spot_img

Odlaže se izgradnja autobuske stanice

odlaze-se-izgradnja-autobuske-stanice-0703Izgradnja nove autobuske stanice na Novom Beogradu se pomjera, što odlaže i raseljavanje postojeće BAS i „Lastine” stanice. Odabrani izvođač je u petak (03.03.2017) trebao da završi projektnu dokumentaciju za zgradu autobuske stanice, međutim, od Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda tražili su produženje rokova. Novi datum za izradu tehničke dokumentacije pomjeren je za maj, dok će cjelokupan posao biti završen umjesto u julu, pet mjeseci kasnije – u novembru.

U Odluci koju je prjije pet dana donijela Direkcija za građevinsko zemljište navodi se da je zahtjev izvođača za produženje rokova opravdan.

Grupa domaćih preduzeća – Saobraćajni institut CIP, Meta Balkan, Geomehanika i Krip inženjering, predvođeni firmom Bajvesen iz Lazarevca, uslove za izradu tehničke dokumentacije dobila je sa zakašnjenjem. Takođe, naručilac posla nije na vrijeme izdao neophodan nalog, uputstva i odobrenja. Osim toga, prilikom izrade Idejnog rješenja za pribavljanje lokacijskih uslova, projektant je naišao na niz problema, kao što su visinska kota objekta autobuske stanice, koja mora biti spuštena. I pozicija postojećeg vodovodnog i kišnog kolektora koja onemogućava povezivanje zgrade kako je predviđeno konkursnim rješenjem, jeste jedan od problema koji je usporio projektante.

Predviđeno je bilo da oni za sedam mjeseci otkako su uvedeni u posao urade projektno-tehničku dokumentaciju za izgradnju objekta autobuske stanice sa podzemnom garažom, peronskog prostora i staničnog trga sa pripadajućom infrastrukturom.

Planirano je da stanični objekat ima osnovne sadržaje neophodne za putovanje – informacije, kupovinu karata, toalet, garderobu, hol, pješačke staze do peronskog prostora, pasarele ka stajalištima javnog gradskog saobraćaja. Prolazi treba da budu prilagođeni za kretanje putnika sa prtljagom, opremljeni pokretnim trakama i liftovima. Javna garaža treba da ima najmanje 200 parking mjesta u podzemnoj etaži. Potrebno je obezbjediti i mjesta za dolazne i polazne perone prigradskog, međugradskog i međunarodnog saobraćaja.

Izvor: Gradjevinarstvo.rs

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE