje onoga šta kompanije s visokim rastom rade drugačije od svojih vršnjaka prosječnog rasta.

Počnimo uzimati u obzir prosječne kompanije. Te kompanije imaju nekoliko stvari koje ih blokiraju od samog početka.

  1. Prosječne kompanije obično vode praktičari – to jest, njihove vođe su osposobljeni za isporuku tehničke službe. Kao rezultat toga, oni imaju malo poslovne obuke.
  2. Gledaju na konkurente kroz marketinške smjernice. Ovo je potpuno razumna sklonost. Uostalom, barem jedan od Vaših konkurenata mora raditi nešto dobro. Nažalost, rezultati su predvidljivi: blage i previše slične kompanije.
  3. Boje se rizika. Profesionalne usluge kompanije imaju tendenciju da budu konzervativne sa svojim novcem. Oni često ulažu svoje marketinške proračune u „istinite” tehnike kao što su umrežavanje licem u lice, tradicije i sponzorstva. Ne razmišljaju u smjeru da njihov “siguran” pristup marketingu ograničava njihove mogućnosti.
  4. Nude istu skupinu usluga istim klijentima. U određenoj industriji većina profesionalnih kompanija za pružanje usluga ne razlikuje se međusobno, a na određenom tržištu imaju tendenciju da se takmiče za isti skup klijenata. Kada razmotrite ovu situaciju iz perspektive kupca, možete vidjeti problem koji se stvara: kako da kupac odabere između nediferenciranog niza kompanija koje izgledaju i zvuče podjednako?

Dalje, pogledajmo kompanije s visokim rastom. Primjetite kako se vrlo različito približavaju svojim tržištima i kako se njihovi prioriteti razlikuju od poduzeća s prosječnim rastom.

  1. Tvrtke s visokim rastom čine svoju stručnost vidljivom. Uspjeh ide kompanijama koje imaju stručnosti – i koriste je za izgradnju vidljivosti i povjerenja na tržištu. Te kompanije smatraju stručnost ne kao poslovnu tajnu, već kao nešto što se slobodno i široko dijeli.
  2. Oni ulažu u marketing sadržaj. Najučinkovitiji način dijeljenja stručnosti je kroz dobro osmišljen marketinški program sadržaja. Kompanije s visokim rastom potiču svoje individualne stručnjake na blogove, pisanje knjiga, provođenje webinara i govore na događajima.
  3. Nastoje razumjeti svoje ciljane klijente. Kako? Redovno provode istraživanja svoje publike. Zapravo, kompanije koje ovu vrstu istraživanja provode najmanje tromjesečno mogu narasti do 15 puta brže od kompanija koje ne provode istraživanja klijenata. Istraživanje pomaže kompanijama da održe korak s promjenama potreba tržišta i brže se prilagode.
  4. Oni vode marketing kao prioritet. Bez marketinga, kompanija nema razloga postojati. Kompanije s visokim rastom shvataju da je privlačenje klijenata najbitnija funkcije njihovog poslovanja, a marketing vrlo ozbiljno shvataju. To ne znači nužno da ulažu više novca nego njihove prosječne kolege ( iako neki to rade), ali koriste svoje novce daleko učinkovitije. Za visoke izvođače, marketing je bitna strategija, a ne luksuz.

m-Kvadrat

print