spot_img

Intervju sa Milenkom Dadićem, direktorom firme Etex group iz Hrvatske: Etex se fokusira na lagana rješenja za gradnju

Etex postoji kako bi inspirirao životne prostore da budu  još sigurniji, održiviji, pametniji i ljepši.

Firma Etex group sa sjedištem u Bruxellesu u Belgiji je osnovana 1905 godine. Godinama se proširila širom Europe i svijeta. Sada posluje u 46 zemalja, zapošljava oko 13 500 zaposlenika sa godišnjim prometom od 3.7 milijardi €. Brendovi Siniat, Promat, Equiton, Ursa, su dobro poznati na tržištu. Firma Etex group je otvorila ured u Zagrebu 1995 godine.  Prvenstveno je to bio komercijano tehnički ured Etexovog brenda Promat koji je promovirao rješenja protupožarne zaštite i educirao tržište o novim standardima i normama u gradnji s aspekta protupožarne zaštite. U narednim redovima donosimo razgovor sa Milenkom Dadićem, direktorom firme.

Intervju; Milenko Dadić, direktor firme Etex group Hrvatska

Direktor ste firme Etex group iz Hrvatske? Recite nam za početak od kad ste na toj poziciji i koliko je zahtjevno objavljati?

Firma Etex group je otvorila ured u Zagrebu 1995 godine.  Prvenstveno je to bio komercijano tehnički ured Etexovog brenda Promat koji je promovirao rješenja protupožarne zaštite i educirao tržište o novim standardima i normama u gradnji s aspekta protupožarne zaštite. Akvizicijom Sinata (Lafarge gipsa) 2011 naš prodajno tehnički tim i vidljivost na tržištu se bitno povećava. Ja osobno sam u Etexovom timu od 2006 godine na raznim pozicijama, od komercijalnog pedstavnika za Dalmaciju, Hercegovinu i Crnu Goru, voditelja prodaje Promat Marine divizije za Istočnu Europu pa do sadašnje pozicije voditelja prodaje za Sloveniju, Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu.

Recite nam nešto više o kompaniji, predstavite nam je.

Firma Etex group sa sjedištem u Bruxellesu u Belgiji je osnovana 1905 godine. Godinama se proširila diljem Europe i svijeta. Sada posluje u 46 zemalja, zapošljava oko 13 500 zaposlenika sa godišnjim prometom od 3.7 milijardi €. Naši brendovi Siniat, Promat, Equiton, Ursa, su dobro poznati na tržištu. Ideja vodilja i strategija firme je “Inspirirani način življenja” gdje sa inovativnim rješenjima u građevinskoj industriji želimo zadovoljiti potrebe svijeta naročito vodeći računa o našim društvenim I ekološkim utjecajima I dugoročnom doprinosu održivosti.

Šta je ono što vas izdvaja na tržištu?

Etex se fokusira na lagana rješenja za gradnju. Svijet sa danas suočava sa izazovima: oskudnih resursa, ogromnih stambenih potreba, brze urbanizacije, klimatskih promjena… Lagane konstrukcije je cjelovita metoda gradnje koja kombinira inovativna rješenja za interijere i eksterijere. To uključuje sisteme od cementnih i gipsanih ploča, modularne gradnje i rješenja za zaštitu od požara i izolaciju. Lagana težina omogućuje ljudima da grade brže, bolje i ekološki prihvatljivije. Etex postoji kako bi inspirirao životne prostore da budu  još sigurniji, održiviji, pametniji i ljepši.

Da li kompanija posluje samo na tržištu Hrvatske?

Na tržištu Slovenije, Hrvatske i Bosne i Hercegovine Etex BP je prisutan sa dva brenda, Siniat i Promat. Sinat je system suhe gradnje, a Promat je brend za pasivnu protupožarnu zaštitu. Naš mali tim se trudi biti na usluzi svim sudionicima u gradnji, projektantima i izvođačima, kako bi odabrali najbolja rješenja. Sinat je sistemski brend koji ima inovativna rješenja na polju akustike i protupožarne zaštite, olakšanih konstrukcija i proizvoda koji zbog jednostavnosti ugradnje znatno uobražavaju proces gradnje. Naročito bih istakao našu prisutnost u projektima modularne gradnje koja je zahvaljujući inovativnim rješenjima segment firme koji se najbrže razvija. Suha gradnja je zbog brzine sve više prihvaćena u odnosu na tradicionalni način građenja.  Siniat je išao i korak dalje, prilagodio je dio svog programa u paketu Smart Kit projektima u stanogradnji. Riječ je o dodatno olakšanim lako ugradivim konstrukcijama koje dodatno pojednostavljuju proces građenja. Promat je sa druge strane jedini brand koji je fokusiran isključivo na protupožarnu zaštitu. Po tome je jedinstven! Upravo zbog toga najbolje može odgovoriti zahtjevima tržišta kad je riječ o protupožrstvu. Širima programa je naša najveća prednost od rješenja za protupožarna brtvljenja požarnih zona, sistema zaštite instalacija za odimljavanje i ventilaciju do protupožarne zaštite konstrukcije. Iza nas je niz projekata hotela na Jadranskoj obali, industrijskim i logističkim projektima te na projektima renoviranja. Prošlu godinu je obilježio Projekt Rimac na koji smo jako ponosni.

Koliko je važan timski rad u kompaniji?

Naš tim u regiji je mali, ali vjerujem da će sa vremenom sigurno rasti. Siniat je relativno mlad brend, najmlađi na tržištu. Iako iza sebe imamo referentnu listu projekata u kojima smo sudjelovali, distributivnu mrežu, projektante I izvođače koji nam se obraćaju u traženju rješenja smatram da smo još uvijek na početku. Siniat će sigurno još dugo sudjelovati u izgradnji u regiji kao najbolje rješenje u suhoj gradnji I dodatno povećavati svoju prisutnost. Unutar firme je dovoljno znanja i iskustva koje sigurno doprinose našem radu. Jako smo ponosni i sretni zbog svih projekata u kojima sudjelujemo.

Ima li nešto što nismo rekli, a bitno je. Za kraj, imate li poruku za naše čitatelje.

Uvijek nam je zadovoljstvo kada nam se netko obrati i interesira se za naš program. Siniat ima ambiciju biti najbolje riješenje za suhu gradnju. Firma je vođena na način da ukupan razvoj firme ide u smjeru da omogućimo tržištu najbolje sisteme koji pojednostavljuju proces gradnje, zadovoljavaju zahtjeve projekta au isto vrijeme su ekonomični i ekološki prihvatljivi. Otvoreni smo za suradnju, javite nam se! Biti će nam zadovoljstvo sudjelovati u vašim projektima. Etex ima što ponuditi tržištu!

Popularno

Copyright- 2021 | m-Kvadrat Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.