Trendovi koji inspirišu nove arhitektonske površine

Godinama su dizajneri unutrašnjih prostora crpili inspiraciju iz svog okruženja kako bi stvorili ugodne i inovativne inženjerske materijale za površine u arhitektonskim prostorima. Od poznatih i tradicionalnih do futurističkih i savremenih, dizajnerska nadahnuća mogu se pronaći u svim strukturama, elementima i stilovima koji nas svakodnevno okružuju.

Posvećeni razvoju lijepih, vrlo uspješnih proizvoda koji zadovoljavaju potrebe današnjeg tržišta, tim dizajnera Wilsonart svake godine provodi stotine sati istražujući i procjenjujući najnovije materijale, modu, arhitekturu, boju, industriju i društvene trendove koji utječu na sljedeći val dizajna i inovacija površine.

Otkrivaju tri važna trenda koji utječu na novu generaciju ukrasnih površina:

Trend br. 1 – lokalizam

Lokalizam je ukorijenjen u društvenom trendu gdje pojedinci žude za personalizacijom i kuriranjem svojih prostora kako bi proslavili ono što je za njih jedinstveno, ali idu korak dalje spajajući pojedince sa zajedničkim interesima da proslave ono što je jedinstveno za to područje. Od restorana i hotela do bolnica i škola, sve više kompanija i brendova prihvaća ovaj koncept lokalizma dodavanjem elemenata dizajna koji prihvaćaju jedinstveni identitet njihove lokalne zajednice.

Bilo da se prostor sastoji od materijala i boja koje se nalaze u okolnim krajolicima ili prilagođenih natpisa inspirisanih lokalnim kulturnim utjecajima, lokalizam je jednostavna i učinkovita tehnika koja se koristi za izgradnju branda i jačanje veza među zajednicom.

Trend br. 2 – Iskustva

Nedavna istraživanja potvrđuju da sve više ljudi, posebno milenijalaca, umjesto stvari skuplja iskustva, jer nam iskustva pomažu da živimo u trenutku. Kako sve više ljudi vidi vrijednost prikupljanja iskustava, arhitekti i inženjeri rade na ispunjenju ove rastuće potrebe za stvaranjem istinskih, imerzivnih događaja i aktivnosti kojima će privući kupce.

Trgovci na malo, hoteli i restorani usredotočeni su na jedinstvena iskustva koja igraju “emocionalnu” odanost umjesto “transakcijsku” odanost. Takve kompanije to čine očaravajući naša osjetila svojim okruženjem, a materijali koji čine to okruženje mogu vam pomoći u poboljšanju iskustva.

Trend br. 3 – Wellness

U hiperaktivnom, uvezanom društvu koje je zasićeno oglasima, bukom i medijima, ljudi pronalaze svoju sreću i utjehu u wellness rješenjima koja nude prijeko potreban predah. Zdravlje i dobrobit više nisu samo fokus u kući, već su i dio mnogih wellness strategija na radnom mjestu radi sprečavanja bolesti, poboljšanja produktivnosti i povećanja zadovoljstva zaposlenika. Kompanije koje se bave ovom spoznajom sve su više usredotočene na dizajn prilagodljivih i ugodnih okruženja koja pomažu u njihovoj sposobnosti regrutovanja, održavanja i zadržavanja vrhunskih talenta.

Osim radnih mjesta, bolnice, škole i uslužne industrije transformišu svoje okruženje ugradnjom taktilnih površina i biofilnog dizajna kako bi se smanjio stres, poticala saradnja i promicala obnova. Brojni površinski materijali poboljšani teksturom i kolekcije nadahnute prirodom podržavaju ovaj rastući trend.

m-Kvadrat

print