Procjena putnih potreba u gradu je ključni alat za obrasce gradskog saobrćaja, predviđanje saobraćajnih gužvi i planiranje održavanja i zamjene saobraćajne infrastrukture. Godinama su istraživači koristili klasičnu praksu umnožavanja broja putovanja po danu za različite demografske skupine kako bi modelirali potražnju putovanja temeljenu na aktivnostima. Međutim, kako je ova metoda razvijena prije današnje ere sveprisutnih senzora – GPS uređaja, pametnih telefona, fotoaparata i umreženih vozila – istraživači su se borili da potvrde svoje procjene u stvarnim životnim situacijama.
Analizom podataka, profesorica inženjerstva i građevinarstva u Columbia Engineeringu, otkrila je da može izvući potražnju za putovanjem stanovništva u regiji iz trajektorija samo dijela putnika.
Podaci su prikupljeni i analizirano je 349 kontinuiranih jednogodišnjih mobilnih tragova vozila (19,130 putničkih aktivnosti). Pronašla je tri različite grupe i demografske zaključke donijela na temelju ovih putnih obrazaca:
Starije osobe koje putuju na različita mjesta u jednom danu·
Radnici koji obično ostaju na poslu ili kod kuće
Roditelji koji posjećuju više pojedinačnih mjesta u jednom danu
Ona i njezin doktorand potvrdili su svoje demografske podatke korištenjem anketnih podataka iz UMTRI. S popularnošću senzora posvuda, od naših džepova do naših automobila, sada možemo vidjeti što rade, gdje idu, u koliko sati, i koje aktivnosti praktikuju i obratno. Umrežena vozila u New Yorku testirana su kako bi se razumjelo kretanje u gradu i pomoglo u smanjenju zagušenja saobraćaja. Jer ljudi imaju tendenciju da posjećuju ista mjesta za dnevne aktivnosti kao što su rad, kupovina i objedovanje. Budući da većina postojećih studija koristi samo nekoliko dana ili nekoliko podskupa mobilnih tragova ljudi, oni ne pokrivaju tačno ili potpuno svoje dugoročne rutine putovanja. Istražiteljica vjeruje da je njezina studija prva koja koristi podatke iz cijele godine.
Struktura socio-demografije mogla bi se objasniti na ovaj način.
Njen se rad može proširiti i na demografsku strukturu nepoznatog korisnika ili korisničkog profila na temelju obrazaca aktivnosti ili za rekonstrukciju čestih obrazaca aktivnosti nepoznatog korisnika na temelju demografskih podataka i sličnih obrazaca putovanja. Stvaranjem kvantitativnog odnosa između uzoraka ljudskog pokreta i demografije, stvorena je teorijska osnovu za korištenje individualnih mobilnih tragova koji sadrže niz mjesta na kojima ljudi procjenjuju potražnju putovanja. New York ima jedan od tri američka testna prijevoza povezana s Ministarstvom saobraćaja. Nakon što dobije te podatke, generirat će obrasce ljudske mobilnosti koristeći demografske podatke grada, lako dobivene iz nacionalnih spisa sa podacima.
Na cestama je toliko mnogo umrežennih vozila koja mogu međusobno razgovarati i povezivati se s infrastrukturom na cesti kako bi komunicirali gdje se tačno nalaze i kadai. Sintetičke putanje žele pomoći urbanistima u predviđanju saobraćajnih gužvi i aktivnom upravljanju saobraćajom.
m-Kvadrat