spot_img

Nova era prostornog uređenja hotela

Ugostiteljska industrija se uhvatila u koštac sa inovativnošću i mijenja dizajn hotelskih soba za bolje iskustvo korisnika.

Svijet dizajna hotela započeo je bez puno originalnosti ili umjetničkog usmjerenja. Sobe su građene za trajnost i praktičnost. Uglavnom su se koristili neutralni tonovi na zidovima. Svaka je soba bila replika svake sljedeće u kojoj ste boravili. Međutim, hoteli sada imaju dašak umjetnosti u dizajnu interijera.  Pomak se ne dešava preko noći, ali demografska promjena putnika ima velike veze s ovom promjenom. Ono što se dešava danas izravna je posljedica tog pomaka, a ono što slijedi u budućnosti može se samo nagađati. Međutim, sigurno je reći da će moderniji izgled biti norma u godinama koje dolaze.

Zašto promjena?

Svaka generacija nosi sa sobom novu kulturu i nove postavke. Razlog promjene ima veze s time kako milenijalci mijenjaju ugostiteljsku industriju. Budući da je ova generacija stalno „na drumu“, kultura i potrebe se mijenjaju u skladu sa njima. Kako tehnologija postaje sve češća u upotrebi, tako i potražnja za tehnologijom u dizajnu raste. Ne samo to, nego putovanje nije više samo kretanje od tačke A do tačke B – nego je također iskustvo. Postavke se mijenjaju od pojavljivanja nečega što je prikladno za doživljaj nečega što je autentično. Ne samo da se promjena dešava kao odgovor na preference, nego predstavlja i prirodnu promjenu koja se dešava s vremenom bez obzira na generaciju. Trendovi se mijenjaju, a ni ugostiteljska industrija nije imuna na te promjene. Evolucija hotelskog dizajna je dosljedna. Elementi dizajna mijenjaju se kao rezultat dizajnerske sklonosti, fokusa na tehnologiju i ekološki svjesniji, jer su to stvari koje su važne za sljedeću generaciju putnika.

Trenutno stanje?

Znamo zašto se promjena dešava, ali kakvo je trenutno stanje? Hoteli postaju zanimljiviji, više umjetnički i savremeniji. Nije udobnost i lakoća ono što putnike tjera da troše više novca na hotele, nego interes. Elementi interijera koji ulaze u hotelsku sobu i dizajn zajedničkih područja usmjereni su na izvorne karakteristike, lokalne umjetnike i tehnologiju, kako bi se zadržao korak s trendovima.

Boja: Umjesto neutralnih tonova s ​​prugama, mnogi hoteli prihvataju plavu, narančastu, žutu, i sl. kao glavnu komponentu u njihovom interijeru. Hoteli su se usmjerili prema zanimljivom i minimalnom dizajnu koji će privući pažnju gostiju.

Tekstura: Uzorci su nekada bili glavna karakteristika  u dizajnu hotela. Sada, mnogi dizajneri hotela prije biraju teksturu, nego uzorak. Teksture mogu ponuditi puno više elemenata dizajna i zbog toga postaju etetski više primamljivi.

Vintage: Vintage možda izgledati kao kontrast modernom, ali postoji sredina kada je riječ o vintage dizajnu u modernom svijetu. Ljudi vole dizajn s pričom koja ih čini nostalgičnim. Vintage upravo tu nalazi svoju primjenu za privatni prostor ili hotelski dizajn.

Zelena gradnja: Going green je postao popularan na dva načina. Prvo, budući da je ekološki svjesniji, preuzeo je prednost nad određenim sadržajima koji su ušli u dizajn. Na primjer, veći prozori za više svjetla i manje papirnih proizvoda u sobama, nekoliko su načina na koje dizajn koristi razne ekološki prihvatljive opcije. Drugo, stvarni zeleni elementi dizajna postaju popularni kao opće dobro. Zeleni zidove i krovovi, te žive karakteristike drveća i biljaka čine prostor toplijim i življim.

Tehnologija: Tehnološka komponenta je glavna odlika savremenog dizajna. Hoteli mogu koristiti dizajn geometrijskih svjetiljki, koje vjerovatno imaju i dodatak za smartphone. Umjetničke su karakteristike važne, ali i tehnološki elementi.

Novi lobi: Ne mijenjaju se samo  arhitektonski elementi i dizajn soba, nego i sam lobi. Ovi prostori postaju sve komunalniji, uz održavanje tehnoloških i umjetničkih prioriteta. Putnici bi se trebali osjećati dobrodošlo unutar ovih prostora, te dobiti predstavu o samom dizajnu unutar hotela.

Šta slijedi?

Ono što slijedi za dizajn interijera za ugostiteljsku industriju je tajna, ali ako se trendovi nastave kretati u istom smjeru, možda će fokus više biti na lokalnom rastu. To znači vrednovanje mišljenja umjetnosti i prilagodbe lokalnih glasova i domaćih dizajnera na svakoj lokaciji, a ne samo dekoratora. Putnici su predvidjeli određeni dizajn koji je bio uobičajen među svakim hotelijerskim lancem bez obzira na lokaciju. Ono što će se dogoditi jeste da će se hoteli pokrenuti iz uniformnosti ka umjetničkoj slobodo koja vrednuje umjetnost i kulturu svog položaja.

Uz lokalni talent dolaznih dizajnera interijera, hoteli imaju slobodu pretvoriti svoje prostore u nešto posebno i jedinstveno. Kanađani, primjera radi, nude očaravajući dizajna interijera koji mijenja igru. Održavanjem ovih nacrta vezanih uz lokalni talent, hoteli mogu podržati svoju lokalnu privredu i uspješne zajednice dizajnerskog interijera dostupne na dohvat ruke. Uz popularnost usluga homesharinga, imperativ je da hoteli ostanu u skladu s potražnjom za maštovitim boravcima.

S naglaskom na umjetnost i sve jedinstvene stvari koje će poboljšati iskustvo putnika, tematski dizajn može učiniti puno za hotelijerstvo. Postoje odijeli koji su tematski, umjetnički hoteli i pop kultura koji stvaraju boravak koji je više od iskustva, umjesto samo klasičnog mjesta za prenoćište. Čak i špilja- hotel, airstream hotel i hotelski balon – ti hoteli nisu dio samog boravka, oni su odredište. Budući da više putnika želi imati autentičan boravak.

Svaka soba svakog hotela bez obzira na brend imala bi isti kostur s malo drugačijim karakteristikama. Putnička soba i dalje bi ostala sa istim funkcijom. Danas je nastupila nova era hotelskog dizajna interijera. Danas se hotelijeri kreću iznad istih, starih elemenata i rade na stvaranju nečeg drugačijeg. S promjenama postavki, hotelska industrija sluša. Sada i u budućnosti, dizajn hotela će imati fokus na tome kako dizajn može stvoriti iskustvo.

m-Kvadrat

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE