spot_img

Budućnost ekonomije dijeljenja u pandemiji COVID-19

Ekonomija dijeljenja, ekonomski sistem koji uključuje pojedince koji iznajmljuju ili dijele svoje lične stvari, uključujući svoje domove i automobile, snažno je pod utjecajem vala COVID-19 i tokova širom svijeta. Popularne kompanije poput Uber-a, Airbnb-a, dijeljenja bicikala i raznih coworking prostora vrše prilagođavanja i stvaraju nove strategije kako bi osigurali da se korisnici osjećaju sigurno.

Uz nepoznanicu šta budućnost nosi i kako će „novo normalno“ definisati naše lične interakcije i spremnost dijeljenja naših prostora, galvanske snage koje nad nama ima ova pandemija zahtijevaju da u najboljem slučaju čitamo pretpostavke o budućnosti. Podaci pokazuju da se ovakve vrste komapnija vraćaju na pravi put i da ljudi zapravo vraćaju samopouzdanje pomoću aplikacija za pozivanje automobila i iznajmljivanje smještaja u tuđem domu. Ulazeći u peti mjesec strogih mjera socijalne distance domaća putovanja postaju popularna i za sada su jedini izbor bijega od realnosti.

Airbnb, osnovan u jeku recesije 2008., ne samo da je u potpunosti ukinuo hotelsku industriju, nego je također pomogao jačanju lokalnog turizma i manjih zajednica u kojima su hotelske nekretnine bile oskudne. Putnici koji traže autentično iskustvo često briaju Airbnbu za priliku da ostanu u kući domaćina kako bi shvatili kakav je svakodnevni život na njihovom odredištu.

U nedavnom izvješću koje je objavio Airbnb, navode da gosti žele ostati bliže kući, što ukazuje da putnici možda nisu još uvijek spremni letjeti avionima. Airbnb je također primijetio porast popularnosti za rezervacije vikendica na osami, te da kupci žele rezervirati čitave domove umjesto soba. Također su primijetili da je 29% rezervisano u roku od samo sedam dana od datuma dolaska, a u većim skupinama, što sugeriše da porodice koje su ostale zajedno kod kuće donose posljednju minutu odluke o putovanju.

Domaćinstva nisu jedina industrija koja se prilagođava ovom neosvijetljenom pandemijskom teritoriju. Određen izvrsnim korisničkim sučeljem i lakoćom dolaska s jednog mjesta na drugo, Uber je izvrsno transformirao industriju vožnje i ne samo stvorio visoko konkurentno tržište za tradicionalnije opcije poput taksi vozila, već se proširio i na uslugu dostave hrane (ključni generator prihoda tokom ove pandemije). Aplikacija je zabilježila 30-postotno povećanje novih kupaca koji su se prijavili na aplikaciju, a također i porast broja vozača koji žele dopuniti svoje prihode ostvarivanjem povremene dostave hrane.

Malo je razloga za vjerovati da će neki od najvećih poremećaja u turizmu i turističkoj industriji dugoročno biti narušeni. Ako postoji bilo koji posao koji može preživjeti pandemiju, to je onaj koji je fleksibilan i spreman je prilagoditi se bilo kojem nepredviđenom događaju.

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE