Deceuninck pokrenuo novu kampanju kojom ističe svoju predanost održivosti
Deceuninck, jedan od vodećih svjetskih proizvođača PVC profila za prozore i vrata, pokrenuo je novu kampanju pod nazivom „Svaki prozor je bitan“, slijedeći svoju strategiju održivosti koja je u srži Deceuninckovog identiteta. Time naglašava održive aspekte svojih profila i njihov pozitivan utjecaj, kako na životnu udobnost, tako i na okoliš i naš planet. Naime, ovi vrhunski profili jamče izvrsnu izolaciju, što u konačnici rezultira uštedom i manjim računima za potrošnju energije, ali i manjim ekološkim otiskom.
Deceuninck već desetljećima veliku pažnju posvećuje smanjenju emisija CO2 u svojim proizvodnim procesima, povećavajući udio recikliranog PVC-a u proizvodnji novih profila. Krajem prošle godine, Deceuninck je dovršio petogodišnji investicijski ciklus u vlastitu tvornicu za recikliranje u Diksmuideu u Belgiji, vrijedan 25 milijuna eura, kojim je dosegnuo kapacitet recikliranja od čak 40.000 tona godišnje. Time je učinio veliki korak prema zacrtanom cilju smanjenja stakleničkih plinova za 60% do 2030. u odnosu na referentnu 2021. godinu te nultoj emisiji do 2050. godine.
Deceuninck na sajmu Fensterbau Frontale 2024. – inovativnost i predanost održivosti
Prozori s Deceuninck profilima mogu se reciklirati najmanje 8 puta što znači životni ciklus do čak 300 godina. Koliko je upotreba recikliranih materijala važna za tvrtku, kao ključan kriterij u procesima istraživanja i razvoja, Deceuninck će pokazati i na velikom međunarodnom sajmu Fensterbau Frontale 2024., koji će se održati od 19. do 22. ožujka 2024. u Nürnbergu. Tamo će, kroz cjelokupnu sajamsku prisutnost i inovativan koncept štanda koji se prostire na 550 m2 i dvije etaže, prezentirati svoju dugogodišnju predanost održivosti i kružnom gospodarstvu.
Josip Klasić, direktor Deceunincka za Hrvatsku i regiju, s veseljem najavljuje Fensterbau Frontale 2024.: „Pozivamo sve da nas posjete na Fensterbau sajmu u dvorani 6 na štandu 103 i pronađu puno inspiracije za inovativnu i održivu gradnju, jer ćemo, između ostalog, predstaviti i Elegant ThermoFibra profil bez čelika, asortiman podiznih i kliznih vrata s kompletom za brzu ugradnju. Također, posjetitelji štanda moći će doznati više o našoj predanosti održivom kružnom gospodarstvu.“
Kampanjom “Svaki prozor je bitan”, Deceuninck ističe sve konkurentske prednosti svojih profila, olakšavajući partnerima komunikaciju s krajnjim potrošačima. Ključne poruke koje se protežu kroz sve komunikacijske i marketinške kanale su održiv planet, dobrobit zajednice i dodatna udobnost doma uz uštedu kućnog budžeta.
Održiv dom je dom budućnosti
Deceuninck ELEGANT PVC profil ispunjava najviše zahtjeve u pogledu estetike, učinkovitosti i održivosti i još jednom potvrđuje da je PVC stolarija idealno rješenje koje odgovara svim suvremenim zahtjevima arhitekture i gradnje. Deceuninck profili dostupni su u različitim stilovima, bojama i izvedbama u skladu s individualnim željama i stilovima gradnje. Uz elegantan izgled, ističu se iznimnom funkcionalnošću bilo da je riječ o toplinskoj zaštiti, zaštiti od buke ili sigurnosti. Ujedno prednjače po mogućnostima recikliranja čime doprinose očuvanju resursa i smanjenju utroška energije. Upravo zato, sve svoje prednosti i kvalitete Deceuninck sada objedinjuje pod porukom „Svaki prozor je bitan“.