Znamo da osvjetljenje može donijeti emocionalnu vrijednost arhitekturi, a sada se s novim Light Mixom V-Ray 5 dizajnom može osigurati kreativna sloboda kojom trebamo „obojiti“ naš dizajn svjetlom i bojom.
Light Mix idealan je za arhitektonsku vizualizaciju i omogućava brzo i učinkovito donošenje odluka o rasvjeti. Light Mix uštedjet će vam vrijeme u proizvodnji i omogućiti vam da budete kreativniji kao umjetnik. Nije riječ samo o promjeni intenziteta i boje; radi se o oživljavanju vaših kreativnih ideja.
Šta je Light Mix i kako djeluje?
Light Mix je moćan alat koji vam omogućuje da lako prilagodite boju i intenzitet svjetala, kako za vrijeme, tako i nakon renderiranja. Uz to, imate mogućnost uključivanja i isključivanja lampica, kao i kontrolu ili promjenu raspoloženja vaše scene, sve iz jednog jedinog rendera.
Light Mix je pomalo nalik prebacivanju svih žarulja u vašem domu na pametne žarulje i kontroliranju svega s vašeg telefona. Ali u slučaju V-Ray 5, možete promijeniti sva svjetla pomoću jednostavnih prekidača – čak i nakon što završite rendere.
Da biste aktivirali Light Mix, samo dodajte VRayLightMix Render Element i odaberite kako želite da se svjetla grupiraju: kao pojedinačna, instalirana, grupna, slojevita ili ručno odaberite svjetla. Zadana opcija je “Instaced Lights”, što znači da ako su na sceni ugrađena svjetla, svaka grupa ima svoj zasebni kanal. Sva jedinstvena svjetla u renderu pohranjuju se u njihovim pojedinačnim kanalima.
Ostale dostupne opcije uključuju:
Pojedinačna svjetla: Svako svjetlo koje dodate sceni stvara zaseban kanal.
Grupirana svjetla: Dodajte svjetla grupi i dobit ćete odvojene kanale po grupi; svjetla koja nisu grupirana u sceni pohranjuju se u njihovim pojedinačnim renderiranim kanalima.
Slojevi: Dodajte svjetla na slojeve i dobit ćete zasebne kanale po sloju.
Ručni odabir svjetla: Ova opcija nije automatizirana, tako da trebate ručno dodati svjetla u elementu za odabir svjetla V-Ray. Svaki novi element za odabir svjetlosti stvorit će zaseban kanal. Svjetla koja nisu navedena u bilo kojem elementu automatski se dodaju u jednom kanalu koji se zove “Rest”.
Imajte na umu da svaki način grupisanja automatski stvara okolišni kanal za vaše okruženje i kanal samoosvjetljenja za vaše materijale koji emitiraju svjetlost.
Kako koristiti Light Mix u V-Rayu 5
- Dodajite nazive svojim svjetlima
Da biste dobili ispravna imena u svojim kanalima, uvijek morate imenovati svoja svjetla kada koristite Light Mix. Ovaj radni tok omogućit će vam da znate koja svjetla utječu na koji kanal i uštedjet će vam vrijeme u proizvodnji kad imate puno kanala.
- Odaberite pravi intenzitet za svoja svjetla
Važno je odabrati ispravan intenzitet svjetla. Provjerite jesu li vaša svjetla u sceni previše svijetla ili previše tamna, a zatim upotrijebite Light Mix kako biste prilagodili intenzitet na temelju raspoloženja koje želite stvoriti.
- Neka svjetla budu bijela
Da biste u potpunosti iskoristili snagu Light Mix-a, najbolje je da svjetla budu bijela na sceni i promijenite boju kroz Light Mix kako biste stvorili isnpiriajuću paletu boja.
- Spremite svoju svjetlosnu mješavinu
Stvorite različita raspoloženja rasvjete i palete boja i spremite ih pojedinačno kako biste ih mogli u bilo kojem trenutku vratiti.
V-Ray 5 za 3ds Max dostupan je u besplatnom 30-dnevno probnom razdoblju i možete ga preuzeti klikom na OVAJ LINK.