spot_img

Naš novi imidž jasno pokazuje profesionalizam i specijalističko znanje

INTERVJU Tukić Osman, direktor firme Terrasit Insulation

Apelujem na korisnike i kupce da nam se slobodno obrate kako bi stručno izradili termoizolaciju

direktorterasit

Firma Terrasit Insulation, nekadašnja Fragmat Izolirka iz Gračanice, također je bila jedna od firmi partnera naše međunarodne naučno stručne konferencije SFERA 2016. Direktor firme Terrasit Insulation za m-Kvadrat govori o rebrendingu firme, o aktivnostima firme u ovoj godini, ali i o proizvodnom programu i planovima Terrasit Insulation-a.

U nastavku pročitajte intervju koji je objavljen u našem konferencijskom izdanju časopisa m-Kvadrat.

Terrasit Insulation je novi/stari brend Fragmat Izolirke. Recite nam nešto više o ovome i samom rebrendingu kroz koji je firma uspješno prošla u novije vrijeme?

Naime, početkom 2016. godine kompanija se odlučila za jedan novi koncept, pristup poslovanju. Sa novim konceptom u poslovanju odlučili smo se i na rebrending kako bi pojačali zvučnost za ino tržišta i napravili razliku između starog i novog koncepta. Do 2016. godine poslovali smo u grupi, međutim vremena su pokazala da nam je postalo malo tijesno u starom konceptu, te da smo prevazišli stare ciljeve i logiku poslovanja. Novi koncept podrazumijeva maksimalnu korist za klijenta kroz najbolji materijal i najbolje aplikativno rješenje. Takođe ističemo jasnu društvenu korisnost od našeg posla, a to je ušteda energije grijanjem i hlađenjem objekata, te primjenom EPS-a manje CO2 u zraku. Rebrendig nije ništa novo u svijetu poslovanja, obično podrazumijeva višu stepenicu u tehnologiji, organizaciji i tržišnom nastupu. Naš novi imidž jasno pokazuje profesionalizam i specijalističko znanje, gdje to potkrepljujemo i svojim aktivnostima. Naše vrijednosti i naš karakter žele najbolja rješenja za naše kupce i našu zajednicu.

terrasit-1

Terrasit Insulation ove godine bio je jako aktivan što se tiče posjete i učešća na sajmovima i stručnim skupovima. Koji su to najznačajniji događaji na kojima se firma predstavila u ovoj godini i koja iskustva ste ponijeli sa tih događaja?

Da. Prisutni smo na svim značajnim sajmovima u BiH od: Grapos expo(Gračanica), sajma Energa (Tuzla), do ZEPS-a (Zenica). Takođe smo prisutni na svim kućnim sajmovima kod naših distributera i klijenata. Aktivni smo na prodajnim mjestima što je takođe dio našeg novog koncepta. Posjećujemo sve stručne konferncije jer smatramo da ne postoji dovoljna građanska svijest o energetskoj efikasnosti. Takođe ni ljudi iz vlasti nisu previše upućeni u problematiku regulative, a i same korisnosti termoizolacije i ekološke svijesti. Novim konceptom partnerski se umrežavamo sa drugim proizvođačima koji promovišu priču energetske efikasnosti i koji imaju proizvode za postizanje energetske efikasnosti, te imamo zajedničke nastupe. Korist od ovih nastupa je u samoj promociji ideje uštede energije i edukacije građana o koristi koja se ogleda u čišćem zraku, odnosno boljoj ekologiji, te samoj uštedi energetskih potencijala društva koja se mogu koristiti na drugim mjestima.

Da li se Terrasit Insulation namjerava uskoro predstavljati na još nekim značajnijim skupovima?

Ove godine planiramo nastup u Mostaru na naučno-stručnoj međunarodnoj konferenciji SFERA 2016, gdje smo i partneri. Mislimo da je to jedan od najznačajnijih skupova ove vrste u zemlji. Sam organizator je pokazao da se radi o ljudima koji jasno shvataju potrebu društva, aktuelnost i kako predstaviti ovu priču. Drago nam je da smo dio toga.

Koja je to osnovna poslovna strategija koju Terrasit Insulation koristi u svom dugogodišnjem uspješnom poslovanju?

