Sve počinje s kamenom i krečom, s dva ključna elementa, dva glavna stupa nosioca nekadašnje vizionarske ideje. Ideje koja će se s vremenom oblikovati u priznatu i vrlo cijenjenu svjetsku grupaciju i brend budućnosti, brend brojnih priznanja, revolucija i inovacija u građevinskom sektoru – jednostavno i pamtljivo nazvan Baumit.
Inspirativna priča
Prije više od dva stoljeća počinje jedna posebna priča, tada još uvijek u maloj firmi za proizvodnju kreča i kamena pokraj lokalne ceste u Austriji, ali zasigurno firme s velikom potencijalom i ambicioznom vizijom. Tu viziju će u sredinom 20. stoljeća prepoznati i usavršiti gospodin Alois Schmid i usmjeriti je ka njenom ostvarenju. Nakon preuzimanja poslovanja tadašnje posrnule firme Wopfinger, gosp. Schmid ocrtava konture i postavlja temelje buduće snažne poro dične kompanije, koja će postati začetnikom jedne velike Grupacije u budućnosti.
Nastaje tako posebna poslovna i brend filozofi ja, poseban ambijent i mjesto rasta i razvoja brojnih generacija uposlenika, koji će se oduvijek smatrati jednom velikom porodicom. I da, u fokusu su ljudi i to je zapravo istinsko bogato, svojevrsno porodično naslijeđe i usmjerenje porodice Schmid, koje i danas krasi i determinira Baumit Grupaciju, čineći je poželjnim poslodavcem i partnerom, te svakako brend liderom u vrlo dinamičnoj branši. Baumit postaje sinonimom boljeg življenja, što se i ugrađuje u samu srž moderne vizije, dok se kompanija pozicionira kao ona koji vodi posebnu brigu o zdravlju i čovjekovoj sredini.
Tržište koje zahtijeva samo zvijezde
Baumit grupacija je prisutna na tržištu 22 zemlje Evrope s kontinuitetom postepenog, ali stabilnog širenja. Grupaciju krase proizvod ni potencijali, logistička spremnost i sistem koji omogućava brzu implementaciju noviteta i rješenja na bilo kojem tržištu. Baumit je u Bosni i Hercegovini prisutan od 1998. godine, a danas posjeduje i vlastitu proizvodnju, razvijenu mrežu partnera i distributera i brojne uspješno završene projekte od infrastrukturnih, preko individualnih, zatim objekata zajedničkog stanovanja, pa sve do projekata revitalizacije objekata od posebnog značaja, odnosno obnove objekata bogatog bosanskohercegovačkog kulturno-historijskog naslijeđa.
“Ohrabrujemo naše partnere da grade zdrave, energetski učinkovite i lijepe domove, za održivu budućnost”– Baumit vizija
Kroz brojne projekte i partnersku mrežu u BiH, kompanija je izgradila reputaciju i imidž pouzdanog saradnika te brenda koji donosi visokokvalitetne proizvode za vanjsku i unutrašnju upotrebu u građevinarstvu. Vrlo je interesantna i uloga u izgradnji energetski efikasnih objekata, ugradnjom adekvatnih fasadnih sistema, po čemu Baumit postaje vrlo prepoznatljiv na tržištu. Tako građani često mogu vidjeti brendirana Baumit skelska platna na brojnim objektima u svojoj okolini.
Dostignuća koja plijene pažnju
U svijetu su impresivni projekti i objekti koje etiketiraju i zaokružuju Baumit proizvodi, a vrijede danas za objekte od posebnog značaja, avangardnog arhitektonskog i građevinskog izričaja, umjetnička djela koja krase razglednice gradova. U Bosni i Hercegovini je također ocrtan jedan skladan put obnove starijih objekata ali i modernističkih figura u aktuelnoj novogradnji.
Baumit rješenjima je revitalizirana poznata Bistrička stanica, a ranije Sarajevska i Mostarska vijećnica, zatim zaokruženi brojni javni i po slovni objekti kao što su: Evropska kuća kulture i nacionalnih ma njina u Sarajevu, zgrada Trebevićke žičare, Greenpark Symphony, Hotel Marriot, Hotel Nomad, Naselje Bulevar, Park Lake i Zlokovac u Tuzli, Grad Sunca u Trebinju te mnogi drugi stambeni, poslovni i privatni objekti i vile širom zemlje.
Brojna su partnerska usmena, pisana i zvanična priznanja koja pri stižu kompaniji, a jedno od njih je i Superbrands za 2024. godinu. Stalna ulaganja u razvoj, inovacije i izvanvremenska rješenja rezultiraju upravo prepoznavanju kvalitete i profesionalnog pristupa od strane brojnih partnera i saradnika, ali i ostalih interesnih strana iz drugih sektora u BiH.
Višenamjenski proizvodi
Širok spektar Baumit proizvoda omogućava vanjsku i unutrašnju primjenu u građevinarstvu te osigurava učešće ovih proizvoda u svim projektima. Poseban fokus je na zdravom stanovanju koje je moguće isključivo kada se obezbijedi povoljna mikroklima u zatvorenom prostoru. Da bi se takvo nešto postiglo, potrebno je zadovoljiti tri glavna elementa koje čine dobra toplinska izolacija s vanjske strane zidova objekta, prirodan i zdrav malterski sistem unutra, i jaka i stabilna konstrukcija.
Baumit otvoreni fasadni sistemi omogućavaju “disanje” zidova zgrada, zahvaljujući perforiranim izolacijskim pločama koje olakšavaju prolaz vodene pare, čime se sprječava pojava vlage unutar objeka ta. Ovaj sistem posebno je koristan za renoviranje starijih zgrada, pa tako Baumit materijali doprinose produženju životnog vijeka fasade, zidne strukture i poboljšanju unutrašnje mikroklime. Interesantni su i fleksibilni završni slojevi koji donose dugovječnost, te estetiku dugi niz godina zbog samočistećih svojstava.
Zdrava unutrašnja klima je rezultat odabira pravih materijala i ne kog od ponuđenih u paleti Baumit rješenja, a rezultat je optimalna i stabilna unutrašnja temperatura i vlažnost. Tako se pojavljuju i posebni materijali koji donose više vitalizirajućih jona, ključnih za opće blagostanje unutar doma. Tu su svakako i razni malteri i ljepila za unutrašnju i vanjsku upotrebu, samonivelirajuće mase i estrisi za podove, mortovi za zidanje te, jako popularni među kupcima i u BiH, već spremni suhi i gotovi betoni za raznovrsne radove u kući i vrtu.
Inovativnost izvođača u primjeni raznih materijala donosi i do uspješne kombinacije Baumit proizvoda ili otkrivanja dodatnih mogućnosti i upotrebe, što kompanija svakako potiče i podržava, gradeći i njegujući tako dobre odnose s partnerima.
Sinonim razvoja
Rijedak je primjer posvećenosti razvojnim funkcijama unutar neke kompanije, ali za Baumit je istraživanje neodvojiva prethodnica razvoju spomenutih inovativnih rješenja i proizvoda. Viva istraživački park je mjesto od ponosa i značaja Baumit grupacije, gdje se sve ideje testiraju u realnim uvjetima.
“Želimo da se ljudi osjećaju dobro u svojim kućama. Naši proizvodi temelje se na istraživanjima u Viva istraživačkom parku!” – gosp. Robert Schmid, osnivač projekta Viva istraživački park u Austriji
Viva je sinonim razvoja i neosporno najveći istraživački projekat u Evropi za usporedna istraživanja građevinskih materijala. Glavni cilj je precizno mjeriti i evaluirati utjecaj različitih građevinskih materijala na udobnost stanovanja, simuliranjem tipičnog ponašanja stanara u različitim unutrašnjim i vanjskim uvjetima. Tako su razvijani i usavršavani svi Baumit proizvodi prije njihovog upoznavanja i plasmana na tržištu.
Dolaskom i razvojem informacionih tehnologija Baumit prati trendove i razvija digitalne alate kako bi kupcima i partnerima olakšao izbor odgovarajućih rješenja za njihove potrebe. Tako se posebno ističe mobilna aplikacija Baumit Color koja korisnicima omogućava virtualno testiranje različitih boja fasade na fotografiji objekta, čime se proces dizajniranja zgrade čini jednostavnijim i prilagodljivijim potrebama krajnjih korisnika. Ova inovacija je posebno popularna kod arhitekata i investitora koji žele unaprijed vizualizirati izgled objekata.
