Održivost kao pokretač razvoja i inovacija
Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača PVC profila za prozore i vrata, okupio je u Banjoj Luci svoje prodajne partnere, s ciljem razmjene iskustava i najboljih poslovnih praksi.
Ovo je peti ciklus DecAdemy radionica koje sudionicima pružaju kontinuiranu edukaciju s naglaskom na razvoj menadžerskih, prodajnih i komunikacijskih vještina, kao i specifičnih znanja o Deceuninck brendu, poslovnim procesima te proizvodima. Radionice su osmišljene kako bi unaprijedile kompetencije sudionika i doprinijele njihovom profesionalnom rastu.
Na ovogodišnjoj radionici okupio se velik broj Deceuninckovih partnera iz Bosne i Hercegovine, Hrvatske i Slovenije, a glavna tema bila je održivo poslovanje.
Održivost je u središtu Deceuninckovog poslovanja što potvrđuje i krovni slogan Building a sustainable home. U skladu s time, Deceuninck je pokrenuo i kampanju pod nazivom „Svaki prozor je bitan“, čime ističe održive aspekte svojih profila i njihov pozitivan utjecaj, kako na životnu udobnost, tako i na okoliš i naš planet. Naime, ovi vrhunski profili jamče izvrsnu izolaciju, što u konačnici rezultira uštedom i manjim računima za potrošnju energije, ali i manjim ekološkim otiskom. Dodatno, na radionici je predstavljen Carbon Calculator alat koji Deceuninckovim partnerima na jednostavan način omogućava izračun CO2 otiska.
„Zadovoljni smo odazivom i interesom naših partnera za ovakve susrete i edukativne radionice koje su važan alat za unaprjeđenje prodajnih performansi, izgradnju partnerskih odnosa i prilagodbu dinamičnom poslovnom okruženju. Cilj nam je kroz ove programe pružiti podršku partnerima za daljnji profesionalni rast i razvoj, kako bi zajedničkim snagama unaprijedili poslovanje i postigli još bolje rezultate“, ističu u Deceunincku.
Novi ciklus DecAdemy radionica kreće iduće godine, čime Deceuninck potvrđuje svoju predanost kontinuiranom ulaganju u izgradnju odnosa sa svojim partnerima.