Smatramo da smo uspjeli podići svoju izvedbu na viši nivo s našim proizvodima i uslugama, što je rezultiralo uspostavljanjem uspješnih partnerskih odnosa s našim dobavljačima i izgradnjom povjerenja. Ti odnosi su krunisani dugoročnim ugovorima o saradnji i jačanjem naših partnerskih odnosa.
Vaso Zrnić, direktor, ZRNIĆ MONT Laktaši
Firma Zrnić-mont je privatno porodično preduzeće osnovano 2008 godine. Uspješno posluju na domaćem i inostranom tržištu već više od 15 godina. U preduzeću trenutno zapošljavaju 37 radnika u proizvodnji, upravnoj administraciji i tehnologiji. Kupci su im najvažniji i uvijek su na prvom mjestu. Jednako su im važni i visoko obučeni i motivisani radnici, kao i procesna i stručna opremljenost za ispunjavanje i najzahtjevnijih zadatka. Tokom godina su doživjeli uspone i padove, ali su iz tih iskustava naučili važne lekcije i koriste ih kako bi unaprijedili rad u budućnosti. Zadovoljstvo kupaca predstavlja i zadovoljstvo kada uspješno realizuju svoje poslove. Njihov partner je Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača i dizajnera PVC profila za prozore i građevinska rješenja. U narednim redovima čitajte zanimljiv intervju.
Za početak, recite nam nešto više o firmi ZRNIĆ Mont?
Firma Zrnić-mont je privatno porodično preduzeće osnovano 2008 godine. Uspješno poslujemo na domaćem i inostranom tržištu već više od 15 godina. U našem preduzeću trenutno zapošljavamo 37 radnika u proizvodnji, upravnoj administraciji i tehnologiji. Kada se osvrnem na našu istoriju, moram priznati da smo prošli kroz turbulentna vremena na tržištu. Kupci su nam najvažniji i uvijek su na prvom mjestu. Jednako su nam važni i naši visoko obučeni i motivisani radnici, kao i naša procesna i stručna opremljenost za ispunjavanje i najzahtjevnijih zadatka. Tokom godina smo doživjeli uspone i padove, ali smo iz tih iskustava naučili važne lekcije i koristimo ih kako bismo unaprijedili naš rad u budućnosti. Zadovoljstvo naših kupaca predstavlja i naše zadovoljstvo kada uspješno realizujemo svoje poslove.
Koje usluge kompanija nudi i po čemu je prepoznatljiva?
Okosnicu naših proizvoda čini proizvodnja PVC i ALU prozora i vrata. Također, pored ovih dobro poznatih proizvoda, mi se ističemo kao vodeće preduzeće koje se bavi projektovanjem, proizvodnjom i montažom staklenih i ventilisanih fasada. Želim da naglasim da je kvaliteta naših proizvoda neupitna, jer smo posvećeni kvaliteti u potpunosti. Naše preduzeće pruža klijentima jedinstven i sveobuhvatan pristup u rješavanju njihovih potreba kroz naše proizvode. Zahvaljujući tome, izgradili smo prepoznatljivost na tržištu.
Koja je misija i vodilja kompanije?
Naša vizija je ispunjavanje zahtjeva i potreba naših klijenata koji su nam uvijek na prvom mjestu. Svakodnevno težimo ka ostvarenju te vizije u svim segmentima našeg poslovanja, od proizvodnje do ugradnje i servisiranja naših proizvoda. Naš cilj je postati prepoznatljivi lider na domaćem tržištu na kojem poslujemo, ali i proširiti uspješno naše poslovanje na inostrano tržište i ojačati brend “ZRNIĆ MONT”. Dodatno, posvećeni smo ispunjavanju potreba svih naših kupaca bez obzira na njihovu veličinu, pridržavajući se visokih standarda poslovanja u pogledu kvaliteta upravljanja, kao i kvalitete proizvoda i usluga koje pružamo. Temelj našeg poslovanja je izgradnja uzajamnog povjerenja i poštovanja.
U našoj poslovnoj kulturi, pridajemo veliku važnost odgovornosti prema životnoj sredini, zaštiti zdravlja i sigurnosti na radu naših zaposlenika tokom procesa proizvodnje, ugradnje i servisiranja naših proizvoda. Shvatamo da je očuvanje okoline ključno za buduće generacije, stoga primjenjujemo odgovorne prakse kako bismo smanjili negativni uticaj na životnu sredinu. Osnovni cilj nam je postići zadovoljstvo naših kupaca sa našim proizvodima, kao što su PVC i ALU stolarija, staklene i ventilisane fasade. Stavljamo kupce na prvo mjesto i posvećujemo se pružanju proizvoda visokog kvaliteta koji ispunjavaju njihove potrebe i očekivanja.
Vaš partner je Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača i dizajnera PVC profila za prozore i građevinska rješenja. Što je bilo presudno za ovo partnerstvo?
