spot_img

BAU 2017 – Međunarodni sajam arhitekture i građevinarstva u Minhenu postavio nove rekorde

messeeingangVodeći BAU svjetski sajam arhitekture i građevinarstva već godinama tradicionalno postavlja standarde. Tako je bilo i ove godine, kada je u periodu od 16. do 21. januara u Minhenu održan još jedan sajam pod nazivom BAU 2017. Prvi put u historiji, od 250. 000 posjetilaca, njih čak 80. 000 koji su učestvovali, bili su iz inostranstva. Tako je BAU, još jednom uspio napraviti značajne rezultate na međunarodnom nivou. Strukturu posjetilaca najviše čine privrednici,kompanije, arhitekti i planeri u gradnji, te trgovci građevinskom opremom i materijalima. Postavljen je i novi rekord po broju izlagača. Ukupno 2.120 izlagača iz 45 zemalja predstavilo se na ovogodišnjem sajmu i tako je BAU  još jednom dokazao ogromnu zainteresovanost, posjećenost, i značaj koji se iz godine u godinu povećava. Inače, ovaj ugledni sajam namijenjen je projektantima i promociji građevinskih materijala i ima tradiciju dužu od 50 godina. No, u posljednje vrijeme bilježi se velika zainteresovanost stranih izlagača i posjetioca, što sajmu daje dodatnu važnost i značaj.

Reinhard Pfeiffer, direktor koji je odgovoran za BAU 2017 sajam zadovoljan je rezultatima i kaže da je BAU još jednom postavio niz standarda. Dieter Schäfer, predsjednik BAU Izlagača Savjetodavnog odbora, također je oduševljen. Kaže da BAU sajam s pravom nosi naslov vodećeg svjetskog sajma za arhitekturu, materijale i sisteme. I Martin J. Hörmann, zamjenik predsjednika BAU Izlagača Savjetodavnog odbora, istog je mišljenja. Smatra da je BAU industrija koja je vrhunac svake dvije godine.

Inače, BAU sajam se održava svake dvije godine i okuplja veliki broj izlagača, kompanija i stručnjaka iz cijelog svijeta. Ovogodišnji sajam u fokusu je imao četiri vodeće teme, a to su: inteligentne fasade, digitalno projektovanje, građenje i upravljanje umrežene zgrade i gradnja i stanovanje 2020.exponate-auf-der-bau-4 Predstavljeni su materijali, tehnologije i sistemi za građevinski sektor, za izgradnju kuća, zatim unutrašnji radovi i modernizacija, kao i adaptacija u okviru izložbenog prostora. Prostor se inače prostire na nešto više od 180.000 m2 i pokriven je kompletan asortiman građevinske opreme i proizvoda. Osim toga, sajam je nudio i predstavljanje konkretnih perspektiva budućnosti i inovativna rješenja za dalje unaprijeđenje industrije građevinarstva. Održani su i stručni forumi, a na jednom od njih govoreno je i o budućnosti građenja. Na primjerima iz vlastitih projekata, svjetski arhitekti i inžinjeri građevine govorili su i objašnjavali kako će projektovanje i izgradnja funkcionisati u budućnosti. No, to nije bio jedini forum. Održani su i brojni drugi, a ticali su se savremenih tema kao što su pametni građevinski materijali, stambena izgradnja i slično. Još jednom, Duga noć arhitekture bila je vrhunac sajma. Inače, među brojnim bogatim sadržajima na sajmu, Duga noć privlači najveću pažnju, jer omogućuje razgledanje 70 zgrada u Minhenu, koje inače nisu dostupne javnosti

Da je BAU sajam apsolutni broj jedan u industriji potvrđuje i istraživanje među izlagačima koje je proveo institut Gelszus. Dobijene rezultate istraživanja tržišta nemoguće je poboljšati. Prema tom istom istraživanju, gotovo svi izlagači, njih 98% dali su BAU sajmu ocjenu od dobar do odličan. 95 % izlagača dali su najbolje ocjene za kvalitetu, a 91 % za udio stranih posjetilaca. Izlagači su također potvrdili da su spremni za učestvovanje u narednom sajmu 2019. godine i to njih čak 98%. Kao i izlagači, i posjetioci su bili više nego oduševljeni ponuđenim. Prema rezultatima ankete, zadovoljstvo posjetilaca bilo je između 90 i 100 % u svim kategorijama što je još jedan pokazatelj odlične organizovanosti i ponude BAU sajma.

stand-auf-der-bau-2017BAU 2017 službeno je otvorila dr. Barbara Hendricks, njemačka federalna ministrica za okolinu, zaštitu prirode, graditeljstvo i nuklearnu sigurnost. U svom govoru, osvrnula se na građevinsku industriju kao bitnu industriju za ključne društvene funkcije. Istakla je da nakon nekoliko godina stagnacije, vidimo trend kojim se treba krenuti.

Ogromna zainteresovanost kako izlagača, tako i posjetilaca, bogata ponuda, te raznolik sadržaj dali su podsticaj i za naredni, još bolji rezultat BAU sajma. Organizatori se nadaju odzivu sličnom ovogodišnjem, a već naredni BAU sajam zakazan je za period od 14. do 19. januara 2019. godine.

M-kvadrat.ba

 

 

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE