Poremećaji koje su prošle godine doživjele mnoge industrije su bez presedana. U građevinarstvu, učinak se kretao od zaustavljanja projekata u toku, do odgađanja projekata i zaustavljanja napretka nekih građevinskih praksi.
Okupljajući industriju, buildingSMART igra presudnu ulogu u tome da izazove, mogućnosti i razmatranja oko BIM-a vidljivijim, omogućavanjem rasprave koja pomaže u standardizaciji u cijeloj industriji. Kao takav, idealno je pozicioniran za identificiranje nekih područja BIM-a koja bi trebala doživjeti pomak u 2021. godini.
Relevantnost podataka
Napredak u područjima poput BIM-a usporen je zbog COVID-19, ali relevantnost podataka i dalje će biti važna tema i postojat će sve veća potražnja za upotrebom BIM-a. 2021.
Povećat će se napori da se zaista razmisli o zahtjevima za razmjenu podataka.
Organizacije će se usredotočiti na to koje su im informacije najpotrebnije i zašto, umjesto da traže od projektnih timova da podijele sve informacije o projektu. Ovaj pristup zasnovan na relevantnosti bit će ključan kada žele koristiti digitalne informacije kako bi, recimo, ubrzali automatiziranu procjenu troškova.
Industrija se prečesto usmjerava na digitalizaciju. Umjesto toga, mora se početi razmišljati o tome šta zapravo se može učiniti s informacijama koje se prikupljaju i kako se usmjeriti na to koji su podaci zapravo relevantni.
U svakom slučaju usredotočenost na relevantnost podataka bit će ključna i zato će zahtjevi za informacije o poslodavcima (ili razmjeni) dobiti još veću važnost 2021. godine.
BIM, kvaliteta podataka i digitalni blizanci
Ovaj fokus na digitalizaciji proširit će način na koji trenutno radimo s BIM-om, zajedničkim podatkovnim okruženjima (CDE) i digitalnim blizancima. U osnovi, donijet će veće razumijevanje vrijednosti digitalizacije fizičkog svijeta. U građevinarstvu to znači stvaranje digitalnih prikaza fizičkih karakteristika objekta kako bismo kontinuirano poboljšavali način na koji razvijamo tu tehnologiju.
Samo BIM nije dovoljan za razvoj digitalnih blizanaca. Ključni faktor ovog pristupa bit će kvaliteta podataka, a 2021. trebalo bi postići korake u poboljšanju kvalitete podataka koje dobijamo, pohranjujemo, dijelimo i analiziramo.