Aplikacija koja olakšava terenske izvještaje

2012. godine belgijski softver programeri Peter Eerlings i Jerry De Paepe kontaktirani su od strane arhitektonske kompanije u potrazi za rješenjem za pojednostavljenje njihovih terenskih dnevnika. Izrada terenskih izvještaja bila im je izuzetno dugotrajna aktivnost: prvo, zapisivanje bilješki na papir i fotografisanje tokom posjeta gradilištu. Natrag u ured, prenosite fotografije kablom na kompjuter. Dalje, dodavanje napomena na fotografije pomoću Painta, dešifriranje i otkucavanje rukom napisanih bilješki, borba s izgledom prilikom umetanja fotografija u Word i tako dalje. Radi se o administrativnoj gnjavaži koja oduzima više od sat vremena za svako izvješće sa terena.

Dvojica programera okupila su temeljnu skupinu arhitekata kako bi razmislili kako aplikacija treba raditi. Zahvaljujući intenzivnoj saradnji unutar ove skupine, od samog su početka uključene važne funkcije, poput numerisanja predmeta, počevši od prethodnog izvješća i bilježenja na fotografijama i planovima.

Dokumentiranjem svih potrebnih podataka – poput teksta, fotografija, bilješki tlocrta i još mnogo toga, dok ste još uvijek na gradilištu putem pametnim telefona ili tableta, čini terensko izvješće u osnovi spremno za distribuciju pri napuštanju gradilišta. Zapisnik fotografija gradilišta također je često od velike pomoći za klijenta. Korisnici ArchiSnapper-a kažu da im aplikacija štedi najmanje sat vremena rada po izvješću, a time i nekoliko sati sedmično, što je vrijeme koje sada mogu potrošiti na koristan projektni rad i dovođenje novih klijenata. Još 2013. godine mnogi su arhitekti još uvijek bili rezervisani u pogledu upotrebe mobilnih uređaja na gradilištu. No, s vremenom, kako su mobilne tehnologije postale sve češće, to se počelo mijenjati. Više arhitekata počelo je usvajati alate poput ArchiSnapper-a za povećanje produktivnosti. ArchiSnapper sada koristi više od 10 000 arhitekata i izvođača širom svijeta, na iOS i Android platformama. Ovi građevinski profesionalci štede sate i sate na terenskim izvještajima.

Ušteda više od samo vremena

Komunikacija je presudna, posebno u građevinskoj industriji, gdje se troškovi pogrešaka skupo naplaćuju. Uz uštedu vremena, ArchiSnapper pomaže u razmjeni svih podataka na jasan i organiziran način. To značajno smanjuje mogućnost skupih nesporazuma i pogrešaka.

Jasno strukturirano izvješće o gradilištu s vlastitim brendiranjem naglašava njihovu profesionalnost. Jasnoća pomaže na oba kraja jednadžbe: izvođači su također sretni što od arhitekata dobivaju strukturiranu i jasnu komunikaciju koja im omogućuje da se usredotoče na svoj posao.

Daljnja digitalizacija upravljanja građevinarstvom

Tokom godina tim ArchiSnapper-a počeo je automatizirati druge aspekte povezane s upravljanjem gradilištem. Na primjer, sada je moguće sarađivati ​​s kooperantima, tako da oni mogu dati povratne informacije o stavkama koje su im dodijeljene. Na taj je način sva komunikacija centralizirana na jednom mjestu. Integracija je razvijena s najčešćim ERP i platformama za upravljanje projektima za arhitekturu i izgradnju, kao što su BQE Core, Synergy, Teamleader i druge. ArchiSnapper je također nedavno objavio značajke koje korisnicima omogućuju traženje dokumenata od trećih strana, prikaz projekata na karti i obavljanje inspekcija na temelju kontrolnih popisa.

Zanima vas rad s ArchiSnapperom? Isprobajte besplatnu verziju u trajanju od dvije sedmice.

Link za preuzimanje aplikacije

print