Pokušavate privući potencijalne klijente na vašu web stranicu, ali ne uspijevate? Pa, jeste li ikada pomislili da web stranica nije orijentisana na potrebe klijenta?
Vaša web stranica mora biti privlačna za potencijalne klijente s njihove tačke gledišta, a ne s vaše strane. Ali sačekajte, koje je njihovo gledište? Šta oni traže?
Arhitekti često pribjegavaju prikazivanju svojih portfelja na svojim web stranicama, a ne ispunjavanju potreba potencijalnih kupaca koji posjećuju te web stranice. Vaše posjetitelje nije briga za vaša postignuća, važno im je samo kako im zapravo možete pomoći da dobiju ono što trebaju i žele.
Jeste li ikad čuli za pojam „Lead Generation“? Pa, to je fraza u marketingu koja predstavlja proces pronalaženja potencijalnih kupaca za proizvode ili usluge kompanije. Lead Generation pretvara izglede na pretraživaču u kupce. To je ključni element za postizanje uspjeha vaše web stranice.
Dakle, ako želite svoju web stranicu učiniti privlačnijom za klijente, evo nekoliko savjeta:
1.Ne fokusirajte se na sebe, svoj rad ili biografiju. Ukratko, nemojte izrađivati brošure od svoje web stranice. Ako niste poznati arhitekt, ljudi neće tražiti vaša postignuća. Trebali biste biti arhitekt koji im se sviđa i kojem vjeruju. Fokusirajte se na davanje informacija o uslugama koje nudite. Na primjer, na svojoj web stranici možete imati ponudu za „besplatno modeliranje kuće“.
- Korisni sadržaj vaše web stranice mora biti privlačan za potencijalne klijente. Članci ili postovi na blogovima koji raspravljaju o nečemu poput “Kako odabrati prave materijale za završnu obradu vaše kuće” mogu privući pažnju više od vašeg portfelja.
- Privucite pažnju stavljanjem oglasa za vašu web stranicu na internetu. Pored toga, možete koristiti SEO (optimizaciju za pretraživače). SEO razmatra kako rade pretraživači i šta ljudi pretražuju.
- Omogućite lak kontakt između vas i potencijalnih klijenata. Postavite obrazac za slanje upita e-mailom, komentare na blogu ili link do vaših profila na društvenim mrežama. Pristup društvenim mrežama važan je za dovođenje novih klijenata na vašu web stranicu.
- Znate li zašto kažu “Ne sudite knjigu po koricama”? Jer ljudi procjenjuju knjige prema koricama, a u ovom slučaju to će biti prema dizajnu vaše web stranice. Estetski ugodna i prilagođena korisniku web stranica daje puno bolji prvi dojam od obične i loše dizajnirane web stranice na kojoj se korisnici ne mogu snaći.
- Neka vaša web stranica bude prilagodljiva različitim platformama i veličinama ekrana. Drugim riječima, odlučite se za „responsive“ web dizajn, tako da se vašoj web stranici može lako pristupiti i pregledati je sa desktopa, tableta, mobilnog telefona ili bilo kojeg drugog uređaja.
Internetske web stranice su sada vrata javnosti za bilo koji posao, uključujući inženjerstvo. Prije nego što vas klijent kontaktira, vjerovatno će provjeriti vašu web stranicu i što je ona atraktivnija, više vremena će provesti na njoj. Također, što stranica izgleda profesionalnije, prijateljski i korisno, to je vjerovatnije da ćete biti kontaktirani.