STAS ORGANIZER je inovativna softverska platforma razvijena kako bi pružila vrhunsko iskustvo upravljanja građevinskim procesima. Od planiranja i praćenja radnih sati do finansijskog upravljanja i analitike, softver nudi sve što vam je potrebno da pojednostavite poslovanje i povećate profitabilnost.
Ključne karakteristike aplikacije:
- Upravljanje radnim danima;
- Automatizacija građevinskog dnevnika;
- Praćenje alata I materijala;
- Upravljanje skladištem;
- Upravljanje zaposlenima;
- Upravljanje vozilima;
- Dodjela dokumenata;
- Upravljanje internim procesima;
- Praćenje projekata;
- Financijsko upravljanje;
- Izvoz podataka;
U Stas Organizer aplikaciji nalaze se funkcije koje omogućavaju besprijekorno poslovanje i neuporedivu efikasnost, omogućavajući klijentima da upravljaju svojim poslovnim aktivnostima na optimizovan način.
Benefiti i pogodnosti aplikacije
- Sve informacije na jednom mjestu u stvarnom vremenu;
- Brzi odgovori na sve promjene i probleme;
- Ušteda vremena radi brže organizacije;
- Ušteda sredstava (novac, alat,materijal…)
- Bolji nadzor i organizacija
- Jedan softver za sve radne procese.
Izaberite paket po potrebi
STANDARDNI
Za sve kompanije koje traže osnovno upravljanje radnom snagom, izradu rasporeda i automatizovane vremenske tablice.
PROFESIONALNI
Za kompanije koje traže detaljnu organizaciju projekta i nadzor nad radnicima, alatima i materijalima uz sveobuhvatno izvještavanje u realnom vremenu.
PRILAGOĐENI
Za kompanije kojima je potrebno više od standardnog paketa. Kompanije imaju mogućnost birati koje od navedenih opcija žele. Može se zatražiti i prilagođena opcija potrebna odgovarajućim potrebama.