Naslovnica Home U kompaniji Duga-tehna kvalitet je okosnica dobrog poslovanja

U kompaniji Duga-tehna kvalitet je okosnica dobrog poslovanja

Posebnu pažnju posvećujemo najnovijim dostignućima u tehnologiji proizvodnje, gdje izuzetno vodimo računa o kvaliteti, konstantnosti i sljedivosti, te se proizvodi iz naših tvornica izvoze i distribuiraju u preko 60 zemalja diljem EU i svijeta.

Kompanija Duga-tehna danas je renomirani proizvođač boja, lakova i fasada. Od samog početka poslovanja kompanija je kvalitet shvatila kao okosnicu dobrog poslovanja, kao garanciju odgovornosti prema kupcima, te tako mnogo ulaže u tehničke edukacije i obuke svojih djelatnika, partnera i krajnjih korisnika. Za časopis m-Kvadrat, direktor kompanije Duga-tehna, Davorin Dodig govori o poslovanju i procesu razvijanja kompanije, po čemu su prepoznatljivi, te otkriva kako biti uspješan u današnjem vremenu.

Intervju: Direktor kompanije Duga-tehna , Davorin Dodig

  1. Brend Duga-tehna postoji od 1990. godine? Godine rada i truda su iza Vas, pa recite nam za početak kako ste se razvijali?

Poslovanje naše kompanije počinje 1990 godine. U početku smo bili mala maloprodaja  u Čitluku da bi uz partnerstvo sa vodećim talijanskim proizvođačem boja San Marco 1999 godine počeli sa vlastitom proizvodnjim boja, lakova i fasada.  Kako se asortiman širio tako smo se i mi razvijali i rasli, a rezultat svega je izgradnja moderne tvornice boja i lakova 2007 godine, koja je zajednička investicija nas i našeg partnera San Marco. Zahvaljujući upornom radu danas imamo moderne tvornice sa viskom produktivnosti, ekološkom osvještenosti i stremljenju ka zadovoljavanju svih potrebnih europskih normi i standarda.

  1. Poznato je da je situacija u privredi teška i da je malo uspješnih No, Vi ste prepoznati kao jedna od stabilnih i uspješnih kompanija sa trendom rasta. Koliko imate uposlenih i na kojem tržištu ste zastupljeni?

Naša obitelj broji 70 članova,za koje smatramo da su naša najveća vrijednost. Također jedan od ciljeva naše tvrtke je razvoj i otvaranje novih radnih mjesta. Mi u Duga-tehni  mnogo ulažemo u edukaciju naših djelatnika, te se trudimo da svi sudjelujemo u svim procesim proaktivno i inovativno. Što se tiče naše zastupljenosti na tržištu, moram istaknuti  da posebnu pažnju posvećujemo najnovijim dostignućima u tehnologiji proizvodnje, gdje izuzetno vodimo računa o kvaliteti,konstantnosti i sljedivosti, te da se proizvodi iz naših tvornica izvoze i distribuiraju u preko 60 zemalja diljem EU i svijeta.

  1. Koliko proizvoda imate u asortimanu.Po čemu ste zapravo prepoznatljivi?

Trenutno imamo preko 400 proizvoda, a naši tehnolozi svakodnevno rade na razvoju novih i poboljšanih receptura postojećih brendova. Ono što nas razlikuje od drugih i ono o čemu posebno vodimo računa je da se u našim tvornicama koriste najkvalitetnije sirovine i najbolje recepture, produkt čega onda mora biti i visoko kvalitetan krajnji proizvod. Proizvodi po kojima smo mi prepoznatljivi su Zidan naša unutarnja boja , naše visokokvalitetne žbuke Tehnoterm, te svakako MarcoNol proizvodi za drvo i EcoMarc proizvodi za metalne površine.

  1. Koji je po Vama put izgradnje povjerenja između kupca i brenda kao što je Duga-tehna?

Povjerenje se ne dobiva, povjerenje treba zavrijediti i mi u našoj tvrtci smo i te kako toga svijesni. Tragom toga intenzivno radimo na poboljšanju kvalitetete naših proizvoda, te na praćenju i ispunjavanju potreba kupaca, dok istovremeno pratimo europske inovacije u našoj branši kako bi ih prenjeli na domaće tržište. Naši kupci nas bašzbog konstantnog kvaliteteta iznova i biraju.

  1. Šta je ono što Vas izdvaja od konkurencije?

Šta nas izdvaja od konkurencije trebalo bi pitati naše kupce koji su nas prepoznali i osigurali nam važno mjesto na tržištu. Duga-tehna je opredjeljena za kvalitet koji je konstantan i mi se trudimo da ništa ne prepuštamo slučaju. Stalna predanost i stremljenje ka besprijekornoj kvaliteti u svim procesima, 2006 godine rezultirala je uspostavljanjem sustava upravljanja kvalitetom u skladu sa zahtjevima međunarodnog standarda ISO 9001:2008. Svakako je važno napomenuti da svi naši proizvodi za koje postoje Europske norme  i direktive (VOC/HOS), iste zadovoljavaju, te posjeduju europsku deklaraciju o usuglašenosti (2004/42 / EC) sukladno svemu spomenutome nose i CE oznaku. Sve je ovo garancija da naši proizvodi udovoljavaju zahtjevima sigurnosti zaštite života i zdravlja ljudi, zaštite okoliša i javnog interesa prema propisanim EU direktivama tzv. “novog pristupa“.

  1. Kako biti uspješan u današnjem vremenu? Koji je Vaš recept za uspjeh?

Svjedoci smo da živimo u vrlo kaotičnom okruženju, naša zemlja također nije toliko razvijena da bi pratila svjetske trendove tako da naše tržište dosta zaostaje za zapadnom Europom, kako u svemu tako i u potrošnji boja i lakova. Budući da živimo na prostoru u kome nemamo naviku poslovanja po određenim pravilima, dolazimo u situaciju u kojoj svatko želi zaraditi, a  sve na štetu kvalitete. Mi u Duga–tehni smo opredjeljeni za visoku kvalitetu usluga i proizvoda, a sve s ciljem zadovoljstva krajnjeg korisnika, što naši potrošači na koncu i prepoznaju, tako da je naš kvalitet, naš jedini recept uspjeha.

  1. 2012.godine osnovali ste Tehničko-edukacijski centar (TEC) u Čitluku. Recite nam nešto o tome. Kakav je to centar i s kojim ciljem je osnovan?

Od samog početka kvalitet smo shvatili  kao okosnicu dobrog poslovanja, kao garanciju odgovornosti prema kupcima, te mnogo ulažemo u tehničke edukacije i obuke naših djelatnika,  partnera i krajnjih korisnika. Tijekom godina omogućili smo da preko 1400 naših partnera sudjeluje na profesionalnim edukacijama i nadogradnji znanja o primjeni i modernim tehnikama u građevinarstvu, te smo u tu svrhu i osnovali 2012 godine Tehničko edukativni centar u Čitluku.

  1. Već ste prisutni 27 godina na BiH tržištu, ali i šire.Koji su planovi kompanije za budućnost?

U Duga–tehnu se stalno ulaže i tako će biti i u buduće. Naši planovi su najviše orijentirani da zadržimo pošten odnos prema potrošačima i da ispunimo njihova očekivanja, da zadržimo naš prepoznatljiv kvalitet proizvoda, te da popravimo tržišno učešće svih naših brendova. Također planiramo i dopune našeg asortimana na kojem intenzivno radimo i nadamo se da će i oni naći put do svojih potrošača. Duga-tehna zna što potrošači od nas očekuju i mi smo sigurni kako ta očekivanja neće biti iznevjerena.

m-Kvadrat

Novosti

Koje se skele koriste u građevini

0
Skele su privremene konstrukcije koje podupiru izvornu konstrukciju, kao i radnike koji je koriste kao platformu za izvođenje građevinskih radova. Vrste skela razlikuju se...

Opremanje sportskih centara i dvorana

Related News

OSTAVITI ODGOVOR

Molimo unesite komentar!
Ovdje unesite svoje ime