spot_img

Savjeti za projektovanje akustičnih stanova na abnormalno bučnim loakcijama

Stephen B Jacobs grupa sa sjedištem u New Yorku gotovo je završila gradnju dvostrukog tornja. Ova dva tornja će sadržavati 467 jedinica, uključujući 13 spratova posvećenih najvećem zajedničkom razvoju u Sjevernoj Americi. Ono što čini ovu zgradu tako jedinstvenom je kako su arhitekti i inženjeri osmislili rješenje za prevladavanje buke koju su stvorili tri linija podzemne željeznice koja se nalazi u blizini. Saznajte kako je ova kompanija uspjela smanjiti nivo buke na gradilištu:

Programsko prostorno planiranje

Astrachan je najprije objasnio okolni kontekst na ovom gradilištu: područje se nalazi tamo gdje se tri linije podzemne željeznice razilaze, a na sjecištu nekoliko prometnica. Ova kompanija je odma shvatila da bi projekat apartmanskog kompleksa trebao biti izuzetno inovativan i pažljivo planiran kako bi se smanjila buka u području gradilišta što je više moguće.

Jedan od prvih koraka koji su poduzeli kako bi se smanjila buka bilo je premještanje otiska zgrade što je moguće dalje od željeznice. SBJGroup je tada osmislio javne prostore i sadržaje koji bi mogli tolerisati buku, kao što je dvorana na donjem nivou. Na vrhu, na 43 spratu su apartmani, rooftop salon i druga željena mirna područja, daleko su od dometa buke.

Arhitektonski dizajn

Elementi korišteni u projektovanju zgrade također su odigrali veliku ulogu u smanjenju buke. Astrachan je objasnio kako je dizajnerski tim brzo shvatio da će prozori biti “slaba karika“ i trebali bi na neki način utjecati na dizajn zgrade. Tim je osmislio različite veličine prozora koji omogućuju različite nivoe buke, ovisno o programu unutar prostora. Prozori na nižim nivoima su dimenzija 0,9 x 1,5 m i dopuštaju samo minimalnu penetraciju buke. Kako se spratovi penju, tako se povećava veličina prozora, dok staklo u potpunosti ne obavije zgradu na vrhu. 37. sprat također ima pregrade koji ne samo da dozvoljavaju još ugodniji prostor, nego i smanjenjuju buke na višim nivoima zgrade.

Akustični inženjering

SBJGroup je slijedio City Noise Code koji je osmišljen kako bi smanjio stvaranje buke ili održavanje prekomjernih i nerazumnih i zabranjenih zvukova unutar grada, što utječe i predstavlja prijetnju javnom zdravlju, udobnosti, sigurnosti i prosperitetu ljudi u gradu. Kod navodi da nivo zvuka u bilo kojem području ne smije prijeći 35 decibela. Za referencu, normalan šapat je oko 30 decibela i tipične prometne mjere kreću se od 70 do 85 decibela. Da bi poduzeli korak dalje u smanjenju konstantnog proboja buke, arhitekti u SBJGroupu sastali su se s timom akustičnih inženjera iz AKRF-a i koristili tehnologiju koja je simulirala zvukove zveckanja podzemnih željeznica kroz različite staklene ploče kako bi pronašli najbolje rješenje problema buke. Zajedno su preuzeli novu prilagodbu postojeće tehnologije, trostrukim ostakljenjem stakla, što je rezultiralo nivoima buke od 37 decibela od 23 sprata do krova i 39 decibela od prizemlja do 22. sprata.

m-Kvadrat

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE