LG na IFA sajmu predstavio viziju budućnosti zasnovanu na vještačkoj inteligenciji

Nova vizija transformacije kroz strategiju „Razvoj, povezivanje i otvaranje”

Na panel diskusiji kojom je započet sajam IFA 2019 u Berlinu, dr. I.P. Park, predsjednik i tehnološki direktor kompanije LG Electronics, podijelio je viziju kompanije u pogledu budućnosti na bazi vještačke inteligencije (AI) ističući da Dom je svuda (Anywhere is Home). Govoreći o tri stuba strategije vještačke inteligencije kompanije – razvoj, povezivanje i otvaranje – dr. Park i gosti eksperti koji su učestvovali na panelu razmatrali su kako će inovacije iz oblasti vještačke inteligencije i konektivnosti proširiti pojam doma na svaki prostor življenja.

U centru diskusije nalazila se uloga LG brenda za inteligentne uređaje LG ThinQ, koji sada objedinjuje proizvode i usluge zasnovane na vještačkoj inteligenciji, kao i one sa mogućnostima Wi-Fi i IoT (Interneta stvari) u okviru jedinstvene vizije ekosistema na bazi vještačke inteligencije. Kako bi ilustrovao razvoj brenda LG ThinQ, dr. Park je predstavio koncept inteligentnog učenja koji robotima usisivačima omogućuje da se ne zaglavljuju u ćoškovima i preprekama. Takve inovacije će se bazirati na AI čipu kompanije LG namjenjenom za uređaje, koji je predstavljen ranije ove godine i koristi LG Neural Engine za vještačku inteligenciju koja se nalazi na samom uređaju.

Također, kako bi povezao više digitalnih dodirnih tačaka u životima potrošača, LG istražuje načine diversifikacije režima interakcije korisnika sa uređajima pored prepoznavanja glasa. To obuhvata inovacije kao što su dodatni modul za vizuelnu inteligenciju Vision Pack, vizuelni senzor povezan sa klaudom. Dr. Park je demonstrirao LG Styler sa Vision Pack senzorom koji može da vizuelno prepozna komade odjeće i shodno tome pruži preporuke. Dr. Park je također predstavio LG ThinQ Fit, koji je nastao od koncepta Pametnog ogledala (Smart Mirror concept) prema kome 3D kamere tačno mjere veličinu korisnikovog tijela u cilju generisanja realističnog avatara za virtuelno isprobavanje odjeće.

Dr. Park je istakao značaj otvorenosti u pogledu partnerstava i saradnje. Investicije kompanije LG u otvaranje svojih platformi prema drugima od ključne su važnosti za širu kompatibilnost i raznovrsnost inovacija. U skladu sa ovom filozofijom, LG je LG ThinQ platformu (http://deepthinq.developer.lge.com) nedavno učinio dostupnom partnerima i inženjerima van kompanije kako bi ubrzao razvoj svoje tehnologije vještačke inteligencije.

U panelu dr. Parka učestvovali su eminentni stručnjaci iz svih segmenata tehnološkog sektora koji rade na temeljnom istraživanju tehnologije vještačke inteligencije, njenom razvoju i načinima na koje se ona može primjeniti u cilju poboljšanja kvaliteta života. Među gostima koji su govorili bili su Dino Flore, potpredsjednik za tehnologiju u kompaniji Qualcomm koji je zadužen za 5G strategiju kompanije širom Evrope, Bliskog istoka i Afrike (EMEA); Moris Konti, eminentni futurista i glavni direktor za inovacije moonshot fabrike Alpha kompanije Telefonica i Ralf Vigman, generalni direktor kompanije iF International Forum Design.

Razvoj, povezivanje i otvaranje naši su standardi u pogledu vrste vještačke inteligencije koja će život učiniti mjerljivo boljim”, izjavio je dr. I.P. Park iz kompanije LG. „Ne radi se samo o unaprijeđenju onoga što sada činimo, već o suštinskoj transformaciji načina na koji živimo i razmišljamo”.

Imamo sreću što se LG ponovo bavi jednim od najvažnijih dešavanja u tehnologiji proizvoda široke potrošnje”, izjavio je Jens Hajtheker, izvršni potpredsednik kompanije Messe Berlin Group i izvršni direktor sajma IFA. „Publika sajma IFA nevjerovatno je zainteresovana za sve što se tiče vještačke inteligencije i veoma je važno da od jednog od najangažovanijih zagovornika vještačke inteligencije čuju šta nas čeka”.

Posjetioci LG štanda u Hali 18 na sajmu Messe Berlin imali su priliku vidjeti najnapredniju potrošačku primjenu vještačke inteligencije kompanije LG u okviru brenda LG ThinQ Home, koji je osmišljen u vidu niza inteligentnih, povezanih lifestyle rješenja za bolje sutra.

 

# # #

Više o LG Electronics, Inc.

LG Electronics, Inc. (KSE: 066570.KS) je globalni lider i tehnološki inovator u potrošačkoj elektronici, mobilnim komunikacijama i kućnim uređajima. Zapošljava preko 83 hiljada ljudi, koji rade u preko 119 operativnih centara širom svijeta. Kompanija LG je ostvarila globalnu prodaju za 2014. godinu u iznosu od 55,91 milijardi dolara (59,04 milijardi KRW), obuhvata četiri poslovnih jedinica – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution, and Vehicle Components i trenutno je jedan od vodećih svjetskih proizvođača flet panel televizora, mobilnih telefona, rashladnih uređaja, mašina za pranje veša i frižidera. Kompanija LG Electronics je dobitnik priznanja „ENERGY STAR® partner godine” za 2014. godinu.

Stanić-Trade D.O.O

Binježevo BB

Sarajevo, Bosna i Hercegovina

Tel: +387 33 292 200

E-mail: Info@stanic-trade.com

 

m-Kvadrat

print