Brend pametnog urbanog mobilijara City Gecko je u početku imao jednu viziju, način poslovanja i rješenja koja to prate. Povratnim informacijama sa tržišta i globalnom situacijom koja je uticala na sve segmente poslovanja brend je, poput mnogih uspješnih start-upa, doživio transformaciju.
Kada je kompanija Telemax d.o.o. iz Banja Luke krajem 2018. godine odlučila kreirati sopstveni brend korištena je vizija poslovanja – “Budućnost danas!”. Rješenja i način poslovanja brenda su bili usmjereni prema krajnjim korisnicima – Gradskim gušterima koji će koristiti obnovljivu energiju za punjenje svojih pametnih uređaja i surfanje na internetu. Sama rješenja su dizajnirani tako da privlače pažnju svojim futurističkim, modularnim dizajnom koji postaje prepoznatljivo obilježje brenda. Početni biznis model je obuhvatao podizanje svijesti o brendu, prodaju i kasnije održavanje pametnih klupa i to je u početnoj fazi davalo određene rezultate. Nekolicina pametnih klupa je instalirana u ovoj fazi i one još uvijek uživaju svoje specijalno mjesto u zajednicama gdje nesmetano funkcionišu. Osim instalacije na domaćem tržištu ova faza je donijela i prve izvoze na stranim. Izvoz je pored prihoda osigurao i nova administrativna iskustva koja su uticala na poteze donesene u trenucima zahtjevnog poslovanja u vremenu pandemije.
Iako je primarna djelatnost kompanije stagnirala prilikom ograničenog rada, na novom brendu i samim rješenjima City Gecko se vrijedno radilo. Pametne klupe su u ovoj fazi unaprijeđena te je za iste uvedena CE oznaka kao dokaz kvaliteta i pouzdanosti.
Pametne klupe su ugradnjom senzora i kreiranjem web i mobilne aplikacije postale digitalne tačke koje komuniciraju sa sredinom u kojoj se nalaze. Osim što bilježe ambijentalne pojave poput temperature, vlage, vazdušnog pritiska, buke i zagađenja, klupe bilježe broj korisnika interneta i uređaja koji su na njima napunjeni. Ovi podaci stvaraju dodatnu vrijednost ne samo vlasnicima klupa nego i cjelokupnoj zajednici koja koristeći iste može poboljšati život građana u tim dijelovima zajednica, gradova i opština. Prethodni model poslovanja – prodaja, instalacija i održavanje Modula je obogaćen ponudom novih Plus Modula sa senzorima i aplikacijama.
Dodatna vrijednost zajedno sa CE oznakom je stvorila priliku za širenje na druga tržišta što je početnom modelu poslovanja dodala i prenos know-how-a budućim partnerima i distributerima kao i dodatne pogodnosti za iste. Pomenute vrijednosti utiču na to da se naša mreža distributera i partnera svakodnevno širi. Otvaranje novih tržišta svakako povlači i nova administrativna usaglašavnja pa je tako za potrebe djelovanja na tržištu Bliskog Istoka za pametne klupe uveden IECEE sertifikat.
Atraktivnost pametnih klupa kao i same mogućnosti koje pružaju krajnim korisnicima – konektivnost i mogućnost punjenja uređaja koje svakodnevno koriste, te površine koje se mogu koristiti za oglašavanje su iznjedrili novi model poslovanja koji City Gecko počinje primjenjivati u praksi. Ovaj model povezuje oglašavanje putem pametnog urbanog mobilijara i interakciju sa korisnicima u realnom vremenu. Marketing pristup krajnim korisnicima ovog tipa je mnogo efektniji i mjerljiviji, a osim toga stvara posebno iskustvo korisnicima i samim oglašivačima.
City Gecko je evoluirao osluškujući tržište i povratne informacije koje svakodnevno dobija. Koristeći ove informacije uspješno je proširena mreža, kreirani i u praksi realizovani poslovni modeli, a sama rješenja unaprijeđena. Nastavljamo se voditi vizijom kompanije stvarajući tehnologiju i iskustva za budućnost
City Gecko rješenja se proizvode i testiraju u Poslovnom centru Telemax u Banja Luci, svi zainteresovani za saradnju ili sa željom da saznaju nešto više o samim proizvodima mogu to uraditi ovdje ili putem web stranice www.citygecko.solar