Popularnost bilježe i Baumit kalkulatori na web stranici. Kalkulator uštede energije omogućava proračun uštede tj. vremena povrata novca nakon izoliranja objekata, odnosno isplativost investicije u godinama koje slijede. S druge strane Kalkulator CO2 ušteda razmatra doprinos u borbi protiv klimatskih promjena, pa simbolično ilustrira koliko stabala smo sačuvali po 1m2 izvedene izolacije. Izoliranjem objekata svi zapravo daju doprinos smanjenju količine emisije štetnih materija u okolišu, pri zagrijavanju ili hlađenju, što posredno smanjuje upotrebu energije s neobnovljivih izvora.
Promocija i učenje
Vrlo je aktivna promocija dostignuća, proizvoda i usluga koje nudi Baumit na tržištu BiH. Marketinška strategija teži izgradnji i održavanju dobrih partnerskih odnosa direktnom komunikacijom s arhitektima i građevinskim firmama, ali i krajnjim korisnicima putem dostupnih komunikacijskih kanala. Osoblje Baumita često organizira edukativne radionice, seminare i prezentacije, kako bi se profesionalci i tržište educirali o novitetima, novim tehnologijama i pristupima u građevinskoj industriji, te pružili praktični savjeti i ideje za primjenu proizvoda.
Klub lojalnosti inicira dvosmjernu komunikaciju, također, te svake godine donosi nova iznenađenja i povećava obim podrške Klub lojalnosti inicira dvosmjernu komunikaciju, također, te svake godine donosi nova iznenađenja i povećava obim podrške izvođačima radova, popularno nazvanim „pravim majstorima“. Članovi Kluba svakom obavljenom kupovinom skupljaju vrijedne bodove, koji im omogućavaju brojne pogodnosti i poklone u skladu s ostvarenim bonitetima. Kroz Baumit Club znanja i iskustva brže cirkuliraju, a sve strane više i brže uče jedna od druge, te pravovremeno i uspješno stečeno primjenjuju u svakodnevnoj praksi. Sve za kvalitetnije življenje.
Prave vrijednosti
Vrijedi istaknuti posebnu vrijednost koju kompanija Baumit promovira u javnosti i na svim tržištima, a to je održivost. Baumit izolacija je po stavljena na impresivnih 45 miliona kvadratnih metara evropskih fasada. Svaki kvadratni metar izolacije djeluje zapravo kao moćan štit za štite okoliša, štedeći izuzetnu količinu CO2. – više od 800 miliona tona je već ušteđeno. 20% manje CO2 do 2030. je glavni cilj održivosti – Go2Morrow, ali na tome Baumit Grupacija jednostavno ne želi stati.
Baumit želi postići više: za ljude; u zaštiti čovjekove okoline; te eko nomičnim djelovanjem. Ova korporativna strategija u navedena tri cilja je fokusirana na smanjenje potrošnje resursa, optimizaciju energetske efikasnosti i razvoj ekološki prihvatljivih proizvoda. Baumit se de facto zalaže za promociju kružne ekonomije kroz upotrebu materijala koji se mogu reciklirati i koji doprinose smanjenju otpada u građevinskoj industriji.
Kvalitet je još jedna ključna vrijednost brenda za cjelokupnu održivost, pri čemu se svaki proizvod rigorozno testira, kako bi zadovoljio najviše standarde performansi i dugotrajnosti. Ova posvećenost kvaliteti omogućava Baumit Grupaciji da ostane lider na tržištu, pružajući inovativna rješenja koja zadovoljavaju sve veće zahtjeve tržišta za energetski efikasnim i održivim proizvodima unutar kategorije građevinskih materijala.
Jeste li znali?
- ušteda CO2 samo 1m2 izolacije jednaka je proizvodnji kisika 2 stabla godišnje;
- fasada štedi troškove hlađenja i grijanja i do 40%;
- Izolirani objekti mogu i u jesen postići te održati unutrašnju temperaturu od 20C, bez zagrijavanja;
- Pravilno izvedena zidna struktura sa slojevima osigurava ugodnu klimu tokom cijele godine te optimalnu vlažnost unutrašnjeg prostora – bez uvjeta za razvoj mikroorganizama;
- Baumit proizvodi povećavaju trajnost i vrijednost objekta, čineći ga isplativom investicijom