Osnivanje građevinske kompanije

Razmišljate li o pokretanju građevinske kompanije? Ako razmišljate o tome, morate uzeti u obzir nekoliko stvari prije nego što uskočite u svoj novi uzbudljivi poduhvat. Evo osnovnih koraka koje biste trebali poduzeti na svom putu ka pokretanju i razvoju vašeg građevinskog biznisa.

Procijenite potrebe tržišta za uslugama vaše buduće kompanije

Prvo što biste trebali učiniti prije bilo čega drugog jest dubinsko istraživanje tržišta. Trebaju li klijenti usluge koje želite ponuditi? Bez obzira na to hoće li vaša kompanija biti savjetnik za saobraćajni inženjering, kompanija za projektovanje konstrukcija ili izvođač građevinskih radova, nema smisla da je pokrećete ako nema tržišnog potencijala.

Imajte pravi balans poslovnih i tehničkih vještina u svom timu

Svaka kompanija mora imati pravu mješavinu poslovnog umijeća i tehničkih vještina da bi rasla i napredovala. Ako imate jednog ili više partnera, onda bi jedan od vas trebao preuzeti vodstvo u razvoju poslovanja i mora imati dobre poslovne vještine. Ako ste svi tehnički nastrojeni i nemate poslovnih i upravljačkih vještina, možda ćete imati problema.

Tehničke vještine definitivno su kamen temeljac vaše građevinske kompanije kada je riječ o održavanju dobre reputacije isporukom kvalitetnih radova, ali samo te vještine nisu dovoljne.  Ima mnogo osnivača kompanija sa lošim poslovnim i upravljačkim vještinama čije kompanije nikada nisu prerasle određenu granicu, dok su kompanije predvođene inženjerima s dobrim poslovnim umijećem prerasle u srednje do velike kompanije.

Kako početi?

Ako su postavljene vaše osnove, dobro je započeti svoju kompaniju. Osim očiglednih zahtjeva za pronalaženjem prave strukture kompanije i poštivanjem pravila vašeg lokalnog / nacionalnog tijela inženjerske organizacije, vrijeme je da odete po svog prvog klijenta. Mnogi osnivači osnivaju svoje kompanije kada već osiguraju svog prvog klijenta, ali svejedno će vam ih trebati više. Poradite na svojim profesionalnim odnosima, izgradite svoju mrežu, prisustvujte događajima i postavite svoje marketinške osnove. Štaviše, ojačajte svoje temelje uz opcije osiguranja za vaše usluge.

Pronalaženje mogućnosti za građenje kako bi se razvio biznis

Kontinuitet je ključan. Nakon što osigurate svojih prvih nekoliko projekata, nastavite težiti odnosima s klijentima i stvarajte nove. To je trajni i neprekidni napor koji čak i najveće kompanije na svijetu nikada ne zaustavljaju.

Vaši će prvi klijenti najvjerojatnije biti lokalne partnerske kompanije, vlasnici domova i agenti za nekretnine, a ako ste razmišljate nekonvencionalno, možda ćete raditi s međunarodnim klijentima kojima je potrebna vaša stručnost putem freelance web stranica poput Upworka, gdje mnoge startup kompanije i inženjeri ili arhitekte dobiju prve klijente. Tada biste trebali potražiti veće i bolje mogućnosti u velikim građevinskim projektima u vašem području stručnosti. Budite u toku sa novim projektima u vašem gradu i šire i podnosite ponude  svo vrijeme dok ne ostvarite glavni pogodak. Držite oči otvorene, budite proaktivni i tražite nove mogućnosti.

Ako sve učinite kako treba, uspjet ćete. Vaša je kompanija u vašim rukama, zato napravite dobru stvar i započnite svoj novi posao.

print