Tri načina kako Multi-User VR može poboljšati dizajn u budućnosti

2018 trebala bi biti ključni trenutak u korištenju virtualne stvarnosti za dizajn. S vodećim kompanijama koje istražuju uvođenje više mogućnosti, ova tehnologija će doživjeti napredak od čistog omogućavanja novih načina prikazivanja do omogućavanja dizajna.

Danas VR u biti dopušta dizajnerima, klijentima i zainteresiranim stranama da „konzumiraju“ modele u dinamičnim novim virtualnim okruženjima. Jedan po jedan, pojedinci mogu staviti VR naočale i iskusiti prostore koji postoje samo digitalno. Ova implementacija VR tehnologije već je ojačala dizajn povećanjem snažne komunikacije kroz proces dizajna, ukazujući na manje rizike i jače povjerenje u eventualni izgrađeni proizvod za klijente. Uskoro, s brzim razvojem VR će učiniti više od dinamične potrošnje. Multi-User VR omogućit će većem broju ljudi da istovremeno uđu u iste virtualne prostore. U tim okruženjima, korisnici neće biti ograničeni samo na modele pregledavanja i postavljanje pitanja. Neće morati skinuti naočale, zapamtiti svoje misli, a zatim skicirati nove ideje negdje drugdje. Umjesto toga, VR Multi-User omogućuje istinski saradnički dizajn; ljudi mogu raspravljati, crtati, i unaprijediti dizajn projekta u realnom vremenu. To bi trebalo omogućiti poboljšanu komunikaciju i povećati vrijeme za istraživanje dizajna, što u konačnici dovodi do uspješnijih proizvoda.

Multi-User VR stvara kompanije bez prepreka

Sposobnost sastavljanja dizajnerskih timova sastavljenih od najboljih talenata iz cijelog svijeta ključna je za osiguravanje postizanja ciljeva klijenata. Multi-User VR omogućit će projektnim timovima da se na trenutak sastanu (bez obzira gdje se nalazili) kako bi riješili problem i krenuli naprijed. Ako dizajner u Bostonu treba mišljenje dizajnerice u Šangaju, Multi-user VR može im omogućiti povezivanje bez plaćanja avio-taksi ili letova. Ako projektni tim želi uključiti stručnjaka s druge strane zemlje koji nije izravno povezan s projektnim timom, to može učiniti brzo i učinkovito. U biti, geografske barijere koje ponekad odgađaju projektiovanje mogu se izbrisati. Uklanjanjem ovih prepreka, dizajnerske kompanije će također inherentno moći isporučiti poboljšana rješenja za klijente. To bi se trebalo prevesti na još kvalitetniji rad, zadovoljnije klijente i dugotrajne veze.

Multi-User VR omogućit će dizajnerima da istražuju, testiraju i eksperimentišu

Tehnologija će omogućiti dizajnerima da brzo ispituju radikalne ideje i koncepte, odbacujući one koji ne funkcionišu. Multi-user VR također će poboljšati virtualne artefakte koje dizajneri mogu povući iz ovih digitalnih okruženja. Danas, nakon stavljanja VR naočala, dizajneri ostavljaju svoje bilješke, ideje i vizije u glavi. U Multi-user VR okruženjima, dizajneri će doslovno moći podignuti virtualne ploče, crtati u 3D.u, fotografisati, a zatim iskoristiti sve to kako bi poboljšali model.

Multi-User VR povezuje klijente s procesom dizajna na novi, uzbudljiv način

VR je već pokazao snažan novi alat za angažovanje klijenata za dizajnere. Dok su tlocrti i visine lako razumljivi za arhitekte, klijenti koji nisu u struci često doživljavaju komunikacijski jaz. VR omogućuje klijentima da vide i dožive svoje buduće okruženje na način na koji naši 2D papirnati dokumenti jednostavno ne mogu prenijeti. Uvođenje multi-user VR samo će poboljšati ovu vezu između klijenta i njihovog projekta. Ako žele, moći će stupiti u modele s projektnim timom i čuti njihove ideje i strategije dok se razvijaju. Čak i ako im nedostaju VR naočale ili se ne nalaze na istom mjestu, klijenti mogu gledati i komunicirati s projektnim timom u Multi-user VR prostoru na svojim prijenosnim računalima ili mobilnim uređajima dok se projekat razvija. Tehnologija će utjecati na dizajnere, kompanije i klijente na različite načine, ali u biti će osnovati ​​uzbudljivu novu povezanost za sve. Poticanjem snažnije komunikacije, povećane saradnje i novih nivoa istraživanja dizajna, Multi-user VR dovest će do obogaćenog izgrađenog i virtualnog okruženja za budućnost.

m-Kvadrat

print