hansgrohe strast prema vodi, datira još od 1901. godine, kada je ova nemačka kompanija osnovana u regiji Švarcvald (Black Forest /Crna Šuma). Od prvog dana osnovanja , hansgrohe je snažno povezan sa svojom korporativnom i društvenom odgovornošću za životnu sredinu, zaposlene i društvo. Na primer, kompanija je bila jedna od prvih u sanitarnoj industriji , koja je počela da razmatra efikasnost vode i energije svojih proizvoda. Odjeljenje za istraživanje je uporno radilo i razvijalo tehnologije, koje smanjuju potrošnju vode, kao što su : EcoSmart, AirPower ili CoolStart. Ovo omogućava uštedu vode i energije, u svakodnevnoj upotrebi bez žrtovanja dizajna ili jednostavnosti korišćenja.
Na primjer , AirPower tehnologija, miješa vodu sa vazduhom , čineći kapi vode punim i mekanim, i na taj način povećava zadovoljstvo prilikom tuširanja ali i efikasnost vode. Kao ,,zagovornik vrijednosti vode“, hansgrohe preuzima ulogu predvodnika u pristupu ovom dragocjenom resursu. Česme i tuševi opremljeni sa tehnologijom EcoSmart troše do 60 % manje vode u odnosu na uobičajene proizvode, dok se ugodan doživljaj ne smanjuje.
Zahvaljujući CoolStart tehnologiji na središnjem položaju prilikom otvaranja na središnjem položaju ručice teče isključivo hladna voda. Kod standardnih česmi u srednjem položaju odmah počinju ravnovremeno da teku topla i hladna voda. Na taj način uspomoć CoolStart tehnologije ne trošimo nepotrebno toplu vodu, čime se štedi energija za zagrijvanje vode.
Pored navedenih tehnologija, vredi spomenuti i funckije ,,Select“ i ,,QucikClean“, po kojima je takođe hansgrohe prepoznatljiv. Funkcija ,,Select“ prije svega puta tipke omogućava izbor vrste mlaza. Voda koja se isporučuje u domovima ostavlja tvrdi kamenac na površinama. Korišćenje sredstava za čišćenje agresivnim sastojcima često ne donosi željeni rezlutat. Proizvodi kompanije hansgrohe pružaju tehnologiju QucikClean. Svaki hansgrohe proizvodi opremljen je elastičnim silikonskim umetcima u mešalicama i mlaznicama. Time se nakupnime kamence jednostavno uklanjaju laganim trljanjem felksibilnih silikonskih mlaznica.
Kompanija Hansgrohe je u svijet kupatila donijela preko 2000 inovacija, pa i ne čudi što su u sanitarnoj industriji prepoznatiljivi kao najinovativniji proizvođač. Neke od inovacija su: prvi ručni tuš sa više vrsta prskanja, prva kuhinjska slavina na izvlačenje, prva zidna šipka za ručni tuš i druge. Kompanija drži više od 18 500 aktivnih imovinskih prava.
Hansgrohe grupa, njezini brendovi i proizvodi osvojili su brojne nagrade, uključujući više od 700 nagrada za dizajn od 1974.godine. Proizvodi ovog brenda mogu se naći širom svijeta: na renomiranim brodovima za krstarenje , u luksuznim hotelima sa 5 zvezdica i butik hotelima, u međunarodnim metropolitanskim gradovima, banjama, eksluzivnim kupatilima i luksuznim vilala, javnim objektima kao i u bezbroj privatnih kuća.
hansgrohe Pulsify–maksimalno uživanje u tuširanju, čak i u malim kupatilima
Bilo da se nalazite u velikom porodičnom kupatilu u vašem domu ili u malom kupatilu iznajmljenog stana, hansgrohe Pulsify nudi optimalno individualno iskustvo tuširanja za svaku sobu, budžet i ukus.
hansgrohe Pulsify je moderan asortiman tuševa, koji otvara nove mogućnosti za svakodnevno tuširanje kod kuće. Opremljen mikrofinim PowderRain režimom prskanja, nežna kiša se stvara ispod hansgrohe Pulsify tuš glave. Glavne karakteristike PowderRain mlaza su da ga čine hiljade ultra lakih mikro kapljica, koje nežno obavijaju telo i tako smanjuju nepotrebno prskanje. Režimi prskanja se menjaju ili se prebacuju na ručni tuš jednostavnim pritiskom na dugme direktno na slavini.Tuš hansgrohe Pulsify ističe se svojim modernim i upečatljivim dizajnom. Sa zaobljenim oblicima, koji se lako čiste, privlače pažnju u različitim postavkama kupatila. Tuš hansgrohe Pulsify je dostupan sa tri dostupne površine- hrom, mat crna i mat bela.
Svjež hansgrohe povetarac – Rebris
Rebris, novitet iz hansgrohe-a fokusira se na osnovne stvari u smislu dizajna , tehnologije i funkcije. Novi proizvod premium brenda fokusira se na bezvremenost, kvalitet, očuvanje resura i pametne funkcije, koje olakšavaju svakodnedvni život. Rebris je dostupan u dvije varijante dizajna: Rebris S sa mekanim krivinama i Rebris E sa čistim linijama.
Rebris ne samo da impresionira svojim sofisticiranim dizajnom proizvoda u dve varijante, već i smanjuje potrošnju vode na samo 4 litara u minutu pri 3 bara, zahvaljujući inovatiovnoj EcoSmart+ tehnologiji. Na ovaj način, hansgrohe Rebris donosi još više radosti u kupatilo i uzgred podržava održiv način života.
Da bi se u potpunosti prilagodili ličnim potrebama korisnika i odgovrajućem ambijentu kupatila, obe opcije se dostupne u različitim, udobnim visinama i u aktuelnim hromiranim i mat crnim završnim obradama.
hansgrohe RainDrain – asortiman odvoda za savršen izgled kupatila
RainDrain su promišljeno dizajnirane tuš kanalice , koje na tržištu postaju sve popularnije i zaista menjaju ukupan izgled kupatila. Mogu biti od prirodnog kamena ili nerađujućeg čelika i imaju nekoliko odvodnih kanala, ali osim što odlično izgledaju, pružaju i dugotrajnu funkcionalnost. Zahvaljujući jednostavnoj montaži sa minimalnom dubinom i različitim dužinama, novi odvodi za tuševe su pogodini za čitavu niz scenarija ugradnje , uključujući projekte velikih razmera , i omogućavaju maksimalnu slobodu kretanja pod tušem. RainDrain kanalice su dostupne u šest boja: hrom, brušeni nerađujući čelik, mat crna , mat bela, brušena bronza i sjajna zlatna.
Svaka reč je suvišna. Dovoljno je samo izgovoriti: AXOR
Dio Hansgrohe grupe je i AXOR, napredni brend posvećen razvoju prepoznatljivih proizvoda. AXOR osmišljava i proizvodi kultne predmete za luksuzna kupatila i kuhinje. Brend je razvijen u saradnji sa svetski poznatim dizajnerima – Phillipe Starck, Antonio Citterio, Jean Marie Massaud, Barber Osgerbi , Patricia Urquiola i drugima. Sve AXOR slavine, tuševi i pribor proizvedeni su po najvišim standardima kvaliteta. Sa stručnošću, koja seže daleko od samih proizvoda, AXOR inspiriše arhitekte, dizajnere enterijera i publiku, koja je upućena u dizajn.
AXOR proizvode dizajniraju ličnosti za ličnosti. Od 1993. godine AXOR sarađuje sa svetskim poznatim dizajnerima na stvaranju kupatila i kuhinjskih objekata, takve prepoznatljivosti , izvrsnosti i naprednog razmišljanja da izdrže test vremena i mesta. Ovo se odražava u portfoliju proizvoda, koji se izdvaja ogromnom raznolikošću stilova. AXOR proširuje mogućnosti ličnog izražavanja sa AXOR FinishPlus, nizom ekskluzivnih boja i dovodi individualzaciju do ekstrema sa AXOR Signature, vrhunskim uslugama po mjeri.
Već više od 20 godina brend AXOR sarađuje sa brojnim svetskim dizajnerima, mijenjajući svakom svojom novom kolekcijom pristup i pogled na kupatilo. Nekad je naime, ta prostorija bila poprilično zanemerana i ljudi su mislili da prilikom njezinog uređivanja i opremanja nema mjesta nekim novitetima i nekom eksperimentiranju. Prvi je na to još 90-tih godiina ,,upozorio“, francuski dizajner Philippe Stark, koji je upravo za brend AXOR, osmislio prvu dizajnersko kupatilo i time , možemo slobodno reći pokrenu pravu revoluciju u ovom segmentu.
AXOR Starck V
Najpoznatije AXOR kolekcije su: AXOR Edge , AXOR MyEdition , AXOR One , AXOR Starck , AXOR Starck Organic, AXOR Citterio , AXOR Citterio E , , AXOR Citterio M , AXOR Urquila , AXOR Massaud , AXOR Uno i AXOR Montreux.