Samouslužna praonica

Niko u autopraonici ne misli o podu na kojem stoji.

Proces pranja automobila do 500 automobila dnevno i za svaki  automobil je potrebno po 600 litara vode. Osim toga, visokotlačni čistači ispaljuju tu vodu sa 120 bara na svemu što se nalazi u ovoj praonici. Praonice su svakodnevno pod  velikim   opterećenjem – automobil za automobilom, te  pranje pod visokim tlakom.

Niko u autopraonici ne misli o podu na kojem stoji. Na kraju je riječ o automobilu i njegovoj čistoći. Ali podovi u praonicama moraju podnijeti mnogo. Ulje, benzin, dizel, sol za odmrzavanje, sapunica, kao i druge hemikalije utiču na pod tokom svakog ciklusa pranja. U ovim slučajevima nedozvoljava se upijenje bilo kakve tečnosti u podni sistem, tj. potreban vodotporan završni sloj koji će onemogućiti upijanje.

Idealan podni sistem za autopraonice je VIASOL DECK RAPID. Ovaj sistem u svom sastavu sadrži  hidroizolacioni sloj koji osigurava nepromočivost poda,  brzo vezuje na niskim temperaturama i visoko otporan je na abrazije i hemikalije. Poseban habajući sloj osigurava vrlo dobru otpornost na klizanje, što je apsolutno neophodno za (samouslužno) pranje automobila kako bi se spriječile ozljede. To omogućava pješacima i osoblju da se sigurno kreću u autopraonici. Sistem VIASOLDECK rapid je u skladu sa evropskim normama  DIN EN 1504-2 i DIN V 18026, klasa OS 11a (OS Fa) i RILI SIB 2001, klasa OS10 kao pokretna vodena izolacija i stoga je idealan za svaku autopraonicu.

Visoko tečna membrana, koja se nanosi pomoću specijalne dvokomponentne mašine za vruće prskanje, omogućava besprijekorno spajanje poda i zida, kao i ostalih dijelova instalacije. Druga prednost je brzo vrijeme reakcije, koje omogućava lakše  premazivanje vertikalnih površina, a omogućuje i nanošenje veće debljine sloja kako bi se stvorilo funkcionalno brtvljenje. Sistem dinamičkog premošćavanja pukotina VIASOLDECK rapid je dokazan za klasu B4.2 na -20 ° C.

IZDVOJENO O SISTEMU

debljina sistema: 4,5 – 5,5 mm postoji mogučnost varijanti debljina i struktura

  • Brzo vezivanje i na niskim temperaturama
  • Premoščavanje pukotina po normi EN 1062-7 klasa B4.2 (-20°C) i RILI SIB klasa IV
  • Bezšavna površina sa tečnom membranom za pouzdanu hidroizolaciju
  • Visoka otpornost na habanje
  • Dobra hemijska otpornost (ulje, sol za odleđivanje, benzin, dizel)
  • Površine otporne na klizanje za promet automobila i pješački promet
  • Dostupno u više boja
  • Vrlo visoka boja i UV stabilnost sa PU
  • Klasa vatrootpornosti Bfl-S1

VIASOLDECK 11a plus

Sistem za premazivanje parkirnih površina sa odvojenim membranama i zaštitnim premazom sa poboljšanim svojstvima za premošćavanje pukotina (klasa B 3.2) za višeetažna parkirališta za izložene i intermedijalne palube i trotoare na mostovima sa pješačkim i vozilima.

Prema EN 1504-2 i DIN V 18026, klasa OS 11a / OS Fa.

Debljina sistema: 4,0 – 4,5 mm Moguće su varijacije u strukturi i debljini sistema

VIASOLDECK 11b plus

Sistem za premazivanje parkirnih površina sa kombinovanim membranskim i habajućim premazom sa poboljšanim karakteristikama za premošćavanje pukotina (klasa B 3.2) za višeetažna parkirališta u srednjim palubama sa pješačkim i vozilima.

Prema DIN EN 1504-2 i DIN V 18026, klasa OS 11b / OS Fb.

Debljina sistema: 4,5 – 5,5 mm Moguće su varijacije u strukturi i debljini sistema

Za više informacija kontaktirajte Tenzo doo,  info@tenzo.ba ili  pozovite  051 323 680.

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE