spot_img

5 načina na koje će virtualna stvarnost promjeniti arhitekturu

Ukoliko ste zaiteresirani za isprobavanje virtualnog dizajna, sada je pravo vrijeme za to. Smjer u kojem ide uloga ove tehnologije u arhitekturi je jasan, kao što su jasne prednosti usvanjanja novog trenda među prvima. Ukoliko ste znatiželjni, uvijek možete pokušati i sami iskusiti.

Virtualna stvarnost (VS) uskoro će zavijek promijeniti arhitekturu , što znači da svaka firma treba da odluči kako će odgovoriti na ove promjene. Ovo može zvučati kao hiperbola, ali 3D prikazi i prednosti koje su kompjuteri donijeli sa sobom sve više blijede u usporedbi sa onim što VS donosi.

vs

Kompjuterske slike u mnogočemu samo su unaprijeđene verzije ručno rađenih rendera u prošlosti. VS podiže prikazne modele na sasvim novu razinu. Na osnovu postojećeg dizajn softvera, VS omogućava da 3D modele iskusimo na jedan sasvim novi način. Dakle, ukoliko se vaša firma misli oko toga da li bi trebali investirati u VS tehnologiju, slijedi nekoliko razloga zašto biste trebali prestati razmišljati i početi mijenjati način na koji vaš arhitektonski biro funkcioniše.

  1. VS nudi kompetitivnu prednost

Evo prilike da malo dublje zaronite u ono što VS iskustvo čini različitim za arhitekte i njihove klijente. Svaki arhitekta zna da kompjuterski stvoreni 3D renderi i nisu baš najbolji kada je u pitanju stvaranja tačnog osjećaja za građevinu. VS međutim prekoračava ovu ograničenost i uzima korak naprijed te omogućava korisniku da hoda kroz građevinu i vidi svaki detalj. Ovo se prevodi u kompetitivnu prednost: kada klijent može iskusiti predloženu građevinu na više visceralnom nivou, on će više vjerovatno izabrati upravo taj dizajn. Dizajner i visualizer Olivier Demangel opisao je šokantnu razinu realizma koju je on iskusio kada je koristio VS po prvi put. Jedva je mogao da vjeruje koliko je različito njegovo doživljavanje strukture bilo, kao i koliko je blisko to iskustvo bilo sa završenim projektom. Dakle, ukoliko vaša firma bude i dalje nudila kompjuterske 3D crteže, dok konkurencija bude nudila VS, izbor klijenta biti će lagan.

2

  1. Budite na vrhu velikog industrijskog trenda

Ovo se jako usko veže sa kompetetivnim elementom. Ako vaša firma ima tu mogućnost da rano usvoji VS i aplicira je na arhitektonski dizajn, možete se naći na samom vrhu velikog i jako važnog industrijskog trenda. Ukoliko se nađete korak ispred moći ćete svoju firmu brendirati kao inovatora u VS prostoru. Dodavanje „prvi koristimo VS na X…“ svom marketing materijalu može značiti dugotrajnu prednost u smislu brendiranja. Neke firme već kupuju VS setove kao što su Oculus Rift i HTC Vive. Znači da vrijeme ističe ukoliko želite biti na samom vrhu ovog trenda.

3

  1. Početni troškovi su niski

Troškovi usvanja VS tehnologije relativno su niski. Kvalitetniji VS setovi na tržištu danas kreću se između 600 i 800 američkih dolara, no postoje i jeftinije opcije, pa čak i dok ovo čitate cijene novih tehnologija opadaju. Međutim, kada čak dodate i kompjuter koji obično dolazi u VS setu, cijena ne može biti veća od 1000 američkih dolara. Kod većine firmi, ako VS set privuče samo jednog dodatnog klijenta, VS set je otplaćen.

4

  1. Preskočite runde prepravljanja

Kada je klijent u mogućnosti iskusiti projekat sa takvim zadivljujućim detaljima, on je stanju bolje razumjeti šta želi, a šta ne. Ovo znači manje vremena provedenog na prepravljanju modela i manje vremena provedenog na čekanju povratne informacije klijetna. Još jedan način na koji VS štedi vrijeme jeste pravovremeno modificiranje rasvjete. Klijent može paliti i gasiti svjetlo i vidjeti kako različita osvjetljenja utiču na prostor. Takva vrsta interaktivnosti je ugodna sa perspektive klijenta, ali mu i dozvoljava da jako brzo vidi svaki aspekt dizajna.

5

  1. Simuliranje scenarija iz stvarnog svijeta

Simulacije mogu podrazumjevati nešto jednostavno poput gore navedenog primjera rasvjete, ali šta je sa većim strukturama poput uredskih zgrada ili čak aerodroma? Ovdje VS tehnologija može omogućiti dizajnerima da uzmu objekte iz stvarnog svijeta i vide kakvu oni interakciju imaju sa svojom okolinom. Naprimjer možete testirati sisteme za hitne izlaze  tako što ćete nekoga postaviti u udaljeni dio zgrade i onda posmatrati kako brzo će taj neko doći do izlaza koristeći znakovni sistem. Kompjuterski modeli možda mogu pokazati kako ljudi mogu izaći iz zgrade, ali oni se neće pozabaviti psihologijom ljudi i načinom njihove interakcije sa okolinom. Ovi uviđaji učiniti će buduće zgrade sigurnijim i lakšim za korištenje.

Ovo su bili samo početci onoga gdje ove vrste simulacija mogu odnijeti VS u arhitekturi.

 

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE