Poznati vrhunski brend koji prodaje odjeću, obuću i modne dodatke, luksuzni maloprodajni prostor u Winn Resortu odabrao ALUMIL-ove sofisticirane aluminijumske sisteme.
Dok čuvena izreka „ono što se dešava u Vegasu ostaje u Vegasu“ može da sugeriše atmosferu privatnosti i misterije koja okružuje ovaj brzi grad u SAD, sve izlazi na vidjelo u slučaju nove prodavnice AMIRI, pozivajući posjetioca da je istraži.
Gledajući u unutrašnjost radnje sa eksterijera, veliki mermerni paneli, koji opremaju fasadu i unutrašnjost, privlače pažnju kupaca. Istovremeno, velika veličina panela za zastakljivanje izloga (4,5 metara) – prilagođeno rješenje za fasadu prodavnice od strane ALUMIL-a – ističe AMIRI proizvode i stvara osjećaj slobode.
U unutrašnjosti prodajnog objekta prisutan je minimalistički pristup, koji je dizajnirao studio za dizajn enterijera NOCOD iz Pariza, u saradnji sa Two One Two dizajn arhitektama. Velika ogledala, čelične police i betonski pod doprinose jedinstvenom estetskom rezultatu. Ovaj minimalistički pristup dizajnu je dopunjen ALUMIL-ovim sofisticiranim sistemom SUPREME S650 PHOS, izvanrednim minimalističkim kliznim sistemom koji je idealan za pokrivanje širokih raspona. Ovo rješenje naglašava inovativni portfolio proizvoda kompanije kada su u pitanju projekti visokog profila širom sveta.
Izvor: Alumil