Da bi postali uspješan partner, bilo je potrebno uložiti mnogo godina predanog rada kako bismo stekli prepoznatljivost na tržištu. Smatramo da smo uspjeli podići svoju izvedbu na viši nivo s našim proizvodima i uslugama, što je rezultiralo uspostavljanjem uspješnih partnerskih odnosa s našim dobavljačima i izgradnjom povjerenja. Ti odnosi su krunisani dugoročnim ugovorima o saradnji i jačanjem naših partnerskih odnosa. Deceuninck je predan kvaliteti, kako svojih proizvoda, tako i odnosa s partnerima i izvrsnosti u svim poslovnim procesima. Drago nam je da je te iste kvalitete prepoznao i u nama kao svom pouzdanom partneru.
Kakva su vam iskustva sa ovom kompanijom i kako biste generalno opisali vašu saradnju?
Povjerenje, uzajamno poštovanje i uvažavanje, te nadasve tačnost u poslovanju ključ su uspješne saradnje. Dodatno, Deceuninck je renomirani svjetski proizvođač PVC profila, odnosno vrhunskih i održivih rješenja za prozore i vrata. Posvećenost Deceunincka kvaliteti, inovaciji i estetici važna je i nama i našim partnerima i zato smo iznimno zadovoljni s ovim partnerstvom i uspješnom suradnjom, koja će se sigurno nastaviti i dalje.
Pandemija korona virusa uzdrmala je cijeli svijet, pa tako i građevinski sektor. Recite nam kako ste se nosili sa kašnjenjima i kako je u ovoj situaciji pristupio Deceuninck? Oporavlja li se sektor nakon korona krize?
Kao i sve kompanije tokom pandemije, bili smo iznenađeni, zbunjeni i zabrinuti. Tada smo se okrenuli sebi i počeli uređivati naše procese. Pristupili smo pospremanju preduzeća i sređivanju internih procesa, reorganizaciji naših radnih metoda i unapređenju poslovnih performansi u svim segmentima preduzeća. Uveli smo sisteme kvaliteta koji su nam omogućili bolje odgovore na pitanja koje sami sebi tada nismo mogli dati. To je rezultiralo boljim upravljanjem u svim segmentima rada i pružilo nam odskočnu dasku za dalji uspješan rad. Ono što smo tada dobro uradili, sada je vidljivo u našem napretku na tržištu. Sjećanje na taj period nije baš ugodno, ali srećom, nalazimo se iza tog izazovnog razdoblja.
Kako odabrati i prepoznati kvalitetan prozor? Na šta je potrebno obratiti pažnju?
Kao i sve u životu, potrebe diktiraju koji su nam proizvodi potrebni. Kod odabira je najvažnije da imate pouzdane i provjerene materijale sa što dužim vjekom trajanja. Kvalitet je kod nas neupitan. Svakako bih napomenuo da morate da imate ispred sebe preduzeće koje je iskreno u namjeri da zadovolji potrebu sa adekvatno poznatim i međunarodno certifikovanom repromaterijalom za proizvodnju, kao i sa ljudstvom, ali i servisom proizvoda koji vam je neophodan. Kada govorimo o certifikovanom materijalima onda pored ISO standarda koji su upravljački, mislim na EN-European Normative (evropske norme) standarde koji pokrivaju kvalitet pojedinačnih komponenti i repromaterijala koji se ugrađuju i koje imaju usklađenost sa najvišim zahtjevima za tu vrstu proizvoda, pa sve do CE znaka konačnog proizvoda sa kojim se ta usklađenost sa propisanim EN normama potvrđuje. Na ovaj način kupac dobiva sigurnost u proizvod koji je kupio za razliku od proizvoda koji ne posjeduje navedene potvrde za ugrađeni materijal.
Kakvi su zahtjevi arhitekata i projektanata? Da li vremenom postaju zahtjevniji i kako zajedno s Deceuninckom odgovarate na te izazove?
Svi zahtjevi su različiti i mi ih posmatramo od projekta do projekta. Oni koji nisu realno izvodivi pokušavamo da utječemo na njihovo konačno rješenje koje bi bilo zadovoljavajuće za kupca. Naime, mi bi željeli da naše arhitekte u školama više uče o konstrukcionim rješenjima i njihovim mogućnostima koje su dostupne za izvođenje. Često se događa da arhitekte koji nešto projektuju nikada nisu vidjeli kako se jedan prozor sklapa, a kamoli kako se proizvodi viseća fasada. Stoga je važna obostrana komunikacija, kako našeg osoblja sa svim arhitektonskim biroima, tako i dobavljača repromaterijala sa arhitektonskim biroima, a kako bi ih upoznali sa svim potencijalnim materijalima i njihovim mogućnostima, što u konačnici dovodi do boljeg razumijevanja i uspjeha na obostrano zadovoljstvo (arhitektonski biro-preduzeće koje proizvodi, te arhitektonski biro-proizvođači repromaterijala).
Za kraj, imate li neku poruku za naše čitaoce.
Prije svega bih zahvalio vašim čitateljima što nas prate i čitaju. Jako sam sretan ako su im iskustva i promišljanja po pitanju zadovoljstva naših klijenta u radu sa nama doprinijela da steknu kvalitetniju sliku o značaju adekvatne stolarije u njihovim stanovima, kućama ili poslovnim prostorima. Želio bih da im poželim dobro zdravlje i svu sreću u životu, te da nas slobodno kontaktiraju za savjet ili preporuku. Dobrodošli su u naše preduzeće, drage volje ćemo dati odgovore na njihova pitanja i zahtjeve.