Ulaganje u edukaciju, razmjena iskustva i primjera iz prakse kao temelj dugoročnog partnerskog odnosa Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača PVC profila za prozore i vrata, okupio je krajem svibnja u Kreševu svoje partnere s ciljem pružanja edukacije, ali i razmjen iskustava i najboljih praksi.
DecAdemy radionica jedinstveni je i ekskluzivni projekt namijenjen Deceuninck partnerima. Riječ je o radionici koja sudionicima omogućuje kontinuiranu edukaciju s ciljem razvoja poslovanja i menadžerskih, prodajno-komunikacijskih te produktnih vještina, kao i znanja vezanih za Deceuninck kao brend i Elegant kao proizvod. Cilj ovih radionica je upravo ulaganje u dugoročni partnerski odnos koji gradimo s našim kupcima pa smo tako ovogodišnje radionice odlučili organizirati uz pomoć i suradnju s partnerima iz IFT Rosenheim Hrvatska, pa je tako glavna tema radionice bila CE označavanje i kako ispravno popuniti obveznu Izjavu o svojstvima, a što je od velike važnosti za naše partnere iz Bosne i Hercegovine koji izvoze svoje proizvode na tržišta EU.
Osim toga, Josip Šimunec iz Tehničkog odjela predstavio je okupljenima mogućnosti i funkcionalnosti nove verzije softvera Project planner 2.0, a Dina Matić iz Marketinga predstavila je Carbon Calculator alat koji na jednostavan način omogućava izračun CO2 otiska.
„Ulaganje u naše partnere jedan je od temeljnih elemenata našeg poslovanja. Svjesni smo važnosti kontinuiranog ulaganja u odnos i edukaciju naših partnera te smatramo ih dobrim ulaganjem u budućnost u kojoj su pristup, odnos i komunikacija s kupcima od ključnog značaja za razvoj poslovanja. Ovo je već četvrti ciklus DecAdemy radionica i jako smo zadovoljni odazivom i interesom naših kupaca što samo potvrđuje korisnost i važnost održavanja ovakvih događanja“, ističu iz Deceunincka.
Želimo zahvaliti svim partnerima na sudjelovanju i veselimo se radionici u rujnu koju ćemo održati u Banja Luci.