spot_img

Framestore-ov praktično savršen VFX za “Barbie”

Autodesk Media & Entertainment

Razbijajući rekorde blagajne (ako ne i patrijarhat), fantastična komedija redateljice Grete Gerwig “Barbie” po prvi put realizuje kultnu Mattel lutku u živoj akciji, u kojem glumi Margot Robbie kao naslovni lik i Ryan Gosling kao Ken, film Warner Bros. karakteriše dvije različite estetike: šarena, ružičasto zasićena Barbie Land, u kontrastu sa realističnim, prigušenijim bojama stvarnog svijeta. Premošćujući jaz između besprijekornog produkcijskog dizajna i maštovitog umjetničkog smjera, studio za globalne vizualne efekte (VFX) Framestore doprinio je stvaranju radosne i jedinstvene Barbie Land, oslanjajući se na Autodesk Design and Make softver kako bi se postigla visokokvalitetna estetika filma i isporučila blizu 800 VFX snimaka pod nadzorom François Dumoulin-a.

Pronalaženje pravog izgleda

Dumoulin je započeo saradnju sa ključnim kreativcima „Barbie“ u aprilu 2022. tokom pretprodukcije, sastao se sa Gerwigom, dizajnerkom produkcije Sarom Grinvud i Framestoreovim supervizorom za VFX produkciju Glenom Pratom u Londonu, gdje je sjedište Framestore Pre-production Services (FPS). Radeći sa produkcijom, FPS, predvođen supervizorom vizualizacije Kaya Jabar, bavio se vizuelnim razvojem i kreirao previs sredstva za snimanje u LED volumenu od 270 stepeni. Gerwig je bio u mogućnosti provesti virtualno izviđanje unutar Barbie Landa koristeći tablet i FPS-ov vlasnički Farsight sistem, informirajući kreativne odluke o filmu rano. Kako je glavna fotografija objavljena u Leavesdenu od marta do jula 2022. godine, Framestoreov studio iz Montreala je paralelno radio na razvoju imovine.

„Cilj je bio pomoći kreativcima da shvate estetiku i pravila Barbie Landa dok su snimali. To smo uradili koristeći Farsight, koji je vrlo intuitivan za režisere i snimatelje, čak i za one koji su navikli na tradicionalna okruženja snimanja filmova”, objasnio je Dumoulin. „Radili smo na izgradnji svijeta igračaka u ljudskom obimu, a to je dolazilo sa čitavim nizom izazova u smislu fotografije, dubine polja, postavljanja kamere, uslova osvjetljenja, itd. Na početku smo identificirali nekoliko ključnih snimaka i ti snimci su bili prvi koji smo predali VFX-u kako bismo mogli početi s razvojem izgleda prije nego što se bilo koja od sekvenci završi snimanje ili montaža.”

Unutar CG alata

Framestoreov tim u Montrealu obavio je gotovo sav VFX posao, a studio iz Mumbaija je podržao neke pripreme i komponovanje. Svo modeliranje i opremanje su urađeni koristeći Autodesk Maya, a umjetnici su koristili nCloth za zamjenu CG tkanine i digitalne duple. Na primjer, kada Barbie lebdi s vrha svoje kuće, njena suknja graciozno leprša, bez ikakvih dokaza o žičanoj platformi koja se koristi za postizanje snimka, a to je zato što je to potpuna CG zamjena. Veći dio okruženja kreiran je korištenjem SideFX-ovog Houdinija za izgradnju i instanciranje geometrije, a zatim vraćen u Mayu za pregled, preciziranje i renderiranje.

“Koristimo mnoge Autodesk alate i Maya je naš glavni softver za generisanje svega. Koristimo ga kao našu osnovu, a zatim na njega postavljamo naša vlastita podešavanja.”, podijelio je Framestore CG supervizor Thomas Martin.

Otpor nesavršenosti

Zajedno sa uvodom filma, inspirisanom “2001: Odiseja u svemiru” Stanleya Kubrika, oko 200 VFX snimaka koje je Framestore napravio snimljeno je na LED pozornici za jačinu zvuka. Svi snimci vožnje u Barbie automobilu uključivali su puna CG okruženja. Ostatak Framestoreovog rada bio je fokusiran na brisanje granice između VFX-a i praktičnih elemenata u Barbie Landu. Prema Dumoulinu, jedan od njihovih najvećih izazova bio je oduprijeti se dodavanju malih nesavršenosti koje obično dodaju realizam CG radu.

“U Barbie Landu je sve savršeno po definiciji. Nema habanja tekstura ili tamnih sjenki. Svjetlo je uvijek tačno i nema podrhtavanja kamere ili odbljeska objektiva. U VFX-u imamo tendenciju da malo oštetimo naš digitalni rad tako da izgleda stvarno, ali u ovom slučaju, sav naš rad je čist i uredan, tako da je to bilo drugačije”, objasnio je Dumoulin.

Razmjera je bila još jedna stvar koja je bila važna za tim. Umjetnici su morali pronaći pravi balans između prenošenja prostranstva Barbie Landa i načina na koji se različita područja povezuju, ali na način koji je izgledao kao da je snimljen na zvučnoj sceni. To je zahtijevalo korištenje tehnika neuobičajenih u CG, kao što je prisilna perspektiva. Udaljene zgrade bi se povećale kako bi svijet Barbie Land izgledao manji.

„Kakav god da je bio pogled, trebalo je da izgleda kao da možete da odete do kraja seta i dodirnete zid i sliku sa zadnje strane“, primetio je Dumoulin.

Martin je dodao: „Također smo morali da izgradimo okruženje koje ima smisla iz više uglova. Uvodni snimak Barbie Landa prikazuje pogled odozgo prema dolje na mapu srca, a zatim smo morali biti sigurni da publika može razumjeti gdje se nalazi u svijetu kada pređemo u pogled sa strane. To je bio zabavan izazov.”

Pomijeranje VFX-a u toku procesa

Dok su tradicionalni radni tokovi snimanja filmova linearni, sa VFX-om često naslaganim na samom kraju, produkcije počinju da usvajaju više kolaborativni pristup. Inovativne tehnike poput virtuelne proizvodnje sa LED zidovima otvaraju nove mogućnosti, ali zahtijevaju od kreativaca da razmotre i implementiraju odluke ranije u procesu, umjesto da sva digitalna poboljšanja čuvaju za post. Na filmu “Barbie”, Framestore je blisko sarađivao sa umjetničkim odjelima, digitalno dopunjujući rad na setu na način koji je bio kohezivan i neprimjetan za gledaoce.

Prilikom snimanja Barbie scena vožnje u LED volumenu, pozadinski vizuali su bili grubi rezervirani za mjesto, ali su i dalje podsticali odluke kao što su gdje će biti sunce i brzina automobila, što se zatim prenosi u radni tok postprodukcije i informira o konačnim elementima. “Rad na ovaj način donosi osjećaj posvećenosti koji mi je bio zaista zanimljiv u poređenju s projektima u kojima se nalazite ispred velikog plavog ekrana i teniske loptice, a ne postoji vizualni znak za ono što se zapravo događa na sceni”, rekao je Dumoulin.

Zaključio je: „Mislim da sa ovom vrstom nove tehnologije virtuelne produkcije i projektima kao što je ‘Barbie’, vidimo stvari iz drugačije perspektive gdje timovi sarađuju u istom svijetu i pronalaze kreativna rješenja tokom produkcije, umjesto da koriste VFX za rješavajte probleme nakon činjenice”, zaključio je Dumoulin. “Ovaj aspekt mi je bio vrlo pozitivan za naš krajnji rezultat i daje mi puno optimizma za buduće projekte.”

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE