Za magazin M-kvadrat govorio je Jasmin Huremović, Country Sales manager YTONG BH d.o.o sa kojim smo razgovarali o poslovnim izazovima sa kojima se susreću on i njegova kompanija, ali i o zacrtanim ciljevima za naredni period.
Građevinarstvo čine različiti elementi koje odlikuju mnogostruke primjene i principi korištenja. Kako YTONG BH d.o.o. u svom spektru djelovanja uspijeva pokriti sve te aspekte?
“Kako ste i sami napomenuli, zaista je širok spektar različitih detalja i načina primjene različitih materijala u građevinarstvu. Moderna arhitektura, visoki standardi, kao i zahtjevne tehničke karakteristike samih objekata, od učesnika u gradnji zahtjevaju posvećenost svakom specifičnom elementu, svakom detalju. Prošla su vremena kada su se objekti pravili čisto da zadovolje osnovne potrebe. Komfor je danas, u svakom smislu, standard u građevini a ne luksuz. Komfor je širok pojam koji podrazumijeva, ne samo udobnost u domu, već i činjenicu da taj dom zadovoljava sve potrebe kupca kao sto su toplinska izolacija, zvučna izolacija, požarna otpornost i slično. Tek kada su zadovoljeni svi ovi zahtjevi možemo reći da imamo potpuni komfor u pravom smislu te riječi.
Danas su arhitektura i građevinarstvo poslovi koji podrazumijevaju da klijentima i tržištu možete ali i morate ponuditi široku paletu različitih rješenja koja su napravljena tako da zadovoljavaju apsolutno sve potrebe klijenta ali i krajnjih korisnika prostora. Individualni pristup svakom klijentu i svakom objektu je od krucijalne važnosti u našem poslovanju. Neophodno je da se razumiju u potpunosti sve želje i zahtjevi klijenta te da rješenje koje se ponudi klijentu zadovoljava i premašuje te potrebe. Kroz širok portfolio naših proizvoda u mogućnosti smo da zadovoljimo apsolutno sve potrebe naših klijenata, ali i da pratimo stroge standarde i pravila u građevinarstvu.”
Diversifikacijom portfolija proizvoda, YTONG BH d.o.o. zaokružuje i kompletira ponudu u području građevinskih materijala. Od termoizolacije, preko zvučne izolacije, pa do ekološke prihvatljivosti. Zašto ste se odlučili baš za tu strategiju i šta vam je finalni cilj?
“Kako sam već ranije rekao, želimo da tržištu ponudimo kompletno rješenje. Naš portfolio proizvoda je dosta širok. YTONG potobeton je materijal za zidanje svih vrsta zidova koji odlikuju vrhunska toplotna izolacija, požarna otpornost, seizmička otpornost, paropropusnost i slično. Materijal je izuzetno lagan i lako obradiv sto omogućuje daleko bržu gradnju. Silka kao materijal za zidanje, našim klijentima nudi vrhunske performanse po pitanju zvučne izolacije, izuzetno velike nosivosti, požarne otpornosti.
Multipor kao termoizolacioni materijal, pored vrhunskih termoizolacionih svojstava, odlikuju visoka požarna otpornost i paropropusnost što omogućuje njegovu primjenu, ne samo kao ETICS fasade, odnosno vanjske fasade, nego i primjenu s unutrašnje strane zida. Svi naši brendovi se odlikuju činjenicom da su potpuno prirodni i ekološki materijali koji zadovoljavaju najstrože europske i svjetske standarde. Naš fokus nije pojedinačni element u građevini, naš fokus je na rješenju. Mi nudimo rješenja u građevinskom sektoru. Konačni cilj naše kompanije, ali i svih nas pojedinačno, je opisan kroz naš slogan. Tri brenda, jedan cilj. Održiva gradnja.”
Kao jedna etablirana kompanija sa provjerenim proizvodima i stalnim kupcima, ponekad je teško pronaći nove izazove i ciljeve. Kojim vodama će YTONG BH d.o.o. brod ploviti u narednih 5 godina u Bosni i Hercegovini? Šta su naredni izazovi?
“Arhitektura i građevina su dosta dinamične oblasti poslovanja i postojanja. Nikada nije dosadno i monotono. Svaki objekat je izazov sam po sebi. Pored toga, konstantno dolazi do promjena po pitanju tehničkih zahtjeva za objekte. Zahtjevi i standardi postaju sve strožiji, a praćenje i zadovoljavanje istih je uslov uspjeha u budućnosti.
U narednom periodu pred nama je zadatak da ostanemo tamo gdje smo se svojom radom zasluženo našli, a to je da smo na tržištu prepoznati kao tržišni lideri u sektoru u kojem poslujemo. Prepoznati smo kao kompanija koje ne samo da prodaje i proizvodi građevinske materijale, nego kao kompanija koja nudi rješenje. Prepoznati smo kao Solution provideri. Konstantan rad na unapređenju, kako portfolia proizvoda, tako i usluga koje nudimo klijentima, su naš zadatak ali i obaveza prema našim poslovnim partnerima i tržištu.”
Građevinska sezona je u punom povoju. Gradi se širom BiH, a nas zanima koji su to najveći i najbitniji projekti koje biste vi izdvojili, a u kojima sudjeluje YTONG BH d.o.o.?
“Zaista je veliki broj objekata na kojima mi isporučujemo naša rješenja i materijale. Jako je teško izdvojiti neke objekte a da se drugi zapostave ili zaborave, ali bih izdvojio objekte Cassa Jelena, Starčevica, Cardiff residence i Oaza u Banja Luci, Tuzla Tower i Pecara u Tuzli, Anika i Doboju, Stan projekt i Simpto u Istočnom Sarajevu, Erg u Sanskom Mostu i naravno tu su mnogi drugi objekti.”