Kompanija Deceuninck obara rekorde prodaje unatoč porastu cijena sirovina i globalnoj pandemiji korona virusa. U prvoj polovici 2021. godine njihova prodaja bilježi porast od 39.7% u odnosu na prethodnu 2020. godinu.
Globalna pandemija i covid kriza uzdrmala je svjetsku ekonomiju, a time je priskrbila brojne poteškoće u opskrbi sirovinama. Građevinski sektor je izuzetno pogođen, a cijene sirovina otišle su u nebo. Kako to i biva, u vremenima krize jasnije se iznosi na vidjelo koliko su pojedine tvrtke ne samo spremne se uhvatiti u koštac s novim izazovima, već iz njih isplivati jače i s još snažnijom vizijom budućnosti. Deceuninck je i u ovoj krizi dokazao zašto je jedan od najvećih.
Potražnja za kvalitetnim Deceuninck PVC rješenjima je u porastu usprkos krizi, a to najbolje pokazuju ostvareni rezultati – rast prodaje za 39.7% u prvoj polovici 2021. godine u odnosu na isto razdoblje lani. Na temelju potvrđenih i objavljenih podataka prodaja Deceunincka u prvoj polovici 2021. godine iznosila je 404 milijuna eura u odnosu na 289.2 milijuna eura u prvoj polovici 2020. i 312.5 milijuna eura u prvoj polovici 2019. godine.
Veća količina proizvodnje
Glavni pokretači za ovaj snažan rast prodaje u svim regijama bile su veće količine proizvodnje zahvaljujući snažnom tržištu stambene izgradnje i povećanju cijena, kojim se nastoje ublažiti posljedice viših cijena sirovina. U Deceunincku očekuju da će u drugoj polovici godine isti pokretači nastaviti poticati njihovo poslovanje.
„Naši kvalitetni proizvodi omogućili su nam rast u godini pandemije. Kada kažem proizvod, tu mislim na sve one elemente bez kojih je nemoguće da jedan vrhunski proizvod stigne do kupca i krajnjeg korisnika, poput predanog istraživanja i razvoja, logistike, tehničke podrške, marketinške podrške, edukacije, postprodajnog dijela… Profil Elegant perjanica je naše ponude PVC profila, a baziran je na prvoj modularnoj platformi u svijetu iCOR, koja omogućuje kombiniranje različitih okvira i krila. Elegant se stalno i nanovo dokazuje brojnim nagradama i priznanjima struke. Posljednje u nizu su nagrade za „Inovaciju” i „Održivost” za Elegant s ThermoFibra tehnologijom staklenih vlakana koje smo primili na „2. bečkom kongresu prozora” u srpnju ove godine. Upravo zato s ponosom možemo reći da nudimo inovativna rješenja za prozore i vrata”, komentirao je Josip Klasić, izvršni direktor i menadžer prodaje za Deceuninck u Hrvatskoj, Sloveniji i Bosni i Hercegovini.
Inovativna i pouzdana rješenja
Deceuninck ne samo da dizajnira proizvode tako da budu 100% reciklirajući, već svoj čitav proizvodni proces bazira na savjesnom i efikasnom korištenju materijala. U svom poslovanju konstantno povećavaju udio recikliranih materijala u novim proizvodima, a na tome bi im mnoge kompanije trebale zavidjeti.
Neprestano ulažući u alate za povećanje postotka recikliranih materijala, Deceuninck štedi 90% energije u ponovnoj proizvodnji sirovina. Time potvrđuju da je PVC itekako održiv i za budućnost siguran materijal za građevinsku industriju. Deceuninckova vizija utemeljena je na ekološki održivom poslovanju te inovativnim i pouzdanim rješenjima. Zasigurno im se smiješi svijetla budućnost.