Proširena Realnost : Budućnost gradnje

Očekuje se da će tržište „Proširena Realnost“ (eng. Augmented Reality) dostići 60,55 biliona dolara do 2023-e godine, dok tehnologija ubrzano mijenja način na koji arhitekti i inžinjeri rade.

 

„Proširena realnost“ (PR), također poznata kao prostorno računanje brzo raste i širi se u neograničeni broj poslovnih i industrijskih aplikacija.

Prostorno računanje se koristi kao širok pojam da se opiše način na koji čovjek ima interakciju s kompjuterima u istom okruženju. Drugim riječima, mašine za prostorno računanje zauzimaju isto mjesto kao i ljudi.

Sistem Proširene Realnosti stvara fizičku prisutnost digitalnih medija kroz interaktivni dizajn i način rada.

Očekuje se da će tržište „Proširena Realnost“ dostići 60,55 biliona dolara širom svijeta do 2023-e godine, čija će godišnja stopa rasti do 40.29%  u predviđenom periodu između 2018. i 2023. godine. Sve veće interesovanje i ulaganje velikih tehnoloških kompanija direktno je povezano s rastom tržišta Proširene Realnosti. Sveukupno, tržište Proširene Realnost će rasti do 2023. godine zahvaljujući povećanom korištenju pametnih telefona, tableta i drugih komercijalnih, potrošačkih uređaja koji se koriste za implementaciju PR tehnologije.

Uz povećanu potražnju za PR u zdravstvenim ustanovama, maloprodaji i elektronskoj trgovini, javlja se mnogo mogućnosti i povećana potražnja za PR-om u arhitekturi i industrijskim preduzećima.

Velike kompanije koje su uključene u ulaganje u PR su Google, Apple, Intel, Samsung i Facebook.

Proširena Realnost : Nije samo za igrice

PR tehnologija omogućava ljudima i mašinama interakciju i međusobnu saradnju, uz koju je moguće stvoriti krajnji produkt koji će promijeniti način na koji se biznis predstavlja.

Virtuelna Realnost (VR) i Proširena Realnost više ne služe samo za igrice i igranje. Oni „mijenjaju igru“ i pokazuju svoje mogućnosti u skoro svakom industrijskom sektoru.

Tehnologija Virtuelne, Proširene i Mješovite Realnosti porasla je veoma brzo zadnjih nekoliko godina, od prostora uobičajene zabave i igranja u uspješno poslovanje, uključujući pametno planiranje grada.

Planiranje Pametnog Grada : Proširenje mogućnosti

U industriji izgradnje i konstrukcije, na primjer, tehnologija može pomoći u razvijanju pametnih gradova uz pomoć Proširene Realnosti, koja postaje sastavni dio procesa konstrukcije.

Gradovi skupljaju ogromne količine informacija. PR omogućava da se vide te informacije. Uz pomoć PR-a, arhitekti pronalaze kreativnije i konkretnije načine da pokažu i predstave svoje projekte, i kako oni izgledaju u stvarnom životu, stvarajući privlačnu vizualizaciju, što pomaže u donošenju bržih odluka.  To može biti izgradnja novog prevoznog centra ili sljedećeg nebodera u gradu; u svakom slučaju korištenje PR-a olakšava posao.

Modeli PR-a u projektima konstrukcije

Uz pomoć PR platformi za poslovanje, sada je lahko dizajnirati projekat pametnog grada. „WakingApp“ je profesionalni PR studio koji omogućava stručnjacima kao što su graditelji i arhitekti da koriste, sve popularniju, Proširenu Realnost.  Projekti se mogu vizualizirati prije izgradnje što pomaže u izbjegavanju mnoštva grešaka.

Ono što je interesantno u vezi s WakingApp tehnologijom jeste da kreatori i dizajneri ne moraju imati prethodno iskustvo s kodiranjem, da bi mogli uspješno i lahko koristiti ovaj uređaj. Oni mogu veoma brzo stvoriti kvalitetan PR proizvod da bi pokazali svoje projekte konstrukcija, čak i s ograničenim znanjem o kodiranju.

m-Kvadrat

print