spot_img

Moderno rješenje za upravljanje građevinskim projektima

STAS ORGANIZER je inovativna softverska platforma razvijena kako bi pružila vrhunsko iskustvo upravljanja građevinskim procesima. Od planiranja i praćenja radnih sati do finansijskog upravljanja i analitike, softver nudi sve što vam je potrebno da pojednostavite poslovanje i povećate profitabilnost.

Ključne karakteristike aplikacije:

  • Upravljanje radnim danima;
  • Automatizacija građevinskog dnevnika;
  • Praćenje alata I materijala;
  • Upravljanje skladištem;
  • Upravljanje zaposlenima;
  • Upravljanje vozilima;
  • Dodjela dokumenata;
  • Upravljanje internim procesima;
  • Praćenje projekata;
  • Financijsko upravljanje;
  • Izvoz podataka;

U Stas Organizer aplikaciji nalaze se funkcije koje omogućavaju besprijekorno poslovanje i neuporedivu efikasnost, omogućavajući klijentima da upravljaju svojim poslovnim aktivnostima na optimizovan način.

Benefiti i pogodnosti aplikacije

  • Sve informacije na jednom mjestu u stvarnom vremenu;
  • Brzi odgovori na sve promjene i probleme;
  • Ušteda vremena radi brže organizacije;
  • Ušteda sredstava (novac, alat,materijal…)
  • Bolji nadzor i organizacija
  • Jedan softver za sve radne procese.

Izaberite paket po potrebi

STANDARDNI

Za sve kompanije koje traže osnovno upravljanje radnom snagom, izradu rasporeda i automatizovane vremenske tablice.

PROFESIONALNI

Za kompanije koje traže detaljnu organizaciju projekta i nadzor nad radnicima, alatima i materijalima uz sveobuhvatno izvještavanje u realnom vremenu.

PRILAGOĐENI

Za kompanije kojima je potrebno više od standardnog paketa. Kompanije imaju mogućnost birati koje od navedenih opcija žele. Može se zatražiti i prilagođena opcija potrebna odgovarajućim potrebama.

 

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE