VELIKA OPTEREĆENJA NA PARKIRALIŠTIMA KAO IZAZOV
Površina parkirališta mora biti robusna i izuzetne otpornosti zbog izloženosti saobraćaju, vremeskim uticajima, vodi, prljavštini i solima za odleđivanje.
NOVI SISTEM PREVAZILAZI IZAZOVE Optimalnu zaštitu omogućavaju tri nova sistema sa izuzetnim svojstvima premoštavanja pukotina, za uslova srednjeg i visokog opterećenja: Sikafloor® MultiFlex PB-55 / UV Sikafloor® MultiFlex PB-56 / UV Sikafloor® MultiFlex PB-57 / UV Sistemi su certificirani prema relevantnom Njemačkom standardu za zaštitu površina OS 11a, OS 11b i OS 13 (DIN V 18026 Rili-DAfStb).
INOVATIVNE TEHNOLOGIJE IZA NOVIH SISTEMA VISOKE NOSIVOSTI
Dva nova fundamentalna poboljšanja ogledaju se u dva nova proizvoda, Sikafloor®-376 i Sikafloor®-377 koji čine revolucionarni napredak u segmentu premaza na parkiralištima i jasno demonstriraju Sika slogan “Hrabrost za inovacije”.
Visokoelastični habajući sloj i membrana sa svojstvom premoštavanja pukotina – Sikafloor®-376
Sikafloor®-376 je vodonepropustan i ima veoma dobra svojstva premoštavanja pukotina čak i na niskim temperaturama (do -20°C). Stvrdnjava dobro u različitim klimatskim uslovima i ima slabu tendenciju za stvaranjem šupljina što pomaže u sprječavanju nastanka rupica u završnom sloju. Dodatno, Sikafloor®-376 u sistemu je usklađen sa strogim Njemačkim OS.
Veliki napredak je nova formulacija Sikafloor®-376, u potpunosti BEZ FTALATA. Ftalati se smatraju kao potencijalno štetni i zbog toga je Sika razvila novi proizvod sa plastifikatorom na bazi estera limunske kiseline.
Novi, tvrdi, elastični habajući sloj Sikafloor®-377
Sikafloor®-377 je zadnji poliuretanski habajući sloj baziran na i-Cure® TEHNOLOGIJI – snažnoj formuli kompanije Sika.
Proizvod ima sljedeće prednosti:
POUZDANA UGRADNJA
Idealno stvrdnjavanje na niskim temperaturama i visokoj vlažnosti zraka. Odlična svojstva robusnosti u kontaktu sa vlagom. Stvrdnjava dobro u različitim klimatskim uslovima.
BRZA UGRADNJA
Sikafloor®-377 ima slabu tendenciju za stvaranjem šupljina i veoma dobra svojstva odzračivanja, te tako štedi vrijeme ugradnje jer nije potrebno korištenje valjka za odzračivanje.
NEPROPUSNOST
Dugotrajna zaštita od prolaska zagađivača u strukturu.
FLEKSIBILNOST
Svojstvo dugotrajnog premoštavanja pukotina zahvaljujući elastičnim karakteristikama.
IZDRŽLJIVOST
Odlično ostvarivanje veze sa visokom otpornosti na abraziju i hemijske uticaje.
DUGOTRAJNOST
Zahvaljujući odličnim svojstvima stvrdnjavanja, traje značajno duže od standardnih PU proizvoda iz segmenta podnih sistema.
SIGURNOST PO ZDRAVLJE
Veoma nizak VOC udio i veoma slab miris.
DOKAZANA ROBUSTNOST
Novi Sikafloor® MultiFlex program ispunjava zahtjeve PAT testa (Parking Abrasion Test)
Sistemi za površinsku zaštitu višespratnih i podzemnih parkira-lišta izloženi su mehaničkom opterećenju i jedni su od najopterećenijih sistema tog tipa. Standardni testovi kao što su Taber abrazioni test ili BCA metoda ne simuliraju adekvatno stvarne efekte habanja na parkiralištima jer ne stvaraju stvarne uslove opterećenja. Pokretanje vozila, vožnja, kočenje i skretanje opterećuju silama smicanja i pritiska sistem zaštitnog premaza i djeluju na vezu među slojevima sistema, kao i na vezu između sistema i podloge. Sistemi površinske zaštite područja opterećenih saobraćajem motornih vozila zbog navedenih različitih naprezanja moraju biti podvrgnuti testiranjima koja simuliraju stvarne uslove korištenja u što većoj mjeri. Sika je za ovu specifičnu namjenu razvila test metodu koja sada simulira opterećenja na sistem u stvarnim uslovima korištenja. U istraživačkom projektu sprovedenom u saradnji sa Tehničkim Univerzitetom iz Kaiserslauterna, ova procedura testiranja je dalje razvijena u novi PAT test (Parking Abrasion Test).
ŠTA PREDSTAVLJA PAT TEST?
PAT je skraćenica od Parking Abrasion Test (PAT) Opremu za provođenje testa čine kompresor (pritisak cca. 5 bara) koji mehanički pomjera automobilski točak postavljen na sistem premaza koji se ispituje, i okreće ga oko njegove ose. Točak je opterećen težinom od 400 kg i zaokrenut za maksimalni ugao skretanja od 100 °. Testiranja se sprovode u uslovima maksimlane tempretature površine premaza od 65 °C. Ovom metodom simulira se stvarno habanje kojem je izložen sistem površinskog premaza. Svi testirani Sika zaštitni površinski sistemi ispunili su zahtjeve ovog testa prije puštanja u upotrebu.