Instagram je jedna od najpopularnijih platformi socijalnih medija na svijetu, sa više od jednog biliona korisnika koji pretražuju i otkrivaju nove slike, vide-e, marke, biznise, i druge razne sadržaje svaki dan. Prema anketi Instagrama, 60% ljudi tvrde da su otkrili nove produkte na Instagramu, a vise od 200 miliona „Instagramera“ tvrde da su posjetili bar jedan poslovni profil dnevno.
Zbog ovih razloga, od velike je važnosti imati Instagram profil za materijale za gradnju, pogotovo ako su vam arhitekti ciljana publika, koji konstantno traže nadahnjive slike od koncepta do konstrukcije.
Slijede savjeti koji mogu pomoći vašoj kompaniji da privuče pažnju ciljane publike i da se ističe među drugim kompanijama koje se bave istim poslom:
Prije svega toga, ako niste napravili poslovni Instagram profil, preporučujemo vam da slijedite ove korake:
- Izrazite svoj brend kroz privlačan sadržaj
Instagram se širi brzo radi estetike. S obzirom da je Instagram socijalna platforma na kojoj se dijele slike, najbitnije je da podijelite sadržaj koji izgleda privlačno. Visoko vam preporučujemo da unajmite profesionalnog fotografa/e da biste lakše stvorili što privlačniju sliku svog brenda ili onoga što dijelite.
Ako ste zainteresirani za dijeljenje i profesionalnih i „amaterskih slika“, ravnoteža je kljuučna. Vaš instagram kockasti izgled (kockice slika koje se prikažu kada posjećujete neki profil) je veoma bitan. Ako kockice nisu lijepo uređene, ljudi neće biti privučeni vašem profilu. Ne želite postaviti mutne slike, slike lošeg kvaliteta, ili neke nasumične slike koje ne prikazuju vaš proizvod u najboljem svjetlu. Kada odaberete sliku, probajte koristiti alate za uređivanje slike koje Instagram platforma pruža svim korisnicima. Postoje i mnoge veoma dobre (i pristupačne) aplikacije uz pomoć kojih možete pretvoriti vaše amaterske slike u profesionalne fotografije. Uređivanje vaših amaterskih slika, pomoći će vam da stvorite vizuelni karakter izgleda vašeg profila.
Još jedan bitan savjet za izgled vaših slika na profilu jeste da se fokusirate na palete boja. Možete stvoriti prepoznatljiv izgled, ako odaberete paletu boja koje se vežu za vaš materijal i proizvode. Možete vidjeti odličan primjer ovoga na Comex-ovom Instagram profilu. Glavni proizvođač pronalazi najljepše slike raznobojnih zgrada i nazivaju boje u svom katalogu. Profil predstavlja mnogo više od niza slika, a to je da predstavi veoma unikatan izvor za ljude koji žele proširiti svoje umjetnosti u svakodnevnom životu. Odličan primjer ovoga je na profilu Grupo Cosentino:
- Pokažite ko ste i šta radite na kreativan način
Naravno, nije sve u lijepim slikama. Zapamtite da je ključni cilj vašeg profila da predstavite svoj brend i proizvode mušterijama. Zato preporučujemo da izdvojite rješenja koji možete pružiti arhitektama, uvijek je korisno vidjeti kako druge arhitekte koriste proizvode na drugačijim aplikacijama i u drugačijem kontekstu.
Instagram profil Lunawood je veoma dobar primjer ovoga. Skoro 80% sadržaja koji oni podijele na svom profilu su slike građevina na kojima je njihov proizvod upotrijebljen. Balansiraju slike sa drugim koje poručuju poruke održivosti : „Ljubav za šume“, koristeći slike zapanjujućih pejzaža i životinja.
- Postavljajte video snimke
Dokazano je da video snimke privlače više publike i imaju duplo više komentara od ostalog sadržaja. Vrlo je bitno da ovo zapamtite i zapišete kada želite da komunicirate s vašom publikom. Video snimci mogu pokazati ljudsku stranu vašeg proizvoda, tako što ćete prikazati šta se dešava „iza scene“ do snimanja vašeg tima koji radi u fabrici.
Instagram promoviše svrhu snimaka, i zbog toga, stvorili su razne mogućnosti djeljenja audiovizuelnog sadržaja : Instagram Priče, Videi uživo i Instagram TV. Potrudite se da iskoristite sve prednosti Instagram Priča da biste rasporedili svoj sadržaj i održali prepoznatljivost marke. Priče će vam pomoći da prikažete osobnost, i da pričate o vašem proizvodu. Također mogu biti i osobniji, a s obzirom da možete podijeliti i najnoviji sadržaj ovdje, ovi video snimci mogu biti manje „ispolirani“ od onoga što postavljate na svoj profil.
Možete iskoristiti video snimke da napravite informativni sadržaj koji će vaši pratioci cijeniti. Ili čak nešto bolje, možete privući potencijalnu mušteriju koja je pronašla vaš sadržaj dok su pretraživali sličan sadržaj na instagramu. Arhitekti prirodno imaju znatiželju odakle dolaze materijali i proizvodi koje koriste, a putem video snimaka možete im pokazati čitav proces. „Napravite sami“ (DIY) videi su također veoma popularni na Instagramu. Naučite od njih i predložite kreativno rješenje za probleme s konstrukcijama i gradnjom.
- Privlačnost treba biti najbinije mjerenje
Više od 80% poslodavaca vjeruje da je privlačnost najbitnije mjerenje. Zašto? Zato što mjerenje privlačnosti dozvoljava da znate da li ste privukli pravu publiku vašim proizvodima i da li je vaš sadržaj njima bitan. Da razumijete bolje, mi Provlačnošću nazivamo broj interakcija korisnika s vašim sadržajem a to se inače ispoljava putem „lajkova“ i komentara.
Poboljšajte vašu privlačnost i zalaganje i napravite čvrstu zajednicu tako što ćete imati interakciju s vašom publiku. Ako vam pratioc ostavi komentar ili vas pita nešto, odgovorite im. Možete spomenuti i druge instagram profile u svojim postovima da pokažete da ste dio veće zajednice.
Na instagram profilu Zumbotel, eksperti za rasvjetu izdvajaju partnerstvo s „Umjetnost i Svjetlost“ Festivalom, također spominjući tri najbitnija umjetnika koji rade sa svjetlošću kao glavnim izvorom.
- Koristite oznake „hashtag“ na pametan način
Korištenje oznaka može biti efektivan način da prikažete i proširite svoju marku novoj publici koju interesuje sadržaj kao što je vaš. Na primjer, ako želite da vaš sadržaj dostigne do ljudi koji su zainteresirani za proizvode od drveta i otpornost, možete dodati oznaku tj hashtag #drvo ili #ekoprijateljski na vaše postove. Kroz hashtag-ove pomažete ljudima da lakše pronađu vaš sadržaj. Međutim, nemojte ih previše koristiti. Koristite najviše 5 hashtag-ova koji su vezani za vaš post. Ako ih previše budete koristili, vaši postovi mogu izgledati kao spam.
Preporučujemo vam da stvorite markirani hashtag koji je unikatan samo za vaš posao/biznis. To može biti ime vaše kompanije, ime nekih od vaših proizvoda, ili neki slogan koji je specifičan za vašu marku.
U slučaju Fritz Hansen-a, oni izdvajaju svoj markirani hashtag (koji je ime kompanije) u svojim profil opisima i ohrabrujući svoje pratioce da dijele slike svojih Fritz Hansen proizvoda, koristeći hashtag kao priliku da budu dio zvaničnog Fritz Hansen instagram profila. Ovo je odličan izvor probranog sadržaja koji može učvrstiti zajednicu vaših pratioca. I kada druge mušterije vide da ljudi vole vaše proizvode, porast će želja i interesovanje da ih i sami kupe.
U drugu ruku, Hunter Douglas promovišu svoj markirani hashtag #ThePerfectShade, tj #SavršenaNijansa. Možda mislite da to nema nikakvu poveznicu s njihovom kompanijom ili proizvodima, ali to stvara „kul“, blagu estetiku koja se pojavljuje u njihovom sadržaju, kao jedna od najbitnijih kvaliteta proizvoda koji prodaju.
- Označavanje i ljudi koji su utjecajni („influenseri“)
Još jedan način da povećate privlačnost, povećate brojnost zajednice, i dobijete više izloženosti vaših postova je spominanje drugih instagram korisnika. Možete označiti druge korisnike da podijele postove s vašom zajednicom, da odate zasluge za nečiju sliku, da spomenete partnerstvo ili saradnju, ili da privučete pažnju „influensera“. Bitno je da ovo radite uz strategiju, a ne da nasumično i po želji označavate korisnike.
Kampanja ljudi koji su utjecajni najčešće uključuje plaćanje brendovima ili osobi s više pratioca da promovišu i reklamiraju vaš proizvod ili ono što nudite. To je odličan način da steknete veoma velik broj novih pratioca, vrlo brzo. U slučaju NeoLith-a, oni su radili na obnavljanju stana najpoznatijeg pekara, Cedric Grolet-a. I kao što ste mogli zamisliti, rezultati su bili impresivni.
Možete i zapratiti profile arhitekata koji su koristili vaše proizvode i materijale u svom poslu. Druge aplikacije, poput Regram-a (koji nije odobren od strane Instagrama), dozvoljavaju vam da ponovo postavite sadržaj koji je povezan s vašom kompanijom na vašem profilu. Na ovaj način, prikazat će se ime arhitekte na vašem profilu i ovo će vam pomoći da steknete povjerenje i dobijete nove mušterije.
Posljednja razmatranja stručnjaka :
- Posvetite se regularnom postavljanju.
Jednom kada počnete graditi praćenje na Instagramu, vaši fanovi će očekivati da vide postove koje stavljate, svaki dan. Želite održati privlačnost i prepoznatljivost vaše marke vašim pratiocima.
Bitno je znati da ne postoji jedno, određeno „pravo vrijeme“ da se postavi nešto vezano za vaš posao. „Hootsuite i Unmetric“ analizirali su 200.000 instagram postova u 11 različitih industrija i shvatili su da je najbolje vrijeme da postavite nešto zavisno od vaše industrije. Međutim „Instagram Insights“ pokazuje vam tačno kada su vaši pratioci „online“, tj na vezi, svaki dan.
Da biste došli do ovih informacija, idite na vaš instagram poslovni profil, pritisnite ikonu s tri crtice u gornjem desnom uglu, i onda pritisnite „Insights“ ili „Uvid“. Pritisnite na „Audience tab“ ili „Publika“ i pomaknite se dolje da vidite vrijeme aktivnosti.
Kada utvrdite kada je najbolje vrijeme da postavite nešto, možete napraviti kalendar sadržaja da isplanirate raspored vašeg instagram sadržaja.
Kroz analitički alat instagrama, možete pratiti rezultate zasebnih postova, reklama, priča kao i vašeg cjelokupnog poslovnog profila.
Reklamirajte se na instagramu
Instagram može pružiti odlične poslovne rezultate, ali također vrijedi ulagati u instagram reklame da osigurate proširenje vašeg sadržaja većoj ali ciljanoj publici.
Da biste vaš sadržaj još proširili, instagram reklame uključuju i pozivno dugme također poznato kao „call-to-action“, koje omogućava korisnicima da direktno kontaktiraju kompaniju preko instagrama, smanjujući broj koraka koje moraju proći da dođu do vaše stranice ili promocije.
m-Kvadrat