Trend realističnih rendera

Da li su arhitekti zaista prešli na vizualizaciju kroz realistične rendere?

Realistični renderi su u ekspanzivnom rastu na polju arhitekture i  proizvodnje. U nastavku slijedi nekoliko iznenađujućih detalja o realističnim renderima i njihovoj upotrebi.

Što je zapravo realistični render?

Možda ste čuli za ovaj izraz, ali niste sigurni šta tačno predstavlja. Realistični render je proces korištenja istih tehnika koje ste koristili godinama za vizualizaciju – modeliranje, materijalizacija, osvjetljenje i animacijA – ali s tradicionalnim procesom renderiSanja koji je zamijenjen pomoću mehanizma za prikazivanje koji ima sposobnost prikazivanja u pokretu, u stvarnom vremenu.

Real-time render daje vam mogućnost da vidite kako će konačni rezultat izgledati odmah. Čak se i specijalni efekti poput magle i dubinske oštrine mogu vidjeti odmah, a ne čekati dugotrajan proces renderisanja.

Iako se rener u stvarnom vremenu može činiti previše dobar da bi bio istinit, zapravo je moguć upravo zbog napretka u tehnologiji. Motori poput Unreal Enginea već godinama pomjeraju granice prikazivanja u  realnom vremenu, a rezultirajuća tehnologija se sjedinila s potrebama ne samo arhitektonske vizualizacije, nego i filma, gdje produkcijske kompanije koriste ovu tehnologiju za ubrzavanje kreativnog procesa. Alati kao što je Unreal Engine trenutno se mogu besplatno pronaći. Besplatni alati poput ovih potaknuli su procvat rendera u stvarnom vremenu za potrebe vizualizacije u arhitekturi.

Ubrzano usvajanje realističnih rendera

Prema nekim istraživanjima, oko 95% arhitekata je zainteresovano za donošenje rješenja u realnom vremenu kao sredstvo za pregled i uređivanje dizajna s kupcima. Još jedan pokretač u realnom vremenu je hiperkonkurentno tržište. Većina korisnika želi koristiti ovaj alat kako bi skratili vrijeme od koncepta do vjerodstojnih slika i animacija.

Percepcija troškova

Prepreka u upotrebi ovih alata su troškovi softvera. Iako se neki softveri u svom beta razdoblju nude besplatno, problem su i drugi troškovi kao što su troškovi hardvera i osoblja. Iako je tačno da je za upotrebu realističnog renderisanja  potreban snažan sistem, mehanizmi za prikazivanje dizajnirani su tako da daju brojne mogućnosti za poboljšanje performansi. Na primjer, neke karakteristike omogućuju real-time render na različitim hardverskim konfiguracijama. Obuka osoblja za rad u ovakvim softverima je također važna briga po pitanu troškova i vremena, ali kreatori ovakvih alata i softvera prepoznali su ovaj problem – npr. Epic Games je nedavno objavio platformu Unreal Engine Online učenje, upravo iz ovih razloga.

Pored upotrebe za vizualizaciju, ovaj alate se može koristiti i za obradu velikog broja podataka, pa je logično za očekivati ​​da će se ova tehnologija koristiti i za obradu geografskih (GIS) podataka za mapiranje, podatke o prodaji i bilo koji broj drugih načina za prikazivanje velikih podataka u vizualnim medijima.

Iako usvajanje nove tehnologije znači učenje novog softvera i metodologija, mnoge prednosti realističnog rendera čine ga glavnim pokretačem komapnija koje žele pratiti korak s vremenom na današnjem konkurentnom tržištu. U skorijoj budućnosti, renderovanje u stvarnom vremenu neće više biti “inovativnost”, nego, osnovna arhitektonske vizualizacije.

m-Kvadrat

print