Trenutno smo više fokusirani na prodaju roba na domaćem tržištu
Garancija kvalitete i trajnosti Bautrend proizvoda leži u odabiru najkvalitetnijih dobavljača sirovina i aditiva za proizvodnju
U našem prošlo mjesečnom konferencijskom izdanju časopisa m-Kvadrat nezaobilazan je bio i intervju sa direktorom firme Rajz d.o.o. & BAUTREND, Edinom Šuvalijom. S ponosom napominjemo da je i BAUTREND bio jedan od učesnika i sponzora naše međunarodne naučno-stručne konferencije SFERA 2017. O kvaliteti BAUTREND brenda, poslovanju firme i njenim budućim planovima pročitajte u nastavku.
- Kada i na koji način je započela BAUTREND priča na domaćem tržištu?
Firma Rajz d.o.o. je osnovana 1996. godine sa sjedištem u Sarajevu (općine Hadžići). Do 2002. godine se bavila maloprodajama za široku potrošnju iz oblasti građevinarstva, a od 2003. godine firma ulazi u programa veleprodaje i zastupanja raznih proizvođača građevinskih materijala na tržištu BiH. Kroz svoj razvojni put od 2004. do 2008. godine kompanija je razvila svoj vlastiti brend proizvoda za završne radove u građevinarstvu pod zaštićenom robnom markom BAUTREND. Instaliramo vlastiti proizvodni pogon gotovih proizvoda čiji godišnji kapacitet iznosi 20 hiljada tona.
- Koje su to osnovne djelatnosti firme Rajz d.o.o & BAUTREND u BiH?
Firma Rajz d.o.o & Bautrend bavi se proizvodnjom boja, fasada i maltera. Proizvodni program je podijeljen na tri cjeline: crni, bijeli i mokri program. Pod crnim programom podrazumijevamo proizvodnju ljepila za keramiku i stiropor, te cementnih i gipsanih maltera kako uvrečanih tako i rinfuznih. Bijeli program obuhvata proizvodnju unutrašnjih maltera i glet masa. Mokri program predstavlja zasebnu tehnološku cjelinu gdje se odvija proizvodnja boja za krečenje, fasadnih boja, boja za beton, impregnacija, završnih fasada te mnogih drugih.
- Firma Rajz d.o.o. & Bautrend je prošle godine dobila i CE znak za svoje proizvode. CE oznaka je ključni indicator da je proizvod usaglašen sa evropskim zakonodavstvom i da mu je omogućen nesmetan promet na europskom tržištu. Da li ovo znači da se firma sada više fokusirala na ino tržište?
CE oznaka jedan je od glavnih pokazatelja kvaliteta čime je firma Rajz d.o.o. & Bautrend stala u korak sa najvećim europskim proizvođačima za završne radove u građevinarstvu. CE znak zahtjeva posjedovanje vlastite laboratorije za praćenje kvaliteta, prije svega ulaznih sirovina kako bi kvalitet gotovih proizvoda uvijek bio na zadovoljavajućem nivou, kako za domaće tako i za europsko tržište. Dakle, mi posjedujemo kvalitetno opremljenu laboratoriju za ispitivanje i trenutno smo više fokusirani na prodaju roba na domaćem tržištu, ali imamo sve više zahtjeva iz zemalja EU za našom robom te nastojimo proširiti plasman proizvoda.
- Kvaliteta i trajnost BAUTREND proizvoda je dokazana, a o tome svjedoče brojni zadovoljni kupci i klijenti, ali i sam uspjeh BAUTREND brenda na domaćem tržištu. Koje su to osnovne odlike BAUTREND brenda koje garantuju kvalitet i trajnost, naročito kada su u pitanju fasadni sistemi?
Garancija kvalitete i trajnosti Bautrend proizvoda leži u odabiru najkvalitetnijih dobavljača sirovina i aditiva za proizvodnju. Mi radimo sa najvećim svjetskim firmama koje se bave proizvodnjom veziva i aditiva za građevinsku industriju kao što su BASF i WACKER. Pored pomenutih firmi dokaz garancije i kvaliteta su obrazovani kadrovi koji su prošli sve obuke u našoj firmi, zatim automatiziran pogon čime je smanjena mogućnost greške, kao i kvalitetno opremljena laboratorija gdje se svakodnevno vrše ispitivanja raznih materijala.
- Koji su to BAUTREND proizvodi trenutno najtraženiji/najpopularniji na domaćem, a koji na ino tržištu?
Svi naši proizvodu su traženi na poručju bivše Jugoslavije al ii šire. Konkretno, što se tiče domaćeg tržišta najtraženija su ljepila za stiropor, malteri i fasade, kako za unutrašnju tako i za vanjsku upotrebu. Dok na ino tržište također najviše plasiramo fasadne materijala i impregnacije.
- Koliko ste zadovoljni poslovanjem firme u ovoj godini i da li smatrate da će BAUTREND i ovu godinu zaključiti poslovnim uspjehom?
I ove godine bilježimo rast od 20 % tako da smo itekako zadovoljni i ovom poslovnom godinom.
- Koji su to najznačajniji događaji koji su obilježili poslovanje firme Rajz do.o.o. & BAUTREND u ovoj godini?
Modernizacija i automatizacija pojednih tehnoloških cjelina u pogonu je ono što je za nas najbitnije u ovom momentu, jer time mogućnost povreda svodimo na minimum, a nama je najbitniji zdrav čovjek.
- Firma kroz svoje poslovanje ima i odjel za tehničko savjetovalište. Koje su to sve usluge koje firma pruža u sklopu ovog savjetovališta?
Firma posjeduje vlastitu laboratoriju sa obrazovanim kardovima koji u svakom momentu izlaze u susret našim kupcima. Tehnolozi koji tu rade nastoje kupcima približiti i pojasniti sve vezano za naše proizvode. Također smo voljni i ugostiti bilo koga ko želi nešto da nauči iz ove oblasti.
- U sklopu proizvodnog asortimana, BAUTREND ima i jako širok izbor boja za sve namjene. Recite nam nešto više o ovom djelu proizvodnog asortimana firme.
Kao što je već spomenuto boje se proizvode na mokrom programu. Tu proizvodimo poludisperzije i disperzije, fasadne boje, fasade, kulire, impregnacije kao i mnoge druge proizvode kako za unutrašnju tako i za vanjsku upotrebu. Posjedujemo vlastiti tinting sistem sa preko 10 hiljada nijansi, tako da u najkraćem mogućem roku možete dobiti željenu nijansu.
- Pored kvalitete, koliko je važan i kvalitetan marketing za uspješan plasman proizvoda na tržištu, te koliko u firmi Rajz do.o.o. & BAUTREND pridajete važnost blagovremenom i adekvatnom oglašavanju?
Marketing je jedna od najvažnijih karika u ovom poslu tako da tome dajemo dosta pažnje. Trudimo se da, koliko nam mogućnosti dozvoljavaju, javnosti prikažemo kvalitete naših proizvoda. U tome uveliko uspijevamo i ne dozvoljavamo da ih drugi farbaju.
- Za kraj, da li postoje neke najave ili događaji koje firma Rajz d.o.o. & BAUTREND namjerava realizovati u skorije vrijeme, a koje bi ste željeli podijeliti sa našim čitateljima?
U budućnosti nastojimo proširiti svoje kapacitete i unaprijediti postojeće. Otvaranjem novih postrojenja otvaramo nova radna mjesta što nam je primatni cilj.