Staklo u komercijalnoj arhitekturi

Danas nove tehnologije za obradu stakla pružaju nove načine korištenja ovog materijala u arhitekturi. Primijenjeno u zatvorenom prostoru, posebno u maloprodajnim objektima, staklo u različitim teksturama, bojama, završnim obrascima i nivoima prozirnosti može omogućiti nesmetan pogled na određene proizvode, sakriti privatna područja bez blokiranja prolaza svjetla i privući pažnju kupaca.

Tekstura: Privatnost, meka rasvjeta i kamuflirani proizvodi

Trgovine uvijek predstavljaju neku tajnu. U vitrinama se izlažu pažljivo odabrani proizvodi, ali ostatak je insinuiran, kako bi ih klijent otkrio. Teksturirano staklo može stvoriti ove efekte, pa je čak i moguće kombinovati različite teksture u jednom projektu kako bi se stvorio još ljepši i složeniji prostor.

Primjera radi, korištenje zakrivljenih dvostrukih ostakljenih površina sa teksturisanim staklom prekrivenim termičkim premazom, koje može poboljšati performanse stakla, te dodati tonalitet, omogućuje da se svjetlost neprekidno širi u unutrašnjosti, a istovremeno blokira izravne poglede i djeluje kao meka pozadina za proizvode predstavljene ispred.

Svjetlost: istaknite i privucite pažnju

Uključivanjem stakla u sisteme pozadinskog osvjetljenja, komercijalni prostori mogu kreativno privući pažnju potencijalnih kupaca, te imaju potencijal doprinijeti urbanoj sredini.

Boja: Predmeti i elementi u centru pažnje kroz koncept i identitet

Staklo može biti dio identiteta prostora, tako što će uključivati reflektirajuće, gravirane, pozadinski oslikane, fiksirane ili prelijevajuće boje pomoću dihroičnog sistema. Boja, dodana rasvjeti, može još više istaknuti prisutnost brenda i privući pogled prolaznika. Mijenjajući tonove, upotreba zasićenog obojenog stakla omogućuje posjetiocima da malo po malo otkriju šta se nalazi iza stakla.

print