spot_img

 Arhitekte i građevinski materijali

Za arhitektu vjerovatno ne postoji veća frustracija nego realizacija – na kraju procesa gradnje – da kvaliteta materijala ili način na koji su materijali instalirani kompromitiraju cjelokupnu viziju završenog objekta. Zbog toga, arhitekte postaju sve aktivnije uključene u proces izgradnje. Proizvođači građevinskih materijala imaju veliku ulogu u kreativnom procesu. U početnoj fazi projektovanja ključno je da arhitekt bude svjestan raznih proizvoda i materijala dostupnih na tržištu; s tim informacijama arhitekti mogu predložiti konstruktivna rješenja koja su u bliskoj vezi s njihovim konceptualnim i formalnim prijedlozima.

Tokom projektovanja arhitekti traže inspiraciju sakupljanjem slika drugih radova, koji bi mogli služiti kao reference za buduće projekte. Važno je shvatiti da oznake i slike nisu samo formalne reference, već također pružaju određene tehničke informacije. Stoga građevinske kompanije moraju prikazati svoje proizvode u kontekstu, kao dio gotovog arhitektonskog djela. To bi mogao biti najbolji način za širenje proizvoda: povezujući ih s pohvalnom arhitekturom objavljenom na specijaliziranim web stranicama. Ovako ćete doći do arhitekte koji traži inspiraciju.

Nakon što je početna faza dizajna prošla, arhitekt započinje odabir brandova koji će oživjeti posao. Da bi se postigao rezultat koji zadovoljava očekivanu kvalitetu, arhitekti bi, naravno, odabrali proizvode s najvišim standardima i prepoznatljivosti. Međutim, proračuni su obično ograničeni i ovise o klijentu, a ne o arhitekturi. S obzirom na to, ključ za odabir proizvoda leži u njegovoj profitabilnosti – a to ne mora nužno imati veze s cijenom, već s činjenicom da je instalacija brža i jednostavnija. U idealnom slučaju, tim graditelja ne bi trebao trošiti previše vremena prilikom instalacije materijala.

Osim toga, arhitekt će u potpunosti cijeniti sve savjete koji tehnički specifičari komapnije – glavni znalci proizvoda – mogu ponuditi tokom projektovanja i izgradnje. Tehničke informacije o proizvodu i njegovo ponašanje nakon instalacije, omogućuju dizajnerima da poboljšaju njegovu upotrebu i ostvare očekivano konstruktivno rješenje. Na primjer, znajući da je premaz dostupan u dva različita formata, omogućit će inovaciju za soluciju površine i možda dovesti do predlaganja dizajna koji iskorištava različite ritmove koji pomažu pri stvaranju većeg broja tekstura.

Konačno, ako materijal posluži arhitekti, njihovom timu i klijentu, oni će automatski i prirodno postati glasnogovornici proizvoda. Njihovo iskustvo i recenzije koje dijele mogu biti od ključne važnosti za oglašavanje brenda. Važno je znati da na području arhitekture iskustvo igra temeljnu ulogu. Stoga, preporuke pružaju veći učinak od poruke koju sam brend pokušava prenijeti.

m-Kvadrat

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE