AluKönigStahl je okupio preko 120 partnera iz BiH na sajmu BAU 2019

AluKönigStahl partneri Schüco, Jansen i Warema, kao tržišni lideri u inovativnim rješenjima metalnih konstrukcija i sistema za zaštitu od sunca, predstavljaju svoje inovacije i dalji razvoj

Budućnost gradnje suočava se sa složenim izazovima zahvaljujući urbanizaciji, globalizaciji i digitalizaciji. Naš je cilj podržati naše partnere – arhitekte i metaloprerađivače – s inovativnim proizvodima i digitalnim uslugama na najbolji mogući način. Šest strateških inovacijskih tema stoga pruža odgovore i konkretna rješenja za najveće izazove s kojima se građevinska industrija danas suočava.

U arhitekturi budućnosti, digitalne tehnologije građenja će postaviti svoje standarde i u podršci kontroli građenja i kompleksnog umrežavanja uz optimizaciju potencijala.

Ogroman broj objekata u narednih nekoliko godina će postati sastavni dijelovi produktivnog grada u kojem je moguće zadovoljiti stanovanje i rad u 21. stoljeću.

Međunarodni sajam BAU je najvažnija platforma za nove materijale i inovacije proizvoda za ekonomski, stambeni i komercijalni sektor kako u novim, tako i u postojećim objektima.

AluKönigStahl partneri Schüco, Jansen i Warema, kao tržišni lideri u inovativnim rješenjima metalnih konstrukcija i sistema za zaštitu od sunca, predstavljaju svoje inovacije i dalji razvoj. AluKönigStahl je već 7. put za redom organizovao obilaske za bosanskohercegovačke firme iz metaloprerađivačkog sektora, te sektora arhitekture i projektovanja. Grupa od preko 120 ljudi je imala mogućnost doživjeti budućnost gradnje u Minhenu.

U nastavku Vam donosimo intervju sa menadžmentom firme AluKönigStahl u Bosni i Hercegovini (gosp. Senad Mašić i Boris Lenasi):

Od koje godine AluKönigStahl vodi partnere na sajam BAU i koji je to okvirni broj firmi bio na sajmu?

AluKönigStahl vodi svoje partnere na sajam BAU od samog osnivanja firme u Bosni i Hercegovini. Već na sajmu BAU 2005. godine, grupa metaloprerađivača i arhitekata je kao gost saznala o trendovima alu-staklenih fasada i uvidjela prednosti rada sa nama. Rezultat toga je mnoštvo objekata u BiH i regionu koji su svih prethodnih godina „obučeni“ u Schüco i Jansen staklene fasade. Na svim tim objektima, naši metaloprerađivački partneri, ali i arhitekti, te investitori su imali priliku vidjeti prednosti rada sa našom firmom, ali i sistemima koje uspješno predstavljamo na tržištu BiH posljednjih 15 godina. U prethodnim godinama, ukupan broj naših gostiju je preko 500 od čega, pored metaloprerađivača i arhitekata, imamo i veliki broj predstavnika investitora, građevinskih firmi i developera.

Koliko je, po Vašem mišljenju, značajan odlazak naših firmi na sajam?

Prisustvo BAU sajmu je jako značajno, i to iz više segmenata. To nije samo iz potrebe da se naše firme i partneri upoznaju sa najnovijim trendovima već i da usvoje tehnologije i primjene ih u što većem obimu u svojoj praksi. Naime, naše firme su već prepoznate na tržištu Zapadne Europe kao pouzdani partneri, a ovakvi eventi kao što je BAU pružaju mogućnost daljeg unaprijeđenja znanja, ali i jačanja mreže kontakata koje na kraju dovode i do konkretnih poslovnih rezultata.

Da li imate neke primjere gdje su naše firme profitirale odlaskom na sajam?

Takvih primjera je zaista mnogo i teško je izdvojiti nešto posebno. U prošlosti je bilo mnogo poslovnih dogovora direktno sklopljenih na BAU sajmu, ali i ostvarivanja jakih poslovnih veza koje su naknadno dovele do rezultata i poslovnih uspjeha naših partnera.

Možete li nam reći koji je bio fokus na proizvodima na sajmu BAU 2019?

Na svakom sajmu, naši partneri Schüco, Jansen i Warema prezentuju inovacije u svojim oblastima. Na sajmu BAU 2019 fokus je bio na novim proizvodima u segmentu „smart building“ integracije, inovacije u protivpožarnoj zaštiti, novi sistemi za zaštitu od sunca kao i veliki formati prozora, kliznih sistema u „Panorama designu“.

 

m-Kvadrat

print