Arhitektonska vizualizacija u stvarnom vremenu pruža uvjerljivu neposrednost koja pomaže arhitektonskim projektima i u boljem razumijevanju neizgrađenog objekta. Pomoću interaktivnog alata za vizualnu arhitekturu Twinmotion sada je moguće brzo i lako transformirati BIM i CAD modele u uvjerljiva arhitektonska iskustva u stvarnom vremenu. Arhitektonski dizajneri imaju ogromnu korist od alata koji se lako mogu naučiti i koristiti, ali i pri stvaranju vizualizacija koje pružaju istinski osjećaj prisutnosti. Realizam je ključ za postizanje tog cilja.
Poboljšani vizualni realizam i rasvjeta
Precizna rasvjeta kritični je dio stvaranja realističnih 3D scena. Twinmotion 2020 poboljšava vizualni realizam sa potpunom preinakom rasvjete i zasjenjenja, što rezultira potpuno realističnim izgledom iz stvarnog života.
Među novim karakteristikama osvjetljenja, novi model neba (postignut preko Unreal Engine-a) nudi puno veću fizičku tačnost i pruža postavke koje se mogu prilagoditi različitim efektima. Slično tome, dubina poljske funkcionalnosti u Twinmotionu poboljšana je tako da oponaša učinak stvarne kamere. Nove kontrole udaljenosti, uz dodatak alata za automatsko fokusiranje, poboljšavaju vjerodostojnost i kvalitetu scena.
Realistična stabla, biljke i ljudi
Vegetacija koja izgleda kao prava još je jedna od ključnih komponenti fotorealističnih 3D scena. Twinmotion 2020 donosi niz karakteristika za stvaranje življe vegetacije i njeno širenje kroz scenu na prirodniji način. Vizualna kvaliteta stabala znatno je viša u Twinmotion 2020., s novim setom drvenih svojstava iz proceduralnog organskog 3D modelara Xfrog. Poboljšana je teksturna razlučivost materijala, , a svo nisko rastinje zamijenjeno je visokokvalitetnom Quixel Megascans imovinom.
Korisnici sada mogu gledati kako će vegetacija utjecati na arhitektonski dizajn kroz godine, s mogućnošću pregledavanja biljaka i drveća kroz određeni niz godina. Ovo je ključno za arhitekte i dizajnere kako bi klijentima precizno mogli pokazati kako će projekat izgledati u stvarnosti, nekoliko godina kasnije, nakon što sve u potpunosti razraste.
Svi prethodni 3D animirani likovi u Twinmotionu zamijenjeni su likovima snimljenim fotoaparatima i sve su animacije prepravljene pomoću tehnologije za snimanje pokreta, pružajući daleko veći stepen realizma.
Brži i lakši načini za dodavanje vegetacije
Druge nove karakteristike uključuju način uštede vegetacije na geometriji, poput krovova ili u prazninama između pločica, i alat za promjenu vizualnog izgleda travnjaka, polja i vrtova uz podešavanje veličine, nijanse i suhoće trave, kao i utjecaj vjetra.
Poboljšani alati za vegetaciju omogućuju korisnicima da postave gustoću vegetacije nakon slikanja, dok novi sistem slojeva u organizatoru scena omogućuje sakrivanje vegetacije oslikane u projektu.