Naime, mi smo jasno definisali ciljeve, inicijative i aktivnosti na svim organizacijskim razinama koji podržavaju rast u koncentraciji, ekspanziji i povezanoj diverzifikaciji. Posebno smo pripazili na razvoj kao sektor u našoj kompaniji, jer naše vrijednosti i naš karakter neće dozvoliti eroziju grane i djelatnosti. U našim  nastupima jasno se može prepoznati veći interes i za postojeće tržište i težnja za nova tržišta.

Recite nam nešto više o proizvodnom programu firme Terrasit Insulation.

Mi smo proizvođači termoizolacionog materijala od expandiranog poliestirena odnosno EPS-a, više poznatog kao Styropor. Naime radi se o ekološkom materijalu, koji se 100% reciklira, dugotrajan je cca 100 godina, u biti dok traje objekat, jedino što morate osvježiti boje na fasadi. Materijal nema nikakva zračenja ne postoje njegove štetne osobine, a društvena korist od njegove primjene je više nego očita: štedimo resurse i čuvamo zrak. Lako se ugrađuje i lako se sa njime manipuliše.

Koje su to osnovne prednosti Terasit Insulation termoizolacija u odnosu na druge, slične, proizvode?

Mi uvijek ističemo jednu činjenicu u odnosu na poređenja sa konkurencijom istog programa ili supstituta, a to je vjerodostojnost u deklaraciji i za korak uvijek efikasniji izolator. Sistemskom primjenom našeg proizvoda ostvarujete i benifit dugogodišnje garancije.

Koji tip termoizolacije je najpreporučljiviji za postavljanje u ponedblju u kojem živimo?

Termoizolacija nije skup materijal. Treba ugrađivati materijale sa što boljim koeficijentima otpora. Cijene već sada opravdavaju debljine koje podržavaju pasivne objekte, tako da sa debljinama i kvalitetom treba ići do te mjere dok ne eliminišemo izdatke za grijanje i hlađenje objekata. Ono što je po meni važniji efekat to je automatski manje štetnih tvari u atmosferi. Mnogi od nas imaju novaca da energent plate i malo skuplje ili da ne vode računa o njegovoj potrošnji, ali ekološke štete, udobnost života i čist zrak koji pripada svima nama je teško nadoknadiv. Naći ćemo malo više vremena da dokumentujemo računicom isplativost izolacije na nekom drugom mjestu.

terrasit-2

Toplinska izolacija stiroporom sve više dobiva na popularnosti i njene prednosti su neupitne i dokazane. No, ipak postoje primjeri nekvalitetnog i nestručnog postavljanja termoizolacije od stiropora. Koliku zapravo „štetu“ može napraviti nekvalitetno i nestručno postavljanje stiropora?

Opet se vraćamo na naš novi koncept poslovanja i naš sektor razvoja i odnosa sa kupcima koji za jedan od ciljeva ima upravo to eliminisati. Štete su velike: bačen novac investitora koji je značajan i teško se može bar u jednoj deceniji ponovno obezbjediti i loš glas da je takva izolacija neučinkovita. Apelujem na korisnike i kupce da nam se slobodno obrate kako bi stručno izradili termoizolaciju. Veliki problem čine sami nestručni izvođači koji u želji za uposlenošću često ugrađuju nekvalitetne i neefikasne materijale, stoga je zaista neophodno da nam se korisnici i kupci obrate kako bi sa sigurnošću znali da ugrađuju ispravne i dobre materijale.

Koji su to najvažniji budući planovi firme, a koje možda ovim putem želite podijeliti sa našim čitateljima?

Mi smo skoro završili investiciju koja je udvostručila naše poslovne kapacitete. Takođe cilj nam je diverzifikacija i koncentracija, što omogućava i nove proizvode. Imamo planove uzeti aktivnu ulogu u društvu u promovisanju ispravnih vrijednosti, ekologije i sportskog duha, na taj način pokazati ljudima značaj čiste životne sredine. Naše aktivnosti će sigurno biti postavljene tako da svim našim konzumentima, poslovnim partnerima, ljudima sa kojim dijelimo životni i poslovni prostor donese napredak.

 

m-Kvadrat

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE