Iako arhitektura neprestano evoluira, prijašnji graditelji ostavili su veliku količinu arhitektonskog naslijeđa od kojeg učimo i u čemo nalazimo inspiraciju, a miješanje prirodnih elemenata sa konstrukcijama koje je napravio čovjek nije izuzetak.
Arhitekta iz Šangaja i arhitektonski fotograf Amey Kandalgaonkarf našao je inspiraciju u kamenoj grobnici Madain Saleh-a u Saudijskoj Arabiji, i s istim arhitektonskim pristupom, dizajnirao je dva stambena projekta u koje je uveo krute elemente prirode u arhitekturu. Da bi dostigao vizuelni balans, uzeo je u obzir složenost kamena i odabrao je jednostavan pristup – Kuća u kamenu. Započeo je proces dizajniranja impozantnim kamenom, koji je napravljen od početka uz pomoć 3D softvera. Onda je spojio kuću s tim kamenom, ali ostavio je minimalni vizuelni utjecaj na frontalni pogled, a intervenisao iz ptičje perspektive.
Za drugi prijedlog, Kuća od Kamena 3, imao je drugačiji pristup, ostavio je kamen netaknutim koliko je bilo moguće, a onstrukcijski masu rasporedio po stubovima, stvarajući što manji utjecaj na kamenja ispod. Ovdje je arhitekt našao inspiraciju u gradu Šangaju i njegovim „lebdećim“ raskrsnicama. Ove uvrnute forme bile su isnpiracija za dizajn druge konstrukcije. Mnogi otvori kuće su smješteni da gledaju na unutrašnjost dvorišta da bi se održala vizuelna snaga izvrnute geometrije. Kružni otvori također služe kao sklonište od pustinjskih pješčanih oluja , što je bio najbitniji dio s obzirom na lokaciju projekta. Unutrašnja stubišta su mješavine rampe i ravnih dijelova, a neka stubišta su otvorena, s pogledom na nebo.
m-Kvadrat