spot_img

Senad Sejdić, direktor kompanije Grakop: Izgradnjom puteva doprinosimo sveukupnom razvoju zemlje i dobrobiti svih njenih građana

Slogan kompanije Grakop je ‘’Graditelj vaših puteva’’. U toku je građevinska sezona i kompanija radi na velikom broju gradilišta. O aktuelnim i najavljenim projektima, sloganu kompanije, te misiji poslovanja, za portal m-Kvadrat govori direktor kompanije Grakop, Senad Sejdić.

Senad Sejdić, direktor kompanije Grakop

  1. Za početak, recite nam čime se bavi kompanija Grakop?

Grakop je domaća građevinska kompanija koja se bavi poslovima niskogradnje. Fokus naših radova su izgradnja cesta, te zimsko i ljetno održavanje puteva. Osim niskogradnje, u okviru kompanije posluju i tehnički pregled vozila i benzinska pumpa. Također,  imamo i vlastitu servisnu radionicu u kojoj se vrši veći dio radova vezano za servisiranje i opravku naših vlastitih vozila i mehanizacije.

  1. Koja je misija postojanja i poslovanja kompanije?

Svoju misiju Grakop ostvaruje zadovoljenjem potreba i želja zainteresovanih strana u projektima u oblasti niskogradnje i usluga. Smatramo da izgradnjom puteva doprinosimo sveukupnom razvoju zemlje i dobrobiti svih njenih građana.

  1. Slogan kompanije je ”Graditelj vaših puteva“? Da li je to temeljno načelo poslovanja i na šta konkretno ovaj slogan upućuje?

Mi smo domaća BH kompanija koja želi biti dio priče stvaranja bolje cestovne infrastrukture u zemlji, boljih uslova komunikacije i putovanja. Kao što sam već rekao, to su jako bitni faktori za razvoj ekonomije zemlje kao i za kvalitet života svih nas. Ceste su oduvijek spajale ljude i bila javna dobra, tako da mi na izgradnju cesta gledamo kao na  posao koji donosi dobro svima.

  1. Koji su to standardi koje je kompanija Grakop uvela u svoje poslovanje?

Mi u Grakopu smatramo da je standardizacija jedan od uslova za  dobro i kvalitetno poslovanje. Kvalitetu usluge, uz nastojanje da se zadovolje, pa čak i prevaziđu očekivanja korisnika, nastojimo ostvariti uz pomoć ISO standarda. Kroz politiku kvalitete u zadnjih 6 godina, uz redovne kontrole od strane ovlaštene certifikacijske kuće, provodimo slijedeće standarde:

–  ISO 9001:2008 – sistem upravljanja kvalitetom prema zahtjevima normi,

–  ISO 14001:2004- sistem upravljanja zaštitom životne sredine,

– BH OHSAS 18001:2007 – sistem upravljanja zaštitom životne sredine.

Nedavno smo uspješno prošli još jednu redovnu godišnju provjeru ISO standarda koju je radila certifikacijska kuća TUV Adria. Oni su naša partnerska kuća od samog uvođenja ISO standarda i zajedno sa njima za narednu godinu planiramo uvođenje novog standarda ISO 9001:2015.

  1. Prema Vašem mišljenju, kako potencijale i resurse kojim ovo društvo raspolaže organizovati i usmjeriti u pravcu cjelovitog zadovoljenja zahtjeva i očekivanja klijenata?

Na sličan način kao što je kompanija radila i do sada, ulaganjem prije svega u ljude. Redovno imamo svoje stipendiste, od kojih je jedan dobar dio svoj prvi posao našao baš u našoj kompaniji. Ponosni smo što neki od naših bivših stipendista rade sada već i duže od 10 godina u našoj kompaniji. I danas imamo stipendiste i otvorena vrata za mlade ljude koji su voljni učiti i raditi. Naravno, tu je i obavezno ulaganje u modernizaciju poslovanja. To podrazumjeva kontinuirano obnavljanje mehanizacije, ulaganje u infrastrukturu, a zatim poboljšanje poslovnih procesa kroz informatizaciju. Ovo je digitalno doba i svjesni smo da su računari i internet sredstva rada čak i kada je vaš posao na gradilištu. Jačanje IT strukture i uvođenje novih IT tehnologija u biznis je moja posebna zadaća s obzirom na to da ja kao diplomirani inženjer elektrotehnike imam određeno znanje i iskustvo na tom polju.

  1. Šta Vi mislite, kako nastaje kvaliteta i kako uopšte održati kvalitetu?

Kvalitet je vrlo često subjektivna kategorija, naročito kada se govori o uslugama.  Tu se uglavnom postavlja pitanje šta kupac ili klijent očekuju od pružaoca usluge. Tada je na nama da prepoznamo očekivanja klijenta i da se potrudimo u najmanju ruku da ispunimo očekivanja, a po mogućnosti i da ih premašimo. Dakle, kvalitetu usluge i/li izvršenih radova određuje zadovoljstvo klijenta. Naravno, postoje i objektivna mjerila kvaliteta, a u našem poslu to su na primjer debljina i sastav asfalta, nabijenost, ravnost podloge, itd. To su stvari koje su mjerljive i koje potvrđuju certifikovane laboratorije. Međutim, kada radite ozbiljno, u skladu sa normama i standardima to su jednostavno stvari koje se podrazumjevaju i ne smiju ni dolaziti u pitanje.

  1. U okviru svoje djelatnosti veliki značaj kompanija Grakop daje izgradnji? Na kojim ste projektima trenutno angažovani?

U toku je građevinska sezona i angažovani smo na velikom broju gradilišta. Pored radova redovnog održavanja cesta na općinama Centar i Trnovo, neki od značajnih projekata koji su trenutno aktuelni su sanacija klizišta u ulici Stolačka, Sarajevo; zatim izgradnja kružnog toka kod bolnice Jagomir u Sarajevu; izgradnja vodovoda u naselju Nahorevo, Sarajevo; vanjsko uređenje kruga firme Šumarstvo Ljuta, Ilidža; izgradnja parkinga u krugu Opće bolnice „Prim. dr. Abdulah Nakaš“, Sarajevo, itd.

  1. Koje biste projekti na kojima ste do sad radili, izdvojili kao iznimno važne?

Rekao bih da je svaki projekat važan, ali oni najveći su svakako i izazov za kompaniju i naše uposlenike. Neki od poslova koje uvijek rado spominjemo su redovno zimsko i ljetno održavanje cesta na području Općine Trnovo, na kojima smo angažovani u kontinuitetu zadnjih 16 godina. Sa Općinom Centar Sarajevo imamo ugovore o održavanju cesta u zadnjih 10-tak godina, gdje smo radili rekonstrukcije, asfaltiranja i sanacije mnogobrojnih ulica. Učestvovali smo i u izgradnji autoputa i to na pod-dionici Lepenica-Suhodol, kao podizvođač radova, i tako dalje.

  1. Ko su Vaši poslovni partneri? Na kojim projektima s njima sarađujete?

Sarađujemo sa brojnim firmama i institucijama, kako državnim tako i privatnim. Neki od naših najvećih partnera su svakako Općina Centar Sarajevo, Općina Trnovo, Općina Kiseljak, Općina Novi Grad Sarajevo, Zavod za izgradnju KS, Direkcija za puteve KS, Kantonalna direkcija za puteve SBK, Direkcija za ceste FBiH i mnogi drugi.

  1. Koji je recept za uspjeh? Kako uspostaviti i održati uspješno i kvalitetno poslovanje?

Grakop je je porodična kompanija čiji su temelji postavljeni prije 23 godine. Uspješno poslovanje svih ovih godina održava se kroz predanost poslu, jasnu viziju uspjeha , saradnju i zajednički cilj svih ljudi koji čine našu kompaniju. Kvalitetno poslovanje je imperativ kojem težimo i koji dokazujemo u svakom našem projektu.

  1. Imate li nešto za kraj dodati, što biste voljeli podijeliti s našim čitateljima?

Volio bih uputiti poruku mladim ljudima koji upisom na fakultet ili školu donose najvažnije životne odluke. Građevinski sektor nudi mogućnosti  za  inžinjere građevine, mašinstva, elektrotehnike.  Dobar odabir škole ili fakulteta otvara brojne mogućnosti i u Bosni i Hercegovini i odlazak se onda ne čini kao jedina mogućnost za uspjeh.

m-Kvadrat

 

POVEZANI ČLANCI

Comments

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime

NOVE OBJAVE