Nema uspjeha na tržištu ako firma i proizvod nisu prisutni u javnosti
Mi na nivou koncerna uvijek organiziramo i učestvujemo u edukacijama i usavršavanju kako bismo mogli adekvatno odgovoriti zahtjevima kupaca i tržišta.
Firma Baumit drži poziciji jednog od napriznatijih brendova u svakoj zemlji u kojoj posluje, a njena priča u BiH počela je 1998. godine sa dvoje zaposlenih koji su bili uvjereni da je brand poput Baumita ono što treba jednoj zemlji u izgradnji. Današnji uspjeh na tržištu kao i povećan broj zaposlenih potvrda su njihovom entuzijazmu i vjerovanju. U pitanju je firma koja ne bježi od prisustva u javnosti i kako kaže voditelj marketinga firme Baumit u BiH „Nema uspjeha na tržištu ako firma i proizvod nisu prisutni u javnosti i ako ne komuniciraju svoju poruku građanima i kupcima“. O poslovanju firme Baumit, ali i nadolazećoj novembarskoj konferenciji Sfera 2016 na temu „Lakovi i fasade“, čiji je generalni sponzor upravo firma Baumit, pročitajte u nastavku kroz naš razgovor sa Zlatom Ramčević
Firma Baumit je i generalni sponzor naše novembarske konferencije na temu „Lakovi i fasade“. Koliko inače firma kroz svoj rad pridaje pažnje ovakvim događajima i da li ih na našim prostorima ima dovoljno?
Nema uspjeha na tržištu ako firma i proizvod nisu prisutni u javnosti i ako ne komuniciraju svoju poruku građanima i kupcima. Tako da je i ova konferencija izvrsna prilika da predstavimo svoje proizvode široj publici i pokažemo da su naši sistemi namjenjeni svima, od pojedinca do firmi.
Koja su vaša očekivanja od nadolazeće novembarske konferencije Sfera 2016. – „Lakovi i fasade“?
Vjerujemo da će ova tematska konferencija ponuditi izvrstan prostor za razmjenu iskustava i ideja na polju fasadnih sistema te omogućiti učvršćivanje postojećih i sticanje novih prijateljstava i partnerstava.
Svi Baumit fasadni sistemi zasigurno su prepoznatljivi, trajni, kvalitetni i priznati, no uvijek postoji onaj jedan koji se izdvaja od ostalih. Koji je to Baumit fasadni sistem za koji se može reći da je apsolutni hit na našim prostorima?
Iako mi je teško odabrati apsolutnog favorita možda bih mogla istaknuti sistem ‘STAR’. Sistem, čije ime na engleskom jeziku znači ‘Zvijezda’, prepoznat je kod naših kupaca kao sistem koji nudi izuzetan omjer kvaliteta i povoljne cijene, dakle najoptimalniji je za kupce koji traže visoki kvalitet po razumnoj cijeni.
Danas kada govorimo o poslovanju bilo koje firme u sferi građevinstva i arhitekture, tu je nezaobilazna priča o korištenju savremenih i naprednih tehnologija. Koliko firma Baumit kroz svoj rad pridaje važnosti razvoju i korištenju savremenih tehnologija, konkretno kada su u pitanju fasadni sistemi i usluge vezane za fasadne sisteme?
Proizvodnja kao i pakovanje naših proizvoda odvija se po važećim evropskim standardima i uz korištenje najnovijih tehnologija. Fasada je neprekidno izložena različitim opterećenjima iz okoline tako da i naš razvoj mora pratiti uslove iz okoline kroz korištenje najnovijih tehnologija. To možete vidjeti najlakše kroz primjer segmenta završnih slojeva za fasade od kojih mogu izdvojiti završni sloj Nanopor Top sa Photokat efektom samočišćenja, ‘cool’ pigmente koji snižavaju temperaturu na površini fasade i sl.
Koliko ste zadovoljni kvalitetom poslovanja na regionalnom tržištu?
Imam sreću i zadovoljstvo što radim u timu ljudi koji su uvijek zadovoljni i sretni, najprije što mogu raditi i graditi zajedno, a potom što mogu stati iza izuzetno uspješnog branda. Naravno da tržište kao i investicije uvijek mogu biti bolji i vjerujemo da će to vrijeme doći uskoro.
Baumit je kompanija koja uspješno posluje u svakoj zemlji u kojoj ima svoje predstavništvo. Koji je osnovni principi za tako uspješno poslovanje?
Rukovodstvo koje ima sluha za potrebe kupaca i zaposlenika, predan i stručan tim i, naravno, činjenica da zastupamo najbolju marku na tržištu.
Koliko je za jednu uspješnu kompaniju u sferi građevinstva i arhitekture bitno da educira i kvalitetno nadopunjava znanje svojih uposlenika i na koji način i u kojoj mjeri se tome pridaje pažnja u sklopu Baumit kompanije?
Bez nadogradnje znanja i vještina niti jedan tim ne može biti uspješan. Mi na nivou koncerna uvijek organiziramo i učestvujemo u edukacijama i usavršavanju kako bismo mogli adekvatno odgovoriti zahtjevima kupaca i tržišta.
m-Kvadrat