spot_img

Deceuninck nastavlja ulagati u okoliš

Belgijski Deceuninck koji od 2004. godine posluje i u Hrvatskoj ulaže u novi suvremeni pogon te dalje povećava proizvodne kapacitete

“Naša ambicija je spasiti stare prozore od odlagališta ili spaljivanja. Tijekom 2021. reciklirano je 17.400 tona u našoj tvornici za recikliranje u Diskmuideu u Belgiji”, ističe izvršni direktor Deceunincka Luc Vankemmelbeke, te najavljuje novi važni korak – novi pogon u Donjoj Bistri nadomak Zagreba.

Ulažete u svoj novi pogon u Hrvatskoj. Zašto ste se odlučili na taj poslovni potez?

“Deceuninck već danas ima proizvodne i skladišne pogone u Hrvatskoj, ali podijeljene na 3 lokacije. Cilj je integrirati ove trenutne aktivnosti u jedan najsuvremeniji pogon s povećanim kapacitetom. Naši dobro obučeni ljudi s velikim iskustvom u procesu i proizvodima preselit će se u ovaj novi pogon. Ovaj važan korak naglašava čvrsto uvjerenje Deceunincka u potencijal rasta balkanskih zemalja. Osim na lokalnim tržištima, tvornica u Zagrebu dobro je pozicionirana i za druga važna tržišta.”

Kako ste poslovali prošle godine i kakvo je poslovanje u ovoj godini? Koliko imate zaposlenih i gdje ste sve prisutni?

“Deceuninck je istinski globalni igrač. Tvrtka je sada aktivna u više od 90 zemalja s više od 3700 zaposlenika, raspoređenih u 4 glavne zone: Europa, Sjedinjene Američke Države, Turska i tržišta u razvoju (od Čilea preko Kolumbije do Indije). Zašto je to važno? Jer mi nismo najveći igrač na našem tržištu, ali smo najglobalniji. To znači da su izazovi kontinenta ili zemlje u kojoj poslujemo često vrlo različiti.” “Geografska rasprostranjenost grupe jedan je od njenih najjačih aduta. Kako bismo zadovoljili potrebe lokalnih tržišta, nastojimo biti agilna organizacija s učinkovitim i fleksibilnim industrijskim otiskom. Dostupnost resursa ostat će ključna i zahtijeva fleksibilnost kako bismo zadržali povjerenje naših kupaca kao njihovog pravog partnera. U 2021. godini naša konsolidirana prodaja diljem svijeta značajno je porasla za 30,5% na novi rekord od 838,1 milijuna eura.”

Među vodećim ste tvrtkama koje ulažu u očuvanje okoliša. Koje mjere provodite, koje ste ciljeve zacrtali i što ste do sada ostvarili?

„Već imamo 100% reciklirani prozor: Phoenix. To je samo po sebi odlično. Stolar vadi stari prozor, reciklira se na energetski prihvatljiv način i mi ga pretvaramo u novi prozor. Životni vijek PVC prozora je najmanje 35 godina i možemo ga reciklirati najmanje 8 puta, tako da 300 godina kasnije još uvijek izrađujemo te iste PVC prozore. To je budućnost.” Naša ambicija je spasiti stare prozore od deponija ili spaljivanja. tijekom 2021. reciklirano je 17.400 tona u našoj tvornici za recikliranje u Diksmuideu u Belgiji. Kontinuirano ulažemo u višestruko proširenje tog kapaciteta. “Također smo se obvezali postaviti ciljeve smanjenja emisija u skladu sa znanstveno utemeljenom neto-nultom vrijednosti inicijative Science Based Targets (SBTi). Kao takav, Deceuninck se pridružio kampanji Business Ambition for 1,5°C, svjetskoj grupi tvrtki koje se usklađuju s ciljem Pariškog klimatskog sporazuma da ograniče globalno zagrijavanje na 1,5°C. Smanjit ćemo 60% naših emisija CO2 do 2030. i obvezati se postići nultu neto emisiju stakleničkih plinova u cijelom lancu vrijednosti do 2050.”

Koje svoje inovacije ste ponudili na tržištu i radite li na novima?

“Asortiman Elegant za prozore i vrata, temeljen na jedinstveno razvijenom iCOR principu, rezultat je stavljanja u praksu naših temeljnih vrijednosti dizajna proizvoda. Asortiman Elegant je Deceuninckov ultimativni koncept prozora. Može se 100% reciklirati i najbolje je dostupno rješenje za prozore i vrata od čelika.” “To je prvi od mnogih dizajna prozora koje pokreće Deceuninckova nova univerzalna platforma iCOR. Ovaj modularni pristup omogućuje standardizaciju procesa, što rezultira znatnim smanjenjem složenosti. Izvanredna tehnologija Thermofibre zamjenjuje čeličnu armaturu u profilima prozora i vrata strukturnim staklenim vlaknima. Elegantov dizajn i 100% mogućnost recikliranja već su međunarodno nagrađeni njemačkom nagradom za inovacije, njemačkom nagradom za dizajn i nagradom Red Dot.”

Što su odlike vaših proizvoda? Po čemu se izdvajate na tržištu?

Ima ih mnogo, ali tri se ističu. Korištenje recikliranog materijala u našim proizvodima: prosječna je stopa recikliranoga PVC-a korištenoga u proizvodnji 17 posto, a stopa recikliranoga materijala 2021. prema vrsti proizvoda ili marki za Elegant, Zendow i Twinson iznosi do 30 posto te 100 posto za Phoenix. Naša ThermoFibra pruža još jaču izolacijsku izvedbu i jedinstvena je tehnologija koju je razvio Deceuninck. Do 2012. PVC profili ojačani su čelikom, a u ThermoFibri staklena vlakna ugrađena su u profil. Dvije su glavne prednosti – poboljšana izolacijska vrijednost, jer se uklanjanjem čelične armature uklanja i toplinski most, što rezultira visokim izolacijskim vrijednostima, a staklena vlakna jačaju profile više nego ikada, omogućujući postizanje jednakih performansa s užim profilima. Tu je i visoka estetska vrijednost našeg asortimana ‘Elegant’, koja se ne razlikuje od aluminijskih prozora i vrata. Ti su proizvodi elegantin, uski te mogući u svim bojama i obradama.

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE