– Što se tiče industrije, bukvalno svuda smo zastupljeni jer gdje god se koristi metal koristi se i istegnuti metal, na primjer za ograde. Trenutno najveća tržišta na kojima poslujemo su Evropska unija i Ujedinjeni Arapski Emirati, a ona su najzastupljenija i kada je riječ o fasadnom programu koji je sve popularniji – kaže Nemanja Milanković, direktor “Metal Tehnologije”.
Na nedavno održanom Sajmu građevinarstva u Beogradu ova kompanija predstavila je cjelokupan asortiman proizvoda, od filtera za auto industriju, gazišta koja se koriste za protivpožarne stepenice i naftne platforme do aluminijskih fasadnih sistema.
Posjetioci su mogli da vide i plafone koji se koriste u podzemnim garažama i kojima su pokriveni aerodromi, sportski centri i razne građevine širom svijeta.
– Naša glavna ciljna grupa su firme iz oblasti građevine i arhitekture. Mislim da je građevinska industrija još uvek živa, možda ne toliko u Republici Srpskoj, odnosno Bosni i Hercegovini, jer su to projekti koji često ne zažive, ali na nekim drugim tržištima svakako. S obzirom na to da 95% našeg poslovanja čini izvoz to je značajan podatak – navodi Milanković.
– Sirovine uglavnom nabavljamo iz Evropske unije, čak oko 90% stiže sa tog prostora i zatim se prerađuje.
On dodaje da je “Metal Tehnologija” zadovoljna dosadašnjim poslovnim rezultatima.
– Kompanija radi od 2008. godine i konstantno se proširuje i zapošljava nove radnike. Trenutno imamo 30 zaposlenih. Što se tiče poslovnog okruženja, nismo fokusirani na balkansko tržište, ali planiramo da se ubuduće više okrenemo i tom dijelu kupaca, u zavisnosti od reakcija i potražnje za našim proizvodima – kaže Nemanja Milanković, uz napomenu da je veoma zadovoljan saradnjom sa firmama iz Srbije, kao i sa skandinavskim zemljama, Njemačkom, Francuskom, Italijom, Grčkom, Mađarskom…
Kompanija se trudi da maksimalno proširuje poslovanje i povećava kvalitet proizvoda koje isporučuje svojim klijentima. Vjeruju da je to pravi put za uspješno poslovanje i dalji razvoj.