Prodajni ciklus u industriji građevinskih materijala ostao je statičan posljednjih 25 godina, pri čemu svaka kompanija ocjenjuje svoj učinak prema broju vodećih rezultata i koliko ih je konvertovano u prodaju.
Tri koraka za inovacije u ovom području i poboljšanje rezultata
1) Vrijednovanje Vaših potencijalnih klijenata: odgovor u roku od 24 sata
Ne radi se samo o količini, već i efikasnom upravljanju ulaznim istaživanjima. Vrijeme je kritična varijabla za arhitekte, a ako ne pratite potencijalne ponude u roku od 24 sata, niste konkurentni. Izgradnja personaliziranijeg odnosa sa svakim potencijalnim klijentom je presudna. Na primjer, pokušajte ih informisati o različitim fazama svojih savjetovanja; dostupnost zaliha, otprema uzoraka, tehničke specifikacije i slično.
2) Skratite prodajni ciklus: Uključite samo ključne informacije pri Vašem prvom kontaktu
80% korisnika preferira odgovor e-poštom, tako da je ključno definisati koju vrstu informacija ćete uključiti u svoj prvi kontakt kako bi razgovor doveo do prodaje.
Važne informacije koje biste trebali uzeti u obzir:
– Podaci o proizvodima (materijalnost i boja)
– Količina kupovine (ne zaboravite tražiti količinu kako biste mogli planirati logistiku i troškove)
-Vaše dodatne usluge u slučaju da ih imate (npr. Instalacija)
-Troškovi dostave
-Preporuka sličnih proizvoda za proširenje asortimana
3) Izradite i upravljajte svojom bazom podataka:
Kako Vaša strategija utječe na način na koji upravljate bazom podataka?
Prvo morate razmisliti kakvu strategiju trebate – u skladu s tim odaberite podatke o klijentu koje ćete registrovati u svojoj bazi podataka.
Preporučujemo da koristite aplikacije za automatizaciju i/ili CRM kao dodatak Vašoj strategiji koje Vam pomažu pri upravljanju i održavanju bliskih odnosa s bazom potencijalnih kupaca koju ste izgradili. Ne zaboravite obavijestiti arhitekte o svojim inovacijama.
m-Kvadrat