spot_img

Izumljen novi sistem koji omogućuje samoupravljajućim vozilima da vide kroz maglu

Nova istraživanja MIT-a mogla bi poboljšati sposobnost samoupravljajućih vozila u uslovima niske vidljivosti.

U prošlosti su samoupravljajuća vozila koja su se oslanjala na svjetlosne senzore slike imala poteškoća u navigaciji u zasljepljujućim uslovima kao što je magla.

Istraživači sa MIT-a razvili su sistem za primanje pod-terahertnog zračenja koji bi mogao pomoći automobila bez vozača vidjeti “kada” drugi sistemi ne uspiju.

Sistem vida koristi subterahertzove valne dužine, koje se nalaze između mikrovalnog i infracrvenog zračenja na elektromagnetski spektar.

Te valne dužine mogu se lako detektirati kroz maglu i gust oblak. Infracrveni sistem LiDAR koji se obično koriste u samoupravljajućim vozilima bore se kada je vidljivost niska.

Nova istraživanja rezultiraju manjim i moćnijim sistemom

Novi sistem radi slanjem početnog signala preko odašiljača; Prijemnik u sistemu tada mjeri apsorpciju i refleksiju subterahertznih valnih dužina.

Procesor zatim ponovno kreira sliku objekta ispred. Do sada je provedba subterahertz senzora u automobilima bez vozača bila nezgodna.

Stvarno snažan izlazni signal s osnovnog pojasa od prijemnika do procesora potreban je za rad ovog sistema, dok tradicionalni sistemi mogu biti veliki i skupi za implementaciju u samoupravljajuća vozila, dok su manji senzori na čipu preslabi.

Rad MIT-a rezultirao je dvodimenzionalnim, pod-terahercnim prijemnim nizom na čipu koji je mnogo osjetljiviji od bilo čega što je prije postignuto.

To može lako snimiti i interpretirati sub-terahertz valne dužine u prisutnosti puno signala buke. Da bi postigli svoj napredak, istraživači su koristili shemu neovisnih piksela za miješanje signala – koji se nazivaju “heterodinski detektori” – metoda koja se obično teško integrira u čipove.

“Električne oči” će dati bolju viziju automobilima i robotima

Heterodinski detektori napravljeni su na maloj ljestvici kako bi se mogli smjestiti na čip. Prototip projekta ima polje od 32 piksela integrirano na uređaju od 1,2 kvadratna milimetra.

Pikseli su oko 4.300 puta osjetljiviji od piksela u današnjim najboljim senzorima subterahertz polja na čipu. Daljnji razvoj čipa mogao bi ga učiniti korisnim za integraciju u automobile bez vozača i samoupravljajuće robote.

Istraživanje radikalno preispituje pristup oblikovanju ove vrste tehnologije. Kreatori se nadaju da će nastaviti svoja istraživanja i nastaviti poboljšavati snagu senzora. Točna vizija u svim vremenskim uslovima i uslovima vidljivosti bitna je za buduća potpuno samoupravljajuća vozila i robote.

Smanjenje troškova i povećanje tačnosti bitni su za široko provođenje sistema pod-teraherc zračenja.

 

m-Kvadrat

 

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE