spot_img

AUTOCESTA NA KORIDORU Vc Dionica: KONJIC – MOSTAR SJEVER

Kao značajna referenca u dosadašnjem radu “Divel d.o.o.”Sarajevo  ističe se analiza i optimizacija Idejnog projekta na KoridoruVc, dionica: Konjic–Jablanica–Mostar sjever, gdje se zalaganjem stručnog inženjerskog tima firme i Investitora pronašla mogućnost za projektovanje nove varijante autoceste na ovoj dionici koja nije razmatrana u prijašnjim fazama. Ova varijanta se od Konjica i novoprojektovane petlje iznad naselja Ovčari umjesto uz rijeku Neretvu i Jablaničko jezero pružaju, padinom iznad doline Bijele na dužini 8 km u povoljnim terenskim i geološkim uslovima štiteći time turistički potencijal koji ima ovo područje i penje sve do ulaska u tunel Prenj čija dužina iznosi blizu 10 km. Tunel Prenj se sa projektnog i graditeljskog aspekta svrstava u jedan od najkompleksnijih objekata ove vrste u ovom dijelu Evrope. Od tunela  se autocesta podnožjem Prenja i Ruišta na dužini 9 km spušta prema Bijelom polju, ne degradirajući ovo područje, gdje je predviđena petlja Mostar sjever.

Ovu dionicu ukupne dužine 35,9km karakteriše17,5km otvorene trase, 15,5km tunela i 3km mostova. Nakon završene faze projektovanja trase i objekata, te izrade multikriterijalne analize kao osnovnog ekonomskog parametra došlo se do saznanja da bi usvajanjem ove varijante dionica “autoceste”izmeđuSarajeva i Mostara bila kraća za 18km, a ukupne investicione uštede u izgradnji i eksplotaciji bi se smanile za oko 600 miliona eura. Prednosti ekonomske isplativosti ove varijante prepoznata je i od strane Investitora (JP Autoceste FBIH), a u naknadnim procedurama odobrena i od strane Vlade i Parlamenta Federacije BIH.

Divel

 

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE