spot_img

Ključne karakteristike mladih arhitekata

Kako bismo Vam uštedjeli vrijeme provođenja iscrpne analizu tržišta, zaokružili smo tri ključna aspekta ponašanja koji će Vam pomoći da razumijete i shvatite mlade arhitekte:

  1. Svjesnost:

“Što pokušavam ostvariti? Kakav je društveni utjecaj ovog projekta? ”

Zajedno s važnosti koja se pridaje timskom radu, temeljni dio diskursa jest i okoliš. Kada dizajniraju, pokušavaju smanjiti utjecaj svojih projekata na okoliš i prilagođavaju se ugljičnim otisku svojih projekata i proizvodnim procesima materijala koji će koristiti. Uspjeh njihove karijere nije mjeren ekonomskim rastom koji njihov ured može postići, već društvenim utjecajem koji ostvaruju njihovi projekti. Ako su se u prošlosti arhitekti počeli poštivati ​​kroz gradnju arhitektonskih remek-djela, arhitekti su danas više zainteresirani za izgradnju društvene promjene kroz arhitekturu.

  1. Know-how

“Kakva je to vrsta materijala i koliko će to koštati?”

Mnogi mladi uredi počinju s malim projektima koji im omogućuju da budu zaduženi za fazu izgradnje. To im omogućuje da precizno odaberu materijale i budu uključeni u projekt do dana kada se objekat preda klijentu. Ipak, moguće je i vjerojatno da neki mladi arhitekti još uvijek nemaju dovoljno iskustva i znanja kada je u pitanju upoznavanje s vrstama materijala koji su dostupni za njih. Postoji jaka prednost za materijale s niskim troškovima koji se mogu lako i brzo instalirati bez visoko kvalificirane radne snage koja u konačnici dovodi do povećanja troškova projekta.

  1. Inovacija:

“Što se događa ako okrenem ovaj proizvod i instaliram ga na “pogrešan način” kako bi se postigao željeni izgled i dojam projekta?”

Mladi arhitekti će učiniti sve kako bi svoj posao istaknuli. Inovacija je temeljni koncept, ali ne govorimo o inovacijama povezanim sa skupim tehnologijama. Inovacija za koju su zainteresirani je vrsta koja iskorištava domišljatost i kreativnost i omogućuje dizajn visokog utjecaja po niskoj cijeni. Za ove arhitekte, inovacija se ne postiže korištenjem visokokvalitetnih materijala; to je učinjeno preispitivanjem konvencionalnih ili standardnih proizvoda. Nastoje vidjeti izvan poznatih potencijala materijala, podešavati ga i gurati granice dok ne odluče koristiti fasadne ploče na podu. Da bi potaknuli ovaj eksperimentalni i kreativni duh, materijalni pružatelji usluga mogu podržati postupak specifikacije i odabira pružajući što više informacija o svojim proizvodima, tako da nekonvencionalna istraživanja ne utječu negativno na proračun projekta. Tehnički specifikatori će morati znati, doslovno, svaki aspekt njihovih proizvoda: oni moraju znati je li moguće pronaći proizvod u različitim formatima ili veličinama koje mogu ponuditi veću svestranost i znati što se događa kada su postavljeni proizvodi namijenjeni za unutrašnje prostore na vanjskoj strani.

m-Kvadrat